Milan 136/Škoda 1000MB SPORT Milan 136/Škoda 1000MB SPORT

komentáře | popis | fotky | Milan 136 | 20.06.17 18:19 | 233x v oblíbených
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.

Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.



Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.



Kastle:



Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky





Podvozek:



Přední náprava z užovky

7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí

Dorazy na ramenech převařené za rovné

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Brzdy:



Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia

Spojkový váleček 120

Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.

Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas

Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy





Motor:



Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.

Bezkontaktní zapalování z Favorita 136

Snížená hlava

Vačka Favorit 136

Alternátor Felicia 70 A.

El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.

ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky

Vzduchový filtr K&N

Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan

Tvrdé uložení motoru

Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60

Palivo Verva100/MaxxMotion 100





Převodovka:



5q, SP 4.22.





Kola:



Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V





Interiér:



Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.

Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP

Zadní sedadla 110R.

Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT

Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit





Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:

19:06:57
10.09.2016
Milan 136
-> Bukaj: jsou rozdíly mezi výrobci při stejným rozměru no. Třeba Barumky, co jsem měl v 15" na pickupu byly i okem širší, než contíky, co jsem měl potom. Třeba 175/50 R 13 je snad úplně stejná jako 195/45 1
19:04:38
10.09.2016
Milan 136
-> mirecek.666: ty jsou viď? A nepřebejvaj, jsou ve čtyřech kusech pěkně uskladněný1
18:12:56
10.09.2016
mirecek.666
-> Milan 136: ty gumy na STKčko jsou super. Nepřebejvaj Ti? Potřeboval bych přesně něco takovýho na De Luxe:-D
21:00:02
09.09.2016
Bukaj
-> palinator 09.09.16 11:17:56: Jo, to jsem celkem zíral, jak velké rozdíly mohou být v mírách různých gum "stejného rozměru" ;-)

Tuším, že OR34 165 R13 měla o cca 2 cm širší styčnou plochu běhounu, než OR6 ve stejném rozměru 9
12:03:16
09.09.2016
Milan 136
-> MATTESS: znat je vsechno no



-> Jirik_Tuňák1983: no pomalu jo



-> palinator: tak to byly nejaky divny gumy.

Ty or 6 maji stycnou plochu cca 10 cm a ty nankangy presne 185 a pres bocnice 200
11:17:56
09.09.2016
palinator
-> Milan 136 08.09.16 21:29:23:

Pěkný, ale když jsme u toho - co jsem dával 185/70, tak jsme měřením zjistili, že je styčná plocha stejně široká, jako na OR34. 9 Samozřejmě bočnice jsou širší.
10:50:26
09.09.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 09.09.16 09:51:44: Byly drojfti cestou zpět? 1
10:25:25
09.09.2016
MATTESS
-> Milan 136: věřím. Na podzim 2006, když už Apolla byla na renovaci, jsem odjel Doksy a Běšiny na plechách 165R13 a už i to bylo dost znát
09:51:44
09.09.2016
Milan 136
-> MATTESS: no to jo. A hlavne ta jizda s tim3
23:58:32
08.09.2016
MATTESS
-> Milan 136 08.09.16 21:28:07: jsem tak zvyklý na ten charakteristický look, že bych Tě tady nepoznal 1

-> Milan 136 08.09.16 21:29:23: to je mazec3 3
22:48:55
08.09.2016
kraska98
-> Milan 136: Jasné no.
22:20:54
08.09.2016
Milan 136
-> Tomaso435: je to drsns no



-> Bukaj: to mi povidej



-> castrol: no prave, by se tam vlezla dvoumontaz3



-> kraska98: tak vyrobce ho urcite neschvalil a drazdit s tim zbytecne nehodlam4
22:12:42
08.09.2016
castrol
-> Tomaso435: ja tuner ale deze 3
21:46:21
08.09.2016
kraska98
-> Milan 136: To jím na STK vadí i volant ?
21:42:23
08.09.2016
Tomaso435
-> castrol: to říkáš ty. ty tuner :-D mě to blbý nepříjde u auta tohoto roku výroby :)
21:38:37
08.09.2016
castrol
-> Tomaso435: no len ta medzera medzy blatasom a kolom je strasna
21:37:01
08.09.2016
Bukaj
-> Milan 136 08.09.16 21:34:13: Taky nesnášim hmyz. Zvlášť u garážovaného auta. U spotřebáku to časem oprší... 3
21:34:13
08.09.2016
Milan 136
FULL THROTTLE1
zvětšit Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - obrázek od Milan 136 vložen 08.09.2016 21:34:13
21:33:33
08.09.2016
Tomaso435
-> Milan 136: jako vono i na tech plecháčích to má něco do sebe jak je to snížený :)
21:32:04
08.09.2016
Milan 136
O dve hodiny pozdeji
zvětšit Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - obrázek od Milan 136 vložen 08.09.2016 21:32:04
Extreme Tyres