skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
20:34:53
28.07.2011
28.07.2011
Hurdis
-> Pavel P..: Jistě, a kromě oběhu bych to klidně bral. Mám dva strojky.
20:34:37
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> M@rtin: no vida... dyk to řikám
20:33:45
28.07.2011
28.07.2011
M@rtin
-> Pavel P..: Dunlop SP 9000 v rozměru 195/40 R16, Falken ZE-912 v rozměru 195/45 R15
20:32:24
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> M@rtin: správná možná pro správnýho votuzéra... jakej že máš profil ?
20:30:51
28.07.2011
28.07.2011
M@rtin
-> Pavel P..: Já ti řeknu kde, přijeď a řeknu osobně, ale s mojí nohou v tvý prdeli :-D *JOKE*
neb správná guma má mít profil pod 50%
neb správná guma má mít profil pod 50%
20:27:39
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> M@rtin: kde? beru hned
nízkoprofily jsou pro děcka a votuzéry
-> Hurdis: koukám už máš naštudováno co tě čeká?
nízkoprofily jsou pro děcka a votuzéry
-> Hurdis: koukám už máš naštudováno co tě čeká?
20:23:14
28.07.2011
28.07.2011
Hurdis
-> Pavel P..: To rozhodně, ale ještě ne ta středověká. Ta se vyznačuje nadbytkem financí, nadměrným ochlupením zad a celkovým útlumem krevního oběhu.
Na to si počkám.
Na to si počkám.
20:21:53
28.07.2011
28.07.2011
Tommyk
-> M@rtin 28.07.11 20:21:03:
20:21:03
28.07.2011
28.07.2011
M@rtin
-> Pavel P..: Tak to si pak kup 175/150 R13 :-D
20:19:02
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> Hurdis: už nejsou... ježděj na Mk3 Cortině kdesi v Brně... ale ta krize u tebe už bude brzy ne?
20:17:50
28.07.2011
28.07.2011
Hurdis
-> Pavel P..: No Capri reálně odkládám už od 2003, když počkáš na mou krizi středního věku, budu je potřebovat.
20:16:07
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> Hurdis: na sníženou škodovku ty balony moc neseděj... to už něco placatýho... 185/60 je tak akorát.
ty balony na fotce byli na Capri.. hrozný kolo a těžký jak kráva.
ty balony na fotce byli na Capri.. hrozný kolo a těžký jak kráva.
20:13:32
28.07.2011
28.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> Hurdis: Ten nehopsá ten se vznáší vole :o)
20:07:35
28.07.2011
28.07.2011
Hurdis
-> Pavel P..: To už hopsá jak vlek za John Deerem, ne? Já mám otazník nad 185/70 se standardně decentně sníženým podvozkem. Pasovat to bude určitě dobře, po technické stránce, ale vzhled ???
20:03:57
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> M@rtin: moc nízký
20:03:31
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> Hurdis: pro mě klasika... ale pro někoho šílenej balón 195/70 HR13 je teprvě balón všech balónů
20:00:59
28.07.2011
28.07.2011
M@rtin
-> Pavel P..: Dej tam aspoň gumu dle TP :-D 175/65
19:47:06
28.07.2011
28.07.2011
Hurdis
-> Pavel P..: Jestli bereš 175/70 jako balony, tak to budu jezdit jako hrabě Zeppelin.
19:42:07
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> Tommyk: naopak balony tam pujdou 175/70 ... chci pohodlnou jízdu né abych cejtil každej kamínek
19:07:58
28.07.2011
28.07.2011
Tommyk
-> Pavel P..: 13" ? tak na to dej aspon nejaky nizkoprofilace doufam ze to nezabijes balonem..