-> Arnold: nebudu se tim tu chlubit.. nevim kdo si to tady čte abych o ně třeba nepřišel
kola to je nemoc... ale naštěstí v tom nejsem sám :-))
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
21:04:14
30.07.2011
30.07.2011
Pavel P..
21:00:41
30.07.2011
30.07.2011
Arnold
-> Pavel P..: ty si nedas pokoj vid?? kolik sad kol uz doma mas vlastne? ale jsou pekny
20:58:28
30.07.2011
30.07.2011
Pavel P..
kola jsou v podstatě to samý co BBS Mahle, akorát je to kopie od Exipu... a mě se v tomhle provedení líbí víc
20:55:50
30.07.2011
30.07.2011
suri
-> Pavel P..: to bude zaujímavé
20:52:52
30.07.2011
30.07.2011
Pavel P..
-> suri: on to fakt balon je.. vejde se to tam ale ještě jsem na tom nejel... zejtra obuju všechny a projedu.. spíš jen pro tu prdel že ty gumy už na tom byli, jinak na to chci 175/70
20:51:30
30.07.2011
30.07.2011
castrol
-> Pavel P..: tak tak na nase cesty poriadne velke kola
20:51:18
30.07.2011
30.07.2011
suri
-> Pavel P..: paráda , ono to skôr pri tých diskoch vyzerá ako balon že? na naše cesty ideál , ja sa držím zatiaľ sériových pneu ale nič nízkoprofilové nechcem
20:50:23
30.07.2011
30.07.2011
Pavel P..
-> castrol: nevěděj co je dobré
20:49:37
30.07.2011
30.07.2011
castrol
-> Pavel P..: a mne sa smeju ze mam balony
20:47:16
30.07.2011
30.07.2011
Pavel P..
Tak ještě jinak.. 185/70 R13, ALU Exip 6×13 ET13, Made in West Germany
23:26:36
28.07.2011
28.07.2011
suri
-> Mr_Kubas: tak ja len tak že som v zime myslel že idem zohnať paket na špatné cesty ak raz budem mať vlastné budem ho mať v zálohe
23:24:41
28.07.2011
28.07.2011
Mr_Kubas
-> suri: Dřív jsem jezdil 195/50 R15 a komfort mi to nijak neubralo.. Prostě felda no Jasný, je to samozřejmě na každym, ale nehrotil bych to tolik
23:16:18
28.07.2011
28.07.2011
suri
-> Mr_Kubas: jel a kolikkrát , samozrejme predností je hodne ale nie na naše cesty to ozaj nie je , behaj s tým celý deň a máš toho dosť a nejaký citlivý nie som
23:15:15
28.07.2011
28.07.2011
Mr_Kubas
-> suri: U nás taky nejsou bůhví jak suprový cesty. Občas je to jak minové pole, ale i tak to není o zuby.. Záleží, kolik toho sneseš, ale že by to ubíralo nějak extra na komfortu bych neřekl.. Jel si někdy na nízkoprofilových gumách?
22:45:19
28.07.2011
28.07.2011
suri
-> Mr_Kubas: prídi sem a sériový podvozok ti bude nízko
22:35:58
28.07.2011
28.07.2011
Tommyk
-> Mr_Kubas:
22:31:49
28.07.2011
28.07.2011
Mr_Kubas
Citlivky
22:30:40
28.07.2011
28.07.2011
suri
-> Tommyk: neviem aké máte cesty vy ale tu by som nízkoprofil neobul ani keby som mal zadarmo sadu najlepších gúm
20:37:20
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> Hurdis: správný oběh je to nejdůležitější v pokročilejším věku.. pak to právě kompenzují velká auta
20:35:48
28.07.2011
28.07.2011
M@rtin
-> Pavel P..: Holt pražský Pepíci jako ty .....