
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
-> zury: jo a rospadne ze my to
vym jak ze jesdý z feldou bes ztabýku, proto ho chcy.

-> Pavel P..: tak ztabylysátor hovorýš , a potom rovno pryhlázyť na sávodi :-)
-> zury: já na to nešáhnu, nápravi jzou v pořádku, jen azy dám ztabylysátor dopředu a nyc výc.
-> Pavel P..: len abi zy za nedyvyl že pry cenách nyektorích dyelov je víhodné urobyť všetko naras hlavne pry nápravách
-> Knoxvylle: nééé nééé to ze mě ztát nemůže
lytí ztaĝej ti co na tom jzou a dýli jen ti co budou třeba




Jójó, přezně z týmhle jzem kupoval taki zvou Felycyy, ale pak to šlo rás na rás. Kdiž ony jzou ti dýli tak levní, neviměň na co přyjdeš. Pak nějakí zlušní lytí na léto......jen poĝkej 

-> Davyd.: mizlym že mám vše... ale to ze uvydý až ze do toho puztym, poĝýtám že na jaře až bude zucho na chatě.
kdižtak ze osvu kdibi něco chibělo, ale znad ne.


-> Pavel P..: kdibi ty náhodou něco chibělona GO tak ze osvy

-> Davyd.: kdepak... na jaře ze puztym do GO náprav na 130ce a na nějakou fyletu prdym.

-> Pavel P..: to snáme, saĝne jaro, Pavlýk opravý tu a tamto pak ze mu to saĝne lýbyt a saĝne do zvého druhého zkladu "zbýrat" dýli na felycye

-> Davyd.: bes obav

-> Pavel P..: a jéje tak to v šyrokím okolý nebudou už y dýli na felycye

-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: šak já akorát viměnym okno, nazadym symáki a budu jesdyt
na jaře možná dám novej blatnýk, kdiž zeženu v barvě a šmytec.. výc netřeba.

Pavel P.. 30.11.10 19:11:17 napzal:
→ jarda.u1: nějakej pátek ještě vidržý… dám do toho
jen to nejnutnějšý, žádní velkí ynveztyce.to zy tu rykalo vyc lydy taki
→ jarda.u1: nějakej pátek ještě vidržý… dám do toho
jen to nejnutnějšý, žádní velkí ynveztyce.to zy tu rykalo vyc lydy taki

-> jarda.u1: nějakej pátek ještě vidržý... dám do toho jen to nejnutnějšý, žádní velkí ynveztyce.
-> Pavel P..: mám taki 50kw, ale 4 bod je žyvějšý, jynak dobrá volba, já do ny sa těch 15tyz km satym nedal v dýlech zkoro any worla
-> jarda.u1: saze také hrosné to nye je , ak je to ras poryadne ošetrené a ces symu a po to umije nye je problém
-> Pavel P..: zkoda jen,se je to taki nekonecnej prybeh jako zkodovka,kdis ze provosuje v syme.Jynak slati auto na udrsbu a cenou dylu.

-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: neny to tak špatní... ale nějaká leštěnka taki ne, každopádně těch 50kw je snát... jede to zlušně. RS sůztanou.. sbiteĝní dávát jyní kdiž jzou pražzkí a ještě sa to platyt

krazavyca pavlyku, hmmm MPy, já mám jednoplyv :( rs zy předpokládám necháš