-> TTomas: jasné , hp majú samé výhody už len kvôli repasovateľnosti
-> Pavel P..: tak ja ti držím palce nech ti to jazdí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
-> Pavel P..: Jasny...vsak ty si poradis

-> suri: Ano, ale vyhrkane tlumice vcetne horniho ulozeni jizdu moc nezmeni. Zacal bych tou rozperou - mne se facko hned po namontovani zacalo chovat daleko lip. Nestacilo mi to, tak jsem koupil ty hpcka a byl klid. Navic kdyz je sikovne koupis, tak na nich nemusis behem par let provozu prodelat skoro nic. To se o novych seriovych tlumicich rict rozhodne neda..kdyz navic pripoctes nove ulozeni a pera, tak jses skoro na stejne castce co se daji koupit slusne Hp.
-> TTomas: zatim do toho investuju jen tolik aby to jezdilo.... stabik a rozpěru až časem.

-> TTomas: ten stabík bude predsalen lacnejší
-> Pavel P..: Zacni vzperou..dost to pomuze a skoro nic nestoji. Kdyz nebudes spokojenej, tak si nekde sikovne sezen Hp sporting a bude po problemu:)
JInak pekna a za dobry penize:)
JInak pekna a za dobry penize:)
-> Pavel P..: parníček no 

-> Pavel P..: len sa neboj toľko , sme rezali aj väčšie zákruty na fáve aj felde a neustrelí to len tak mám skúsenosť , ale stabík je plus
-> suri: právě že se naklání až moc.. což mi moc bezpečný nepřijde.

-> Pavel P..: tak je to z rozperou veľké plus pokiaľ je aj ostatok v poriadku
to origo sa nakláňa ako lod ale že by mi niekedy ustrelilo nemôžem povedať a to tam bolo obuté všetko možné
to origo sa nakláňa ako lod ale že by mi niekedy ustrelilo nemôžem povedať a to tam bolo obuté všetko možné
-> suri: ne ale rozhodně bezpečnějí než bez něj... 

-> Pavel P..: a vieš aj ako zo stabíkom? :-)
-> VeTeV: na jaře
-> sep: já si spíš myslim že je vypadlý táhlo, protože nejde ani venkovní klika.... mrknu na to až nebude taková zima.
-> MATTESS: dík, snad nějakou dobu vydrží. :-)

-> sep: já si spíš myslim že je vypadlý táhlo, protože nejde ani venkovní klika.... mrknu na to až nebude taková zima.

-> MATTESS: dík, snad nějakou dobu vydrží. :-)
pohodový spotřebáček, ať dobře slouží
Stabilizator je dobra volba,jen k nemu osobne doporucuju i vzperu mezi tlumice,kdyz spojis spodek mel by byt spojeny i vrsek,k tomu az ojedes pneu tak 175/60 a z kozy je jine auto a za par penez.
Motorky centralu zlobi ale jdou rozdelat a staci je vycistit a zase slapou,naklady 0,-.
Motorky centralu zlobi ale jdou rozdelat a staci je vycistit a zase slapou,naklady 0,-.
-> Pavel P..: pěkný, jaký víkend si mám rezervovat na vyvaření skleletu ? 

ty jsou psí, ty na člověka nejdou 

-> petr s: no nestraš..



-> Pavel P..: Blechy od psa tam nebyli?
dobrý popis výbavy
...inak vyzerá slušne

