skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
16:47:39
28.07.2011
28.07.2011
castrol
-> Pavel P..: pekne papuce
14:47:14
28.07.2011
28.07.2011
Pavel P..
-> dominique: celostříbrný.. nebudu to dělat dvoubarevný na tohle auto se to nehodí.
14:45:24
28.07.2011
28.07.2011
dominique
-> Pavel P..: Aké budú stredy?Pristali by zlaté...
20:54:14
15.07.2011
15.07.2011
Pavel P..
-> MATTESS: nojo bejvalej majitel se holt držel tradičního maziva z dob MBček
20:53:00
15.07.2011
15.07.2011
MATTESS
-> Pavel P..: no potěš koště. To jsme lili do kila za komárů
19:37:57
15.07.2011
15.07.2011
Pavel P..
-> palinator: mogul gx 15W-40... předtim tam byla M6AD
15:04:36
15.07.2011
15.07.2011
palinator
-> Pavel P..:
A copa tam leješ za oil?
A copa tam leješ za oil?
15:01:22
15.07.2011
15.07.2011
Pavel P..
Tak dnes výměna oleje a seřízení ventilů.
16:48:44
25.04.2011
25.04.2011
suri
-> Pavel P..: potom napíš ako si z briskami spokojný
19:45:49
23.04.2011
23.04.2011
Pavel P..
-> castrol: dík.. docela to ujde
19:41:43
23.04.2011
23.04.2011
castrol
-> Pavel P..: ked sa umyje tak je celkom pekna a aj na alu
17:20:10
23.04.2011
23.04.2011
Pavel P..
vyměnil jsem svíčky... původní championky už měli asi dost nalítáno... vzdálenosti elektrod byli pomalu 1mm a ve dvou už vypálený díry.... dal jsem Brisk DR15YC.
vypadaj docela dobře bych řekl... motor má teda najeto 122tis
vypadaj docela dobře bych řekl... motor má teda najeto 122tis
19:29:01
08.03.2011
08.03.2011
Mr_Kubas
-> Pavel P..: Já jsem dva měsíce zpět taky měnil koncovej origo ještě z výroby, bylo to taky znát
19:28:31
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: a pastu na utesnenie nezabudnúť , je to 100 korunová vec ale pomôže veľmi často
19:21:15
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> suri: uvidim co seženu.. konec tak 400-500 a střed podobně, závěsy a spony taky tak 100-200
19:19:17
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: koľko to vyjde cca? od tyllu tak do 1200kč nie? oba
19:02:29
08.03.2011
08.03.2011
Pavel P..
-> suri: uvidíme až ho vyndám, teda jestli dřív neupadne sám
-> doly120: radši ne, dám novej... vařit shnilák nebudu, chrastí v něm rez, to nemá cenu.
-> doly120: radši ne, dám novej... vařit shnilák nebudu, chrastí v něm rez, to nemá cenu.
18:57:06
08.03.2011
08.03.2011
suri
-> Pavel P..: originál? neverím , čo som videl na takto starých autách tak origo býval stred väčšinou ten sa asi lepšie vypáli za jazdy
18:56:31
08.03.2011
08.03.2011
doly120
-> Pavel P..: Já vím že je to spotřebák. Taky bych to nehrotil. Já jen jestli ti to bude dělat pořád rachot,tak to obvař a kouř.. Aspon se máš na čem učit svařovat:)
Jesi je ten koncový díl jinak ok,tak ten konec pokarpej
Jesi je ten koncový díl jinak ok,tak ten konec pokarpej