Fabi - Favorit 136L/A Fabi - Favorit 136L/A

komentáře | popis | fotky | Fabi | 28.05.17 21:58 | 76x v oblíbených
Škoda Favorit 136L/A



Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.



Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)



Výfuk: Škoda Felicia skp. A



Převodovka:

Obal Felicia 1,6.

Stálý převod 4,18 (rovný zub).

5 stupňová kolečka (rovný zub).

Lamelový samosvorný diferenciál

Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.

Stavba P.Bartášek

Náplň: Castrol Syntrax 75w140



Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.



Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.

Bubny - obložení Ferodo

Hydraulická ruční brzda

Závodní brzdová kapalina Castrol SRF



Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.



Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.

Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha



Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro

Fabi - Favorit 136L/A - komentáře:

17:26:52
29.05.2013
Fabi
-> Nepér: Vačka tam je tovární 280/280 áčková, kanály v sání i v hlavě 28mm, odlehčená řemenice, jinak to je v sérii. Ten druhý motor co mám je kompletní áčko, včetně odlehčených ventilů a duralových misek ale repasuje se pomalu, tyhle speciální díly nejsou moc k sehnání...7
14:35:53
29.05.2013
Nepér
Tak ještě vačku k tomu sání, adekvátně upravit kanály v hlavě, slícovat a 70 kW tam musí bejt...
19:12:15
28.05.2013
Fabi
-> onba: Děkuju 5
21:49:16
22.05.2013
onba
Pěkný auto, gratuluji 4
18:29:30
19.01.2013
Fabi
-> peter l: Děkuji, ale stejně to pořád není takové jaké bych si to přál 4
20:08:08
03.01.2013
peter l
No tak toto auto sa mi strasne paci2 4 9 6
19:18:34
12.10.2012
Fabi
Opravdu ? Měli jste mávat Škodováci sobě 6
10:36:59
12.10.2012
Nepér
Byli jsme zrovna na Sychrově na výletě, když jste jeli kolem 4
22:08:49
13.08.2012
Fabi
-> tonek.favo: Vím vím, a nechci, favorit je sám o osobě hodně měkký auto a já se nechci zabít 4
22:03:28
13.08.2012
tonek.favo
Být tebou zaměřím se taky na zbytečný kg 5 dle fotek se toho dá odstranit ještě dost a nestojí to nic 4
21:12:12
11.09.2011
Lukáš Černý
-> jok3r: Taky jde o to v jakym stavu ty brzdice sezenes vid .. Kdyz bys je dal repasnout tak uz ta sranda vyjde na nejakych 6-7tis .. :) jasny ze s kotoucema a mozna deskama ..
upraveno 2x, naposled 11.09.2011 21:12:57
12:36:59
14.08.2011
jok3r
-> Fabi: ja dal dopredu 259mm chladaky a cela ta sranda vysla asi na 1500+desky
19:14:10
08.08.2011
OndraKrupi
-> Fabi: 4 4 no vidíš
18:54:02
08.08.2011
Fabi
-> OndraKrupi: Podložkám bych se rád vyvaroval :) uvidíme třeba se hecnu a přes zimu dám 4 pístky 3 6
17:24:40
08.08.2011
OndraKrupi
-> Fabi: 236kotouč no přes 0,5mm podložku nasadil :-) jinak to zas tak draho nevyjde:-)
upraveno 1x, naposled 08.08.2011 17:25:06
08:59:51
08.08.2011
Fabi
-> OndraKrupi: Jedna věc byli finance a druhá že bych nenasadil 13" kola 4
21:47:10
07.08.2011
OndraKrupi
a proč si dopředu nedal chlaďáky?
15:39:31
07.08.2011
Fabi
Kotouče jsou ze Speedpra,výrobce neznám,a pískající desky mi nevadí,auto je na závody 5
15:16:48
07.08.2011
FORM - zlomená ojnice
Kotouče máš Zimmerman sport? Pokud ano, bacha na desky, po ohřátí brzd mi ATE desky pískají. Budu muset hledat jinou kombinaci.
15:51:00
10.06.2011
Fabi
-> david 136: Pohárový je protože odpovídá motoru,který se jezdil v pohárech Favoritů a dosahoval výkonu kolem 90 koní,není to takový jako Ačko ale zase né takový jako Nko,prostě něco mezi 4
Extreme Tyres