skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L/A
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)
Výfuk: Škoda Felicia skp. A
Převodovka:
Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub).
5 stupňová kolečka (rovný zub).
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.
Bubny - obložení Ferodo
Hydraulická ruční brzda
Závodní brzdová kapalina Castrol SRF
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.
Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.
Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha
Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)
Výfuk: Škoda Felicia skp. A
Převodovka:
Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub).
5 stupňová kolečka (rovný zub).
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.
Bubny - obložení Ferodo
Hydraulická ruční brzda
Závodní brzdová kapalina Castrol SRF
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.
Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.
Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha
Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro
Fabi - Favorit 136L/A - komentáře:
20:08:08
03.01.2013
03.01.2013
peter l
No tak toto auto sa mi strasne paci
19:18:34
12.10.2012
12.10.2012
Fabi
Opravdu ? Měli jste mávat Škodováci sobě
10:36:59
12.10.2012
12.10.2012
Nepér
Byli jsme zrovna na Sychrově na výletě, když jste jeli kolem
22:08:49
13.08.2012
13.08.2012
Fabi
-> tonek.favo: Vím vím, a nechci, favorit je sám o osobě hodně měkký auto a já se nechci zabít
22:03:28
13.08.2012
13.08.2012
tonek.favo
Být tebou zaměřím se taky na zbytečný kg dle fotek se toho dá odstranit ještě dost a nestojí to nic
21:12:12
11.09.2011
11.09.2011
Lukáš Černý
-> jok3r: Taky jde o to v jakym stavu ty brzdice sezenes vid .. Kdyz bys je dal repasnout tak uz ta sranda vyjde na nejakych 6-7tis .. :) jasny ze s kotoucema a mozna deskama ..
12:36:59
14.08.2011
14.08.2011
jok3r
-> Fabi: ja dal dopredu 259mm chladaky a cela ta sranda vysla asi na 1500+desky
19:14:10
08.08.2011
08.08.2011
OndraKrupi
-> Fabi: no vidíš
18:54:02
08.08.2011
08.08.2011
Fabi
-> OndraKrupi: Podložkám bych se rád vyvaroval :) uvidíme třeba se hecnu a přes zimu dám 4 pístky
17:24:40
08.08.2011
08.08.2011
OndraKrupi
-> Fabi: 236kotouč no přes 0,5mm podložku nasadil :-) jinak to zas tak draho nevyjde:-)
08:59:51
08.08.2011
08.08.2011
Fabi
-> OndraKrupi: Jedna věc byli finance a druhá že bych nenasadil 13" kola
21:47:10
07.08.2011
07.08.2011
OndraKrupi
a proč si dopředu nedal chlaďáky?
15:39:31
07.08.2011
07.08.2011
Fabi
Kotouče jsou ze Speedpra,výrobce neznám,a pískající desky mi nevadí,auto je na závody
15:16:48
07.08.2011
07.08.2011
FORM - zlomená ojnice
Kotouče máš Zimmerman sport? Pokud ano, bacha na desky, po ohřátí brzd mi ATE desky pískají. Budu muset hledat jinou kombinaci.
15:51:00
10.06.2011
10.06.2011
Fabi
-> david 136: Pohárový je protože odpovídá motoru,který se jezdil v pohárech Favoritů a dosahoval výkonu kolem 90 koní,není to takový jako Ačko ale zase né takový jako Nko,prostě něco mezi
15:47:35
10.06.2011
10.06.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Fabi: Motor:Pohárový
co to znamena? docela me to pobavilo
co to znamena? docela me to pobavilo
15:41:43
10.06.2011
10.06.2011
Fabi
Replika :) na moje amaterský zápolení
15:13:05
10.06.2011
10.06.2011
krup
Auťák s papírama, nebo replika? :-)
20:04:18
16.04.2011
16.04.2011
Nolimit
Rám pěknej, ale dal bych dopředu chlazený kotouče, protože ty plný sou po pár km RZ uvařený.
10:02:31
16.04.2011
16.04.2011
Toody
Yeeah ! To je už pořádná klec kámo :)