Fabi - Favorit 136L/A Fabi - Favorit 136L/A

komentáře | popis | fotky | Fabi | 28.05.17 21:58 | 76x v oblíbených
Škoda Favorit 136L/A



Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, náplň: Castrol 10w60, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.



Chlazení: Dočasně malý chladič 1.3,ventilátor 230W (Peugeot 205 GTI)



Výfuk: Škoda Felicia skp. A



Převodovka:

Obal Felicia 1,6.

Stálý převod 4,18 (rovný zub).

5 stupňová kolečka (rovný zub).

Lamelový samosvorný diferenciál

Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.

Stavba P.Bartášek

Náplň: Castrol Syntrax 75w140



Podvozek: Tlumiče HP Sporting skp. N . stabilizátor na zadní nápravě.



Brzdy: Děrované kotouče 236mm, destičky Ferodo DS2500.

Bubny - obložení Ferodo

Hydraulická ruční brzda

Závodní brzdová kapalina Castrol SRF



Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Vevařený rám dle přílohy J, Volant RRS černý semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, boční skla u posádky podlepena bezpečnostní folií 3M, Interkom Terratrip Professional.



Karoserie: Upraveny lemy kvůli větším kolům.

Světelná rampa 2x dálka, 2x mlha



Kola a Pneumatiky: 13" , Avon - sucho, mokro

Fabi - Favorit 136L/A - komentáře:

15:47:35
10.06.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Fabi: Motor:Pohárový

co to znamena? docela me to pobavilo 3
15:41:43
10.06.2011
Fabi
Replika :) na moje amaterský zápolení 3
15:13:05
10.06.2011
krup
Auťák s papírama, nebo replika? :-)
20:04:18
16.04.2011
Nolimit
Rám pěknej, ale dal bych dopředu chlazený kotouče, protože ty plný sou po pár km RZ uvařený.
10:02:31
16.04.2011
Toody
Yeeah ! To je už pořádná klec kámo :) 5
Extreme Tyres