Asphalte/Felicia RRS Asphalte/Felicia RRS

komentáře | popis | fotky | asphalte | 09.11.09 20:32 | 146x v oblíbených
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.



Karoserie a lak

Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu



Barva

na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku





Motor a převodovka

Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou



Interiér

Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem



Sony Audio

CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi



Podvozek a kola

Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám

Asphalte/Felicia RRS - komentáře:

16:39:48
09.10.2009
varok
Dobrý den, ten výfuk skupiny A jste si prosím nechal dělat na zakázku, nebo se dá někde koupit? Děkuji.
22:00:15
08.10.2009
asphalte
Nejnovější úprava je v interiéru. Přibyly clonítka přídavných budíků.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 08.10.2009 22:00:15
21:57:29
08.10.2009
asphalte
Takhle se vystavovala na finále TC v Brně na BVV.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 08.10.2009 21:57:29
21:55:12
08.10.2009
asphalte
pitrs-84@: Nějaké fotky ze začátku stavby mám, ale musím je naskenovat do počítače, fotil jsem to ještě klasicky na film. Pozdější úpravy mám už v digitálu.
10:56:00
03.10.2009
pitrs-84@
muzu se zeptat zda jsou nejake fotky z praci?myslim odstavene auto a nafocene jak se upravuje
09:25:13
30.09.2009
Dave - ten pátý
Parádní práce - sleduju jí od doby červené barvy a plastového lízátka z Toleda. Jen nevim, jestli se k celkovému vzhledu vozu vůbec ta muzika hodí. Ale i tak paráda - myslim si, že tohle auto je celkově nejznámější na české scéně.4 4
18:21:29
10.09.2009
Wolfy2
Nádhera už feldu sleduji dlouho byla mím vzorem! Padly tady nějaké názory ohledně tk, taky mam veliké problémy hlavně kvůlí zavařeným klikám a kolům6
21:14:11
03.09.2009
asphalte
favo110lrs: Jeho jméno zde bez jeho souhlasu pochopitelně nezdělím, jen můžu říci, že pracoval na vyšším postu ve vývojovém centru motorů ve Škodovce a škodováckýma motorama doslova žije. Poprvé mi převrtával motor na 1380 ccm a pak dával 78 kovanou kliku, z čehož vzniklo 1490 ccm. Dokonce mě seznámil s panem Dlouhým, který dělá pro Škodu Motorsport rámy do vozů WRC a proto mám v autě ten homologovaný rám sk.N.
19:51:29
03.09.2009
castrol
pekna felda4 9
16:57:52
03.09.2009
favo110lrs
hmm 109 HP na BMM pěkný,tak mě řekni jméno toho Odborníka z MB?
23:07:56
02.09.2009
OndraKrupi
-> Karel.: jo tak taky si to myslim, ale nkterým lidem to nemyslí a jen naplácaj nejvíce věcí k sobě aby si z toho něco vybrali
22:59:38
02.09.2009
Karel.
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: a nemysliš si, že reklama se udělá tím stylem, že výrobek je produkovaný tím nej co sony má? Dle mě ano4
22:52:01
02.09.2009
OndraKrupi
-> Karel.: tak jelikož mu tam sony představuje nový výrobky, tak to asi není o tom aby to hodně hrálo ale jako reklama.
22:45:02
02.09.2009
Mr_Kubas
-> asphalte: Tak ono to asi neni až tak praktický, ale zase když to tak vemeš, tak na showcaru kolikrát nejde o praktičnost, ale o estetiku. 6
21:56:53
02.09.2009
Karel.
-> asphalte: bomba felicie, sleduju už sakra pár let! Jen co mně se nelíbí je ta hudba, zbytečně moc a hraje to nic moc. Slyšel jsem to, jak jsi byl na tuning capu v Brně a musím říct, že děs. Oddělat hudbu a nemám slov. Držím palce!!
21:48:00
02.09.2009
Gabe666 - zrušená registrace
nadherne proste nadherne.
21:30:57
02.09.2009
asphalte
Mr_Kubas: Ty číre plastové překryty na sériových lampách nevypadaly špatně, ale v noci jsem si případal jako bludička, svítila všude, jen ne na silnici. Blinkry jsou rovněž použity z VW Polo 6N. I Polo má v sérii ty blinkry uskočené, jenže ne dolu, ale nahoru.
21:25:47
02.09.2009
asphalte
Tuner#2: Osobně se do hardwarových úprav motoru nepouštím, motor mám postavený od jednoho odborníka z Mladé Boleslavi. Dělal všechny motory pro Pick-up Freestyle. Já mám takový klon. Bohužel je to jen BMM. Když bude jednou nálada a peníze navíc, půjdou tam dva dvojité karburátory. To pak bude jiné kafe.6
20:38:26
02.09.2009
asphalte
Stinger1987: Jasně, je to překlep. Sázel jsem to tam tak rychle, že jsem si toho nevšiml. Tedy oprava: Světla jsou od firmy FK a jsou určena pro VW Polo 6N. Opravím to i u fotky, ať vás to neplete.
18:30:36
02.09.2009
Stinger1987
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: já bych spíš řekl, že je to překlep a mělo být 6N, páč 9N mělo oválný.



Jinak je to fakt libovka největší mezi feldama.
Extreme Tyres