Asphalte/Felicia RRS Asphalte/Felicia RRS

komentáře | popis | fotky | asphalte | 09.11.09 20:32 | 146x v oblíbených
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.

Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu

Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku


Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou

Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem

Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi

Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám

Asphalte/Felicia RRS - komentáře:

13:45:31
02.09.2009
asphalte
2004: up-grade především exteriéru, nová světla s čirým překrytím, nová maska alá Skyline, olejový chladič, difuzory, duplex výfuk s koncovkami na míru, firmy na dveřích
V interiéru přídavné budíky před spolujezdcem, karbonové pedály a řadička Sparco, závodní volant OMP
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:45:31
upraveno 1x, naposled 02.09.2009 14:11:23
13:38:24
02.09.2009
asphalte
2003: up-grade především interiéru, hasičáky, bedna na helmy, ochranné sítě atd., prostě racing, absolvováno několik výstav
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:38:24
13:32:23
02.09.2009
asphalte
Vertigo 2002: poprvé s koly Porsche Turbo
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:32:23
13:27:40
02.09.2009
asphalte
Pávov 2002: první sraz RRS, doděláno asi 2 hodiny před odjezdem, vůbec jsem tehdy nespal
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:27:40
upraveno 1x, naposled 02.09.2009 13:28:37
13:25:36
02.09.2009
asphalte
podzimní Brno 2001: ochranný rám a hudba v plechu 1
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:25:36
13:24:04
02.09.2009
asphalte
Tak přikládám pár fotek se souhrným názvem Tak šel čas...1

jarní Brno 2001
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 02.09.2009 13:24:04
08:54:10
02.09.2009
maca
-> Tommyk: je to 944 jedna uplně první felicia4
08:49:20
02.09.2009
MATTESS
na www.lamino.cz jsou fotky ještě před touto úpravou
08:33:12
02.09.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Tommyk: Mám za to že tohle je oldfejs...
08:30:41
02.09.2009
Tommyk
to je starej nebo novej model? jinak krásná4
06:35:24
02.09.2009
joye
je to pekna felis ;) na tu dobu kedy sa robilo je to az neuveritelne ze to vyzera stale IN a stale aj bude 36
23:43:47
01.09.2009
dole
no tohle je klasika.. taky sem premyslel kam zmizela,ale na srazech te vidam porad s favem takze je logicky ze felda tam nebude.....

nebude k videni nekdy v Praze docela bych ji omrknul z blizka,treba na nejake vyjizdce 4
22:44:53
01.09.2009
RomanT
-> asphalte: moc hezka, tenkrat to byla inspirace i pro moji barvu na aute 2
22:24:58
01.09.2009
asphalte
maca: Já mám kola 8x17 na Fabii a už je mám zapsaný v techničáku. Byla to ale zdlouhavá akce1
22:24:53
01.09.2009
pitrs-84@
moc by me zajimaly fotky ze stavby,urcite jsou,tak ukaz:-) a mas fotku uchyceni prednich svetel?diky.......
22:22:43
01.09.2009
maca
-> asphalte: Jj STKáčko,měl jsem problém i s fabčou7
22:20:57
01.09.2009
asphalte
Všem: Letos jsem jí opravdu šetřil, párkrát jsem se s ní, když bylo pěkně, projel, ale na sraze jsem s ní nebyl. Byl jsem vůbec rád, když jsem dorazil s Favoratem. Letos bude k vidění jen na finále Tuning Cupu v Brně. Příští rok už to snad bude časově lepší. STK řeším, jako všichni ostatní s tuningovými auty-dohodou 1 . Jinak to bohužel v našem státě nejde.10
22:20:50
01.09.2009
Ba.jogi
velmi penaaaaaaaaaaa fakt uznavam pekna 1
22:19:39
01.09.2009
maca
Davide no konečně,příští rok jí zase vytáhneš doufám4
Extreme Tyres