Asphalte/Felicia RRS Asphalte/Felicia RRS

komentáře | popis | fotky | asphalte | 09.11.09 20:32 | 146x v oblíbených
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.



Karoserie a lak

Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu



Barva

na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku





Motor a převodovka

Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou



Interiér

Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem



Sony Audio

CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi



Podvozek a kola

Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám

Asphalte/Felicia RRS - komentáře:

23:22:20
24.10.2009
asphalte
-> Faust22: Ahoj, předem Ti děkuji za slova chvály, vždy to zahřeje u srdce. Když jsem jí s tátou v roce 2002 postavil a přijel s ní z lakovny, i když byla odstrojená, viděl jsem, že se to opravdu povedlo. Dokonce na tolik, že to předčilo mé očekávání a to, jako u všech tuningem postižených lidí, je vždy velké. Po ty další roky se už jen ladily detaily a hlavně jsem se držel, abych jí nepřeplácal. Možná až moc extrémní je ta hudba, ale když přišla nabídka ze Sony, abych jim dělal v ČR showcar, tak by asi málo kdo odolal si nechat zaplnit celé auto těmi nejlepšími komponenty od této firmy. Celá instalace byla sice za mě, což sežralo dalších cca 60 tis. Kč (kabely, baterie, odhlučnění), ale komponenty za 200 tis. Kč se odmítají dost těžko.3 Barvu jsem vybral já, ale ten pravý odstín vybrala až po 8 hodinách strávených v lakovně u vzorníků, v dnešní době už manželka, které patří velký dík za vše, co se mnou musela vytrpět. Další fotky ze stavby samozřejmě dodám, jen jsem teď na štíru s časem. Za celou sezónu jsem objel s fotografem přes 50 tuningových aut do Tuning Magazinu a teď je musím postupně napsat 9 . Vůbec mi nevadí, že jsi si sednul do mého auta, jsem rád, když může být pro někoho třeba inspirací. Měj se!
21:15:48
23.10.2009
varok
Dobrý den, taky děkuji za fotečky. Opravdu pěkná prácička. Na živo jsem ji zatím neviděl, jen pár videí na youtube. Jj, ta barva je super, nic přehnaného.
14:51:11
23.10.2009
Faust22
Vondry felicia : Tak tohle je opravdu skvost mezi feliciema to se ti povedlo Davide. Upravy promyšlené,sladeně prostě nádhera.Tvojí Filetu pozoruju už od začátku co se objevila v časopisech a na netu.Je to nádhera opravdu.Poprvé jsem jí viděl na živo až v Brně tenhle rok.Škoda,že jsem tě tam nezachytl u ní ,mluvil jsem jen s tím pánem co u ti jí hlídal. A nechal mě do ní sednout ,sedačky perfektně drží ,vše pěkně při ruce tak jak má být.Tímto se omlouvám ,že jsem v ní seděl bez tvého svolení ,ale dával si bacha abych něco neušpinil. Ta oranžová je super jen tak se nedá přehlídnout. Tímto gratuluju k postavení skvělé felicie a kdo má felicie a trochu jí aspoň upravuje tak musí znát tvoji určitě.A zajímalo by mě taky trochu víc fotek ze stavby tohohle skvostu.Jen tak dál
upraveno 1x, naposled 23.10.2009 14:52:59
21:32:37
19.10.2009
škodík - zrušená registrace
díky za ty fotky,těším se na další
21:30:05
19.10.2009
asphalte
....a již zhotovené koncovky.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 21:30:05
21:28:57
19.10.2009
asphalte
Dále tu máme PC návrh tvaru koncovek na zakázku....
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 21:28:57
14:03:21
19.10.2009
asphalte
Pokračování příště 6
13:57:07
19.10.2009
asphalte
David Bláha ještě zapracoval na umístění zpětných zrcátek, aby jejich dolní hrana byla vodorovně se silnicí. Bez této redukce by byla zrcátka nepřirozeně nadzvedlá svým koncem.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:57:07
13:53:22
19.10.2009
asphalte
A konečná finální 3.varianta s lehce změněnými bočními otvory.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:53:22
13:51:48
19.10.2009
asphalte
2.pozměněná varianta
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:51:48
13:50:20
19.10.2009
asphalte
Přední prošel ještě malou korekcí. 1.varianta
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:50:20
13:47:29
19.10.2009
asphalte
Zadní nárazník vyšel hned na poprvé.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:47:29
13:43:33
19.10.2009
asphalte
Prahy jsem chtěl původně M3, ale David Bláha mě naštěstí přesvědčil, že jeho propasované kousky budou mnohem lepší a měl pravdu.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:43:33
13:39:16
19.10.2009
asphalte
zadní nárazník
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:39:16
13:36:53
19.10.2009
asphalte
Tak jsem našel nějaké fotky z přestavby, jak jste chtěli a budu je sem postupně sunout.



Takže velká přestavba v Laminu.cz podle mého náčrtu. Auto bylo po kompletní klempířině. Fotky z ní musím najít a naskenovat, takže budou později.
zvětšit Asphalte/Felicia RRS - obrázek od asphalte vložen 19.10.2009 13:36:53
upraveno 1x, naposled 19.10.2009 13:45:16
10:53:46
11.10.2009
varok
Asphalte: Není zač. Sice se mi moc nelíbí ty zadní světla, ale to je asi tak všechno. Jinak je celé autí docela pěkně zpracované, hlavně ta barva je super. Jinak, nemáte prosím nějaké fotečky ze stavby toho autí, jak už se tady někdo ptal?
21:18:35
10.10.2009
asphalte
varok: Postavit pořádný výfuk není žádná legrace, to se opravdu musí umět. Důležité je vše správně vypočítat, třeba i celkovou délku. Já jsem to pak upravoval na duplex a konzultoval jsem to taky s oborníkem, abych neztratil požadovaný výkon. Jinak díky za pochvalu, je to takový můj mazlík.
13:18:28
10.10.2009
varok
Asphalte: Mockrát děkuji. Něco podobného plánuji, zkoušel jsem si dělat výfuk podomácku, ale to moc nejde. Přece jenom je potřeba nějaké zkušenosti. Já feldy moc nemusím, ale tahle je opravdu nádherná.
upraveno 2x, naposled 10.10.2009 13:19:25
17:33:39
09.10.2009
asphalte
varok: Výfuk jsem koupil od úpravce, který mi dělal motor. Byla to spíše náhoda, protože byl připraven pro nějakého závodníka, který si ho nevyzvedl, tak jsem ho získal velmi výhodně já.
Extreme Tyres