Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

23:52:51
01.12.2013
Eidy
-> Nepér: co to zase plácáš?
23:30:59
01.12.2013
Nepér
Si du hodit lano. Na to nemám.
12:02:18
24.11.2013
Skili
-> matoo: tak to je teda mazec
10:36:14
07.11.2013
Nepér
Tak to je možný. Kamarádka má modelový rok "L" a má hranaté s nápisem. Moje je modelový rok "M" a už tam byly zkosené, pokud vím. No a jelikož modelovej rok se láme o prázdninách, tak to mohlo být od 8/90, protože můj pekáč je z listopadu 1990.
upraveno 1x, naposled 07.11.2013 10:37:14
13:45:50
06.11.2013
Tomaso435
-> Nepér: hranatý pokličky, byly od počátku výroby. kulatý je nahradily až v roce 91. ale nevím zda od 1/91 nebo 8/91.
13:27:42
06.11.2013
Nepér
Myslím, že původně jsem tam měl taky zkosený pokličky, že hranatý se dávaly jen na LS, moje je L.
21:31:17
05.11.2013
Tomaso435
-> Milan 136: má špatný pokličky na kolech. 91 to nebude - maska a v 90 byly ještě hranatý
21:06:48
05.11.2013
Milan 136
18:55:20
31.10.2013
jok3r
-> Nepér: od flexy pres vrtacku az po dilnu 3
21:56:36
27.10.2013
MisakusX
Spousta krásných klíčů a spousta krabic
22:29:17
24.10.2013
Nepér
Jsem uklízel v garáži a našel jsem dědovu univerzální rebelskou sadu klíčů 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 24.10.2013 22:29:17
21:33:24
06.10.2013
Nepér
-> Eidy: A to jsem ani nezkusil jezdit na ten chlast E85 3
21:31:51
06.10.2013
Eidy
-> Nepér: Ožralý ventily. 3
21:28:41
06.10.2013
Karlos (WIO46)
-> Nepér: Svěrák, sikovky a narovnáš, ne?3
21:27:24
06.10.2013
Nepér
14:19:25
01.10.2013
Nepér
Já bych jí tam nechal, jen přeházíme ventily...
08:48:20
01.10.2013
Alenka
-> Vrba: je to Sakyhlava.

V nejlizsi dobe se na ni provede pitva a uvidi se, co s tim dal.
08:21:04
01.10.2013
Vrba
-> Alenka: A co to je za hlavu? No už jsem viděl i motory s docela vyprasenou hlavou a jely jak šlak,...a taky naopak jsem viděl motory s hlavou o ktere se mi nikdy ani nesnilo a byly to zdechliny :P
upraveno 1x, naposled 01.10.2013 08:24:03
07:49:54
01.10.2013
Alenka
-> Vrba: protoze ta hlava podle vseho stoji za starou backoru a nez cpat penize do opravy takove mrsiny, uz mozna vyjde lip udelat to znova a poradne.
Extreme Tyres