skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
23:52:51
01.12.2013
01.12.2013
Eidy
-> Nepér: co to zase plácáš?
23:30:59
01.12.2013
01.12.2013
Nepér
Si du hodit lano. Na to nemám.
12:02:18
24.11.2013
24.11.2013
Skili
-> matoo: tak to je teda mazec
11:25:17
24.11.2013
24.11.2013
matoo
-> Nepér: trocha inspiracie z UK, neviem ci poznas
www.briskoda.net/forums/. ../292003-kermit-perhaps-h ighest-bhp-8v-1289cc-favor it-in-uk
www.briskoda.net/forums/. ../292003-kermit-perhaps-h ighest-bhp-8v-1289cc-favor it-in-uk
10:36:14
07.11.2013
07.11.2013
Nepér
Tak to je možný. Kamarádka má modelový rok "L" a má hranaté s nápisem. Moje je modelový rok "M" a už tam byly zkosené, pokud vím. No a jelikož modelovej rok se láme o prázdninách, tak to mohlo být od 8/90, protože můj pekáč je z listopadu 1990.
13:45:50
06.11.2013
06.11.2013
Tomaso435
-> Nepér: hranatý pokličky, byly od počátku výroby. kulatý je nahradily až v roce 91. ale nevím zda od 1/91 nebo 8/91.
13:27:42
06.11.2013
06.11.2013
Nepér
Myslím, že původně jsem tam měl taky zkosený pokličky, že hranatý se dávaly jen na LS, moje je L.
21:31:17
05.11.2013
05.11.2013
Tomaso435
-> Milan 136: má špatný pokličky na kolech. 91 to nebude - maska a v 90 byly ještě hranatý
21:06:48
05.11.2013
05.11.2013
Milan 136
18:55:20
31.10.2013
31.10.2013
jok3r
-> Nepér: od flexy pres vrtacku az po dilnu
21:56:36
27.10.2013
27.10.2013
MisakusX
Spousta krásných klíčů a spousta krabic
22:29:17
24.10.2013
24.10.2013
Nepér
Jsem uklízel v garáži a našel jsem dědovu univerzální rebelskou sadu klíčů
21:33:24
06.10.2013
06.10.2013
Nepér
-> Eidy: A to jsem ani nezkusil jezdit na ten chlast E85
21:31:51
06.10.2013
06.10.2013
Eidy
-> Nepér: Ožralý ventily.
21:28:41
06.10.2013
06.10.2013
Karlos (WIO46)
-> Nepér: Svěrák, sikovky a narovnáš, ne?
14:19:25
01.10.2013
01.10.2013
Nepér
Já bych jí tam nechal, jen přeházíme ventily...
08:48:20
01.10.2013
01.10.2013
Alenka
-> Vrba: je to Sakyhlava.
V nejlizsi dobe se na ni provede pitva a uvidi se, co s tim dal.
V nejlizsi dobe se na ni provede pitva a uvidi se, co s tim dal.
08:21:04
01.10.2013
01.10.2013
Vrba
-> Alenka: A co to je za hlavu? No už jsem viděl i motory s docela vyprasenou hlavou a jely jak šlak,...a taky naopak jsem viděl motory s hlavou o ktere se mi nikdy ani nesnilo a byly to zdechliny :P
07:49:54
01.10.2013
01.10.2013
Alenka
-> Vrba: protoze ta hlava podle vseho stoji za starou backoru a nez cpat penize do opravy takove mrsiny, uz mozna vyjde lip udelat to znova a poradne.