skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
13:54:55
07.01.2014
07.01.2014
bigfavo
-> Tuner#2: a co ked to je chlapec ?
23:54:36
06.01.2014
06.01.2014
Nepér
-> Tuner#2: Naprosto nepodložená informace.
23:17:00
06.01.2014
06.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 06.01.14 23:14:30: Já to tušil, Nepér má babu
23:14:30
06.01.2014
06.01.2014
Nepér
Mno, takže se dostavila nějaká ta životní motivace, energie a tak... na jaře by to mohlo jezdit.
20:28:11
25.12.2013
25.12.2013
Nepér
Se musí na léto přetryskovat
18:24:35
25.12.2013
25.12.2013
castrol
-> Vojtisek: toto auto je zvyknute na zimu tak nieje divu ze to nestartuje
17:29:43
25.12.2013
25.12.2013
Pavel P..
-> Nepér: to ber... ten se k tobě hodí, šak vypadáš trochu jak ivan
14:56:25
25.12.2013
25.12.2013
Vojtisek
-> Nepér: otec měl volhu a pak i žigula, v létě to startovalo děsně, ale jakmile bylo pod -10, tak to startovalo bez problému - holt sovětské vozidlo
14:54:03
25.12.2013
25.12.2013
Nepér
-> Vojtisek: Ale splňuje to požadovaný parametry
-Je to starý
-Je to hezký
-Je to hranatý
-Je to i kulatý
-Má to zadní náhon
-Je to kára jaxviň
-Docela to jede
-Skoro to nebrzdí
-DV/SV Radiopřijímač po dohodě za příplatek
-Je to starý
-Je to hezký
-Je to hranatý
-Je to i kulatý
-Má to zadní náhon
-Je to kára jaxviň
-Docela to jede
-Skoro to nebrzdí
-DV/SV Radiopřijímač po dohodě za příplatek
14:42:53
25.12.2013
25.12.2013
Vojtisek
-> Nepér: a v kufru je vždycky pytel cementu, aby se to vůbec na sněhu rozjelo
14:30:14
25.12.2013
25.12.2013
Nepér
Co tohle? Prej to topí i v -40°C a dá se to natočit klikou...
10:20:14
03.12.2013
03.12.2013
varok
Teď se nechci Nepéra zastávat, ale myslím to všeobecně. Zajímavé je, že škodovky netopí a nesvítí. Pokud je pod nulou tak nestartují, ale vždycky u nás u baráku zůstávají nenastartované diesly a jiné luxusní zahraniční auta. Favority, Felicie apod. vždy nastartují, i když třeba někdy s potížemi.
10:08:22
02.12.2013
02.12.2013
MOLSO
-> dakar.cz: vlastna skusenost ?
08:44:01
02.12.2013
02.12.2013
dakar.cz
-> Eidy: spíš když je pod nulou tak nestartujou
08:31:40
02.12.2013
02.12.2013
Eidy
-> MisakusX: Že škodovky nesvítí a netopí?
01:38:13
02.12.2013
02.12.2013
MisakusX
To on si jen tak občas posteskne, nemějte o něj strach, lano si nehodí ... nepochybně by vymyslel nějakej tvůrčí způsob odchodu z tohoto světa a rozhodně by to zahrnovalo elektřinu.
Jak se začne stmívat před pátou a teploty klesnou pod deset stupňů, šíří se deprese ve velkém... obzvláště na škodováckých fórech (čímpak to může být?)
Jak se začne stmívat před pátou a teploty klesnou pod deset stupňů, šíří se deprese ve velkém... obzvláště na škodováckých fórech (čímpak to může být?)
01:15:44
02.12.2013
02.12.2013
Nepér
-> Gauner: to je sice hezký, ale mě už nějak neinspiruje nic.
00:01:21
02.12.2013
02.12.2013
Gauner
-> Nepér: Třeba pro mě je Tvoje auto celkem velká inspirace
23:56:38
01.12.2013
01.12.2013
Nepér
Na ty tuningy, z toho britskýho fóra, na to nikdy nebudu mít... beztak jsem nula, jako dycky.