Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

21:23:33
02.05.2007
Vita ze Sudet
-> RomanT: Ta kompresorová část turba co fučí na řízení přeci neni problem, vždyť ji mužeš pootočit. Na obvodu máš tušim 3 šroubky4
10:39:44
02.05.2007
Max
-> RomanT: tak to gratuluju... :-) no tak to je slušný snížení... 8cm už neni moc 1
09:11:37
02.05.2007
RomanT
-> Max: jojo :) konecne :) priste az na to hodim barvu, tak to poradne nafotim. Pruziny se zapotily - pekne si to sedlo k zemi :) Ale jeste to jde-prevodovka je zatim 8 cm nad zemi 4
08:54:34
02.05.2007
Max
-> RomanT: takže už sedí tak jak potřebuješ ? 5
00:11:24
02.05.2007
RomanT
motor je konečně na svém místě
13:47:03
27.04.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:39:16
27.04.2007
TUNER
-> Pavel Korbelář: On tam byl ale pracovně....Když psal po ICQ asi po 2 měsících,tak říkal že se ještě ani v moři nekoupal......

Jinak každý auto bude řešený asi malinko jinak.

Nevim jak jsi myslel že je snadnější seriová převodovka,možná tak v řazení,ale zase se musí udělat mezikus a další blbosti kolem...Ta z golfa by měla pásnout rovnou na motor,takže to je zase nevýhoda pro mě...Takže všechno má plus i minus.

Záleží jak se s tim každej popere a jaký má možnosti....

4
13:38:07
27.04.2007
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:31:04
27.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: je stim plno s¨tarosti a problemu-ale to je na tom asi to pritazlivy-me osobne to dela radost... zavrit se hezky do garaze a tvorit svoje dilo...ale to vsichni zneme ze4
12:06:18
27.04.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: No ono kdyz si nekdo jede na zimu na kanary tak se ani nedivým ze se mu nechce zabívat z nejakou feldou3
12:05:25
27.04.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: vsechna cest tobe ale do toho fava me to prijde celkem slozitejsi, hlavne z toho duvodu ze jsi nechal serii prevodovku, tim ubylo dost problemu ale zaroven i nejaky pribyly ze?:))
07:03:05
27.04.2007
TUNER
-> Pavel Korbelář: Tahle zelená Lukovo už je v tomhle stavu asi druhej rok...Dal jí nějakýmu mechanikovy,kterej je tak trochu debil,něco mu z toho rozkradl a pořád akorát sliboval...Luk neměl čas to řešit a teď přes zimu byl na kanárech se svym druhym autem (brouk f kááábriju) a byl součástí nějaký letecký show...

Prostě neměl náladu ani čas tohle řešit...Snad se to letos pohne někam dál.

Jinak motor jsem tam taky dával sám (teda s kamarádem),vodu jsem si dělal,jen tu elektriku jsem nechal na odborníkovy přes tyhle věci,protože na to nemam jak vybavení tak znalosti.... ;-)
22:48:32
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: Tu o ktere mluvim ja ma Ondra Talaj-nevim o tom ze by byla nekde na netu,takze odkaz nemam-byl sem se u neho parkrat podivat (Libereckej kraj-takze nedaleko od nas)a prokonzultovat nejake problemy. Tahle zelena felda ma take 1,8 20V Turbo (AGU) - prevodovka je golf 2 a poloosy prej z nejaky audiny-kazdej to resime proste malinko jinak. Pokud vim tak tyhle kluci si tam ty motory nechali dat - ja to delam sam doma v garazi-ovsem patri jim muj dik za cenne rady a zkusenosti-stejne jako ostatnim tady-predevsim tem co tam maji stejne motory a zkusenosti se stejnou problematikou (Tuner, Vita) 4
22:11:40
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: a ocem mluvis ty nejakej odkaz? Tahle zelena ma tedy prevodovku z golfu a motor je z ceho? polosy jsou asi reseny jak jsi tu uz psal ne? nebo nejak jinak par veci se da zamenit FE a Golf
22:04:49
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: Aha - tak koukam ze kazdej mluvime o jiny felde - ta kterou myslis ty, to je ta zelena. Tenhle klucina nerezal udajne zadnej nosnik, protoze tam ma prevodovku z golfa 2 GTi a ta je mensi. Ten silenblok na tom podbehu je samozrejme nesmyslne umisten, ale neni to hlavni ulozeni-je to prej jako pojistka-ale nechci tu za neho mluvit-vim jen to o cem sme se bavili



Jinak az jednou budou poloosy hotove, urcite dam vedet za kolik to bylo 4
19:03:46
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: Jaky nosnik ma nariznuty? ja jak jsem koukal na ty foto tak me tam zaujal ten drzak na podbehu ten mi neprijde nejlepsi, az si nechas ty poloosy udelat tak bych prosil info na kolik to prislo:) jinak ta felina se me celkem zalibyla:))
15:34:47
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: on to ma udelane tak jak to mam (budu) mit ja-po vikendu to uz bude doufam komplet viset, tak dodam fotky. On mi byl inspiraci-delal mu to nakej chlapek-udelal to dost vkusne, ale moc se s tim nesral, takze hodne rezal, nezatrene a rezate hrany, hodne nariznuty nosnik ktery neni nijak zpevneny (to jednou musi rupnout... atd) - ale jinak je to paradni prace-rozmery v motorovem prostoru

Fe a Fa jsou temer na milimetr stejne-takze me to vyslo temer stejne jak jemu



Co se tyce poloos, kazdej se krouti a cenu si nikdo nejak netroufa odhadnout
14:37:58
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: A kdyz jsi resil to s tim klucinou co ma tu feldu, tak jak to ma udelane on?
14:36:39
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Pavel Korbelář: No jestlize jsou delsi tak by melo tedy jit udelat to drazkovani nove, to nezni zas tak slozite:) neptal jsi se na cenu pro zajimavost?
11:00:46
26.04.2007
TUNER
-> RomanT: Njn,AGU je AGU......1
Extreme Tyres