Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

14:53:27
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:51:58
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:50:39
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:35:13
19.06.2007
TUNER
Jj,jen tak dál,za 10 dní je Hrocháč....1
13:26:05
19.06.2007
pistaa
pekne super pokracujes 156
19:22:13
25.05.2007
RomanT
-> Pele: Oki vpohode - ja uvitam vzdycky jakoukoli radu nebo typ. To sani jde nahoru i u Octavie 20V (sou to stale stejne bloky) - hlava bude jina urcite :) Ja to sani mam sice moc vepredu, ale jak rikam, s tim si poradim 4
18:50:40
25.05.2007
Pele
-> RomanT: mo neviem ,tu u nas chalan postavil 1.8 16V na turbo... a sanie ostalo seria ,to zahnute nad blok... ale niesom odbornik ,to ma len tak napadlo ,tak ak to pri tomto motore nejde ,tak berem s5 1 tento mi pripada podobne ,len ma inu hlavu/20V/ a opacne to sanie 8
22:16:38
21.05.2007
RomanT
-> Pele: to by asi nešlo-celkově je koncepce turbomotorů dělaná na přetlak v sání atd... Prostě to nějak budu muset vyřešit4
19:58:28
21.05.2007
Pele
to jak chces riesit to sanie?Neda sa na to dopasovat sanie z VW 18 16V ?bo to ide ponad vyko ventilov 9
19:11:11
04.05.2007
Max
-> RomanT: doufám.... ale pořád jsi celkem dobrej. Já si na svoje čas vždy jen naplánuju...pak to nějak nevyjde 7
22:24:47
03.05.2007
RomanT
-> Max: snad nebudes cekat dlouho-uz me to stve jak se s tim seru-ale rychlejc to jaksi nejde8
21:44:26
03.05.2007
Max
-> RomanT: dobrá...počkám si až tam něco namontíš 4
16:07:22
03.05.2007
RomanT
-> Max: no nejakej chladic bych tam docela i dal 1 Budou proste muset bejt posunuty dopredu no-se tov nak udela. Stejne zadnej extra front bumper nemam a ani neplanuju, takze se kdyztak narizne puvodni. Je odriznutej i kus spodku chladicovky kvuli tomu ze se tam nevlezla servopumpa-dam tam misto toho trubku ktera bude taky vic vepredu
16:01:29
03.05.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:43:11
03.05.2007
Max
-> RomanT: no to sání....mi přijde dost vepředu...ono jde o to jaký a kolik tam budeš mít chladičů 5 abys je neměl místo předního nárazníku 1
07:38:35
03.05.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: no jeste bych mohl udelat prirubu a turbo hodit uplne jinam 4
07:36:19
03.05.2007
RomanT
-> TUNER: je to kompromis mezi vicero vecma - kdyz bude moc dole, bude vadit prevodovka u zeme, kdyz bude moc nahore, bude vadit kapota (i kdyz ta se da flexou dycky upravit), kdyz by byl moc vzadu, vadilo by jednak to turbo, ale jeste vic by vadila prevodovka u napravnice a rizeni - je od rizeni snad uz jen 2 cm - kazdej kdo to ma s touhle prevodovkou a touto napravnici to podle vic dozadu uz dat nemuze - da se to pouze naklanet. Jnak to sani mi uz jako problem nepripada-ono se to tam nejak vejde-uvidime :)
07:31:53
03.05.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: cece kam ty na to chodis - tohle me teda vazne nenapadlo 4 Ale ted me napada ze ty diry pro ty 3 srouby jsou nesimetricky umisteny a podle me to nepude, ale to je muj momentalni nazor - urcite na to mrknu a zkusim to 4
22:54:53
02.05.2007
U-Geen
-> TUNER: no az tahle fotka je kdyz je uchycenej ne? skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i... ...
22:31:46
02.05.2007
TUNER
-> RomanT: Možná to je jen blbě vyfocený,ale ten motor se mi tam zdá hooooodně utopenej....To sání je tam na pikaču,určo bych ho vyměnil....Ale toť jen maine názory....4
Extreme Tyres