Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

19:01:02
08.12.2006
Fire
-> RomanT: cekam na mail a tesim se 1
09:17:05
08.12.2006
RomanT
-> vitezstvi: 4 4
19:41:28
07.12.2006
vitezstvi
Tak tomu říkám Forman, zas jeden člověk co má svoje auto fakt moc rád. Hodně fandím, vypadá to krásně. Hodně štěstí s implantací motoru a se sprovozněním 4
11:54:14
04.12.2006
RomanT
-> Max: no jo-rad bych tam dal vsechno co k tomu je-ale ty elektriky je tolik, ze se z toho asi... ty budiky sou primo k tomu, takze bych je tam rad dal - sou myslim sucasti imobilizeru-ale ted je hlavni nejak ukotvit motor - a ja porad vaham a vaham jak na to - asi to moc resim a moc se s tim vsim seru - ale zas to nechci mit hnusne jak nakej vidlak
11:52:17
04.12.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
10:30:44
04.12.2006
Max
-> RomanT: budes to zprovoznovat se vsim ? myslim napr. imo a ostatni elektronicky blbinky... :-) ze mas na fotce budiky
09:45:57
04.12.2006
RomanT
-> Max: me se celkem chce :-) jen kdyby bylo vic casu
20:03:03
27.11.2006
Max
-> RomanT: každopádně sem zvědav na výsledek...mě by se to tam pasovat nechtělo 4
11:44:05
27.11.2006
Vita ze Sudet
-> RomanT 23.11.06 10:25:41: Ale nebreč 1 Hop do toho a půl je hotovo3
10:25:41
23.11.2006
RomanT
-> Fire: no - neco se do toho vrazit muselo..10
10:28:22
22.11.2006
Fire
-> RomanT: to je mazec !!! na kolik ten motor + prevodovka vyslo ??? 5
08:44:20
22.11.2006
RomanT
->Fire: No jelikoz je to seriovka, tak 110 kW a 210 Nm(1750 rpm)
08:41:52
22.11.2006
RomanT
->Tuner#2: diiik 4
08:41:03
22.11.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:36:57
22.11.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:32:17
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Myslel jsem si to - holt máš výhodu motoru v předu a tam se dá vybrat... Každopádně držím palce.4
08:10:03
22.11.2006
RomanT
To Tuner2: Nee - mam prevodovku primo pro 1,8 Turbo (Golf 4/Oktáva)
00:05:02
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Tak koukám, že přeci jen 1,8 20V Turbo. Ten rám je super a pokud se vše podaří, tak to bude pecka - budeš tam mít i převodovku z něčeho jiného aby to unesla? a nebo budeš po 5 tkm měnit jako TUNER4
23:56:29
21.11.2006
Dom
kolik za tu převodovku??? nemám korunky ale chcu ju12 taki ať vím kolik bych musel nažebrat176
23:46:30
21.11.2006
Fire
-> RomanT: ty woe ten novej moturek poletí jak blázen !!! kolik ma mit asi KW ??? 9
Extreme Tyres