skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
07:12:05
22.12.2006
22.12.2006
Fire
-> RomanT: ale ta prevodovka me sere
00:11:05
22.12.2006
22.12.2006
Fire
-> RomanT: uz jsem s nim ficel po dalnici...tak max. 130 - 140 ve ctyrech lidech + neco v kufru..ne ze by nejel, ale sedelo to na silnici na pikaču, ty zimni protektory tomu davaj
19:08:23
21.12.2006
21.12.2006
RomanT
-> Fire: jasny - motor rozhodne nepodtacet - pod 2000 bych nechodil :)
15:28:55
21.12.2006
21.12.2006
Fire
-> RomanT: tak jsem naladil s Dušanem novej rozdelovac ( CZ ) za cenu, ktera me malem zlomila je to OKI ..toci to i 6 tis. ale moc tomu nedavam...trosku jinak se to ale chová treba po jizde po Brne - vyssi volnobeh ( o neco malo ) + podtáčení nesmím dělat ( nejede to a kurvý se to )...příští rok asi karbec pretryskovat + seridit + pretesnit ( od profíka ) a je to ...na sedákách atd...se pak domluvíme
12:58:36
18.12.2006
18.12.2006
RomanT
Prodam cerne sedacky, pasy (felda 2000), BMM system, razeni (felda 2000), Cernou pristrojovku (2 roky pouzivana)
08:07:22
18.12.2006
18.12.2006
RomanT
-> Fire: Doufam ze bude dobre slouzit
22:11:31
15.12.2006
15.12.2006
Fire
-> RomanT: koukám, že jsi aktualizoval popisek , motor ma noveho majitele
10:09:39
12.12.2006
12.12.2006
RomanT
-> TUNER: OK - mam specialni pevnostni srouby, jemnej zavit tam je (stoupani 1) - podle me tam podlozka nebyla (podle obtisku po puvodnich sroubech) - dam to bez podlozky a zalepim to - diky
08:34:50
12.12.2006
12.12.2006
TUNER
-> RomanT: Měli by tam bejt spešl šrouby který mají zaprvý jemnej závit a taky jak píšeš tu větší hlavu,jakoby podložku.Pokud máš správnej šroub,tak už nic jinýho nepotřebuješ.Teda kromě loctitu na závity.Mělo by se to ještě zakápnout aby se to nepovolilo.
U škodofky máš proti povolení ten plech kterej zaklepeš,ale u novějších motorů se to už nepoužívá a lepí se to....Dělal jsem to zrovna takhle...
U škodofky máš proti povolení ten plech kterej zaklepeš,ale u novějších motorů se to už nepoužívá a lepí se to....Dělal jsem to zrovna takhle...
15:24:27
11.12.2006
11.12.2006
RomanT
no - je to uz v sekci forum, ale hodim to kdyztak jeste sem: treba nekdo poradite :-)
jelikož potřebuji namontovar setrvák z octávie 1,8 20V Turbo a nemám původní šrouby, potřeboval bych vědět, zda je nutná nějaká podložka (pérovka atd). Origo setrvák Audi byl přišroubován šroubama, které měly u hlavy takovou rovnou, ale drážkovanou podložku (celé to bylo jeden odlitek) - pro tento nový setrvák je nutný šroub s menší hlavou (šrouby už mám, pevnost adekvátní) - teď mi jde jen o tu podložku - poradíte mi někdo - díky Roman
jelikož potřebuji namontovar setrvák z octávie 1,8 20V Turbo a nemám původní šrouby, potřeboval bych vědět, zda je nutná nějaká podložka (pérovka atd). Origo setrvák Audi byl přišroubován šroubama, které měly u hlavy takovou rovnou, ale drážkovanou podložku (celé to bylo jeden odlitek) - pro tento nový setrvák je nutný šroub s menší hlavou (šrouby už mám, pevnost adekvátní) - teď mi jde jen o tu podložku - poradíte mi někdo - díky Roman
12:40:09
11.12.2006
11.12.2006
RomanT
-> Max: Pokud je celkovej immo tvořenej budikama, spinackou s klicema a jednotkou, tak bych mel bejt kompletni a muzu doufat, ze to aspon na volnobeh pobezi Nejvic me v tech dratech fascinuje pouzdro s pojistkou, na ktery je 60A (ten cervenej drat co k tomu, to uz je skoro jako ke svarecce
12:01:20
11.12.2006
11.12.2006
Max
-> Vita ze Sudet: já to nepíšu že vim...jen že to neví každej.... na elektriku je větší odborník kámoš,ten by si asi poradil
15:28:43
09.12.2006
09.12.2006
pistaa
N A D H E R A
12:36:15
09.12.2006
09.12.2006
Fire
Nemate nekdo tel. cislo na majitele ??? dikec
11:35:11
09.12.2006
09.12.2006
Vita ze Sudet
-> Max: Já jen, že ty píšeš, že víš jak ho obejít
11:33:12
09.12.2006
09.12.2006
Vita ze Sudet
-> Max: Co víš o immo????
20:56:18
08.12.2006
08.12.2006
Max
-> RomanT: jo budíky jsou součástí imo....taky proto jsem se ptal. Pak to zas budeš mít vychytaný a vlastně i ulehčený. Možnost je to obejít (myslim imobilizér atd...) ale není to jen tak a neumí to každej. Nebo to tam nechat a s chutí se zakousnoust do tý drátařiny