skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
12:21:27
26.06.2007
26.06.2007
RomanT
-> TUNER: -> jj ty silikonovy hadice sou nehorazne drahy :( Jinak sem si sehnal uz sani z octavy AGU, ale kdyz sem to tam daval, tak by to bylo snad jeste horsi - vadi svetlo a musel by se jako u ostatnich rezat vrsek chladicovky, coz mi prijde jako prasarna. Nevim no-prijde mi ze Luke Jeep nebo Ondra Talaj maj budto jeste trochu jiny sani (i kdyz octavy to mely snad porad stejny) a nebo maj ty motory dal v aute, ovsem to me vzhledem k nedostatku mista u napravnice prijde taky jako blbost - oni maj spis ty motory jenom malinko vic nakloneny dozadu, ovsem to pak neni zase misto pod kapotou a ta se musi rezat. Me tohle moje usporadani vadi jen v tom, ze bude vsechna vaha moc vepredu - takze mozna pude dozadu baterka. Jinak se taky tesim az tvuj autak uvidim nazivo
11:06:42
26.06.2007
26.06.2007
TUNER
-> RomanT: Mno já dostal nějakou bednu s hadicema myslim když jsem od Málka kupoval IC a další věci...Vlastě tam bylo spousta hadic od vody,vzduchu a další harampádí,tak jsem něco použil a jedno kolínko jsem koupil taky co je na Liazku na vodu...stálo tušim kolem 60 kč.Ale když jsem tam byl letos,tak už ty kolínka nemají a mají jen silikonový od rubeny za něco kolem litru..:-( Proto jsem to řešil trubkou v kuse kterou jsem si nechal ohnout...Ty silikonový kolínka stojí všude tak nějak podobně,ať už je to Venair,Rubena nebo Samco...prostě nehorázná darda.
Jinak jsem autíko v garáži neokukoval...)))Ale těšim se až ho uvidim naživo...
PS : pořád myslim že kdyby jsi dal rovný sání jako mam já,ušetříš si spoustu problémů a hlavně místa.....ale už máš navařenej držák,tak nic no...
Jinak jsem autíko v garáži neokukoval...)))Ale těšim se až ho uvidim naživo...
PS : pořád myslim že kdyby jsi dal rovný sání jako mam já,ušetříš si spoustu problémů a hlavně místa.....ale už máš navařenej držák,tak nic no...
09:17:32
26.06.2007
26.06.2007
RomanT
-> TUNER: Přesně tak - nemám co dodat Si byl večír u mě v garáži a omrknul to ne Je ve předu fakt moc, ale jediný jiný řešení by bylo asi úplně odstranit a předělat chladičovku a to se mi nechce - hadice do sání budou muset bejt hodně zakroucený - asi se dneska stavim v podnikový prodej Avia a okouknu, co by se dalo použít. Kde si sháněl hadice ty?
06:43:16
26.06.2007
26.06.2007
TUNER
-> RomanT: Mazec chladič...Jen se mi zdá dost vepředu a jak ho budeš napojovat na sání? Vypadá to na pěknýho "hada" aby se to tam vlezlo.
A asi by to chtělo nějakej plech pod motor - převodovku,aby se to po něm kdyžtak svezlo.
A asi by to chtělo nějakej plech pod motor - převodovku,aby se to po něm kdyžtak svezlo.
14:58:55
25.06.2007
25.06.2007
RomanT
-> Tomik...: jojo zvednou to jak kola, tak HP - tedka to stoji na starejch provizornich treningovych HP, ktery sou nastaveny myslim temer na nejniz
12:46:59
25.06.2007
25.06.2007
Tomik...
-> RomanT: No 10cm nejni teda moc, ale nebude to na těch 17kách trochu vejš?
12:35:37
25.06.2007
25.06.2007
RomanT
-> Vencars: dik
08:15:55
25.06.2007
25.06.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: -> black_dragons: aha ja sem nehodil ten odkaz Tady je IC (ten uplne nahore v nabidce) www.saabtuning.cz/tdilys1
0.htm
23:00:44
23.06.2007
23.06.2007
Vencars
-> RomanT: moooc pěknej forman!!! myslím si že až bude hotový, tak to bude fakt bomba!!! a at se dílo daří!!
22:38:00
23.06.2007
23.06.2007
RomanT
-> black_dragons: -> Vita ze Sudet: je to ten nejvetsi z nabidky - a kraaasnej - v realu vypada fakt moc hezky a hlavne bytelne - no mel by, protoze bude zhruba 10 cm nad zemi, z cehoz moc radost nemam, ale neda ase svitit. Snad to to moje polorozpadly turbo udejcha
21:35:37
22.06.2007
22.06.2007
Vita ze Sudet
-> RomanT: auto nic moc ale pani good hezky pracujes. KOLIK STAL IC?
06:03:20
20.06.2007
20.06.2007
TUNER
-> RomanT: Ne,minulej víkend mi odešlo spojkový ložisko,tak ho budu tenhle víkend měnit.....a při tý příležitosti aspoň vyzkoušim převodovku s delšim 4 a 5 stupněm.
Když to nestihnu tak Hrocha taky nejedu.Zatim je venku hezky,tak se mi do garáže nechce...
Když to nestihnu tak Hrocha taky nejedu.Zatim je venku hezky,tak se mi do garáže nechce...
00:41:57
20.06.2007
20.06.2007
pistaa
-> RomanT: ivulak je moc pekna kocka a ta siltofka je sedi.... len pekne pracuj i ja mam snahu snad coskoro vyrazime mozno i naraz sme na tom podobne
23:16:37
19.06.2007
19.06.2007
black_dragons
-> RomanT: cus prosim te kde si kupovat ten chladic a za kolik myslim IC dik
15:09:42
19.06.2007
19.06.2007
RomanT
-> TUNER: si měnil za nějakou jinou, nebo jen za další neostrouhanou sériovku?
15:00:36
19.06.2007
19.06.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jj,převodofku tam mam pořát.....
14:58:10
19.06.2007
19.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To říká ten pravej, už tam máš převodovku?
14:56:47
19.06.2007
19.06.2007
RomanT
-> pistaa:
-> TUNER: 10 dní :) To je pohoda - to stihnu ještě narvat další takovej motor do naší feldy doma - do peňáku nám ta 1,3 MPi už pomalu přestává stačit
-> TUNER: 10 dní :) To je pohoda - to stihnu ještě narvat další takovej motor do naší feldy doma - do peňáku nám ta 1,3 MPi už pomalu přestává stačit