skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
19:13:30
30.09.2008
30.09.2008
RomanT
-> Péďa17: dam - dej mi cas :)
18:16:23
30.09.2008
30.09.2008
Péďa17
RomanT 30.09.08 09:59:19 napsal: -> Péďa17: VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
proč tam nedáš všechny fotky???
proč tam nedáš všechny fotky???
09:59:19
30.09.2008
30.09.2008
RomanT
-> Péďa17: VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
20:35:38
26.09.2008
26.09.2008
Péďa17
RomanT 23.09.08 22:38:13 napsal: -> Péďa17: sem je sem dneska chtel dat, ale musim zacalnout clenskej prispevek, jinak nemuzu pridavat :)
A co takhle je dát na rajce.idnes.cz/ ???
A co takhle je dát na rajce.idnes.cz/ ???
12:15:44
24.09.2008
24.09.2008
Max
-> RomanT: já na to koukal,ale už si zas nejsem jistej....pač sem mezitim dělal x jinech věcí :)¨kouknu ještě jednou...
12:00:55
24.09.2008
24.09.2008
RON
tak fofrrrr
22:38:13
23.09.2008
23.09.2008
RomanT
-> Péďa17: sem je sem dneska chtel dat, ale musim zacalnout clenskej prispevek, jinak nemuzu pridavat :)
18:02:47
23.09.2008
23.09.2008
Péďa17
Kdy budou nové fotky???
08:03:51
08.09.2008
08.09.2008
RomanT
-> Max: ne bohuzel nemam-koukal ses jestli nemas ty? reknu sakymu at si ji sezene, kdyz ji zmrvil-ale to se taky muze opet pekne protahnout, takze budu muset shanet sam
19:07:55
07.09.2008
07.09.2008
Max
-> forever_young: tak musíš udělat díry do stropu :-) nebo udělat jámu....
-> RomanT: už máš těhlici ?
-> RomanT: už máš těhlici ?
13:23:00
07.09.2008
07.09.2008
RomanT
-> Vita ze Sudet: jj
09:18:08
05.09.2008
05.09.2008
Vita ze Sudet
-> RomanT: Takže start auta v roce 2010/11
14:20:19
02.09.2008
02.09.2008
RomanT
-> forever_young: me se tam taky skoro nevesel-ale je tam a sem moc raaaaaaaaaaaaad :)
12:36:07
02.09.2008
02.09.2008
forever_young
--> Max: Klucí, nedělějte mi chutě, mě se zvedák do garáže nevejde :/
21:01:22
27.08.2008
27.08.2008
Max
-> RomanT: já právě chci starou školu, to je nejlepší. koupil jsem zouvačku,nevim jak je stará,stěhovali jsme ji ve třech a pořád funguje. Ten od koho jsem to koupil na ty nový mašiny už nadává. kdyby nebyly příšroubovaný tak to cestuje po dílně,kroutí se to...všechno je to made in china
09:05:02
27.08.2008
27.08.2008
RomanT
-> Max: dvousloupovej-nosnost 2,5t - je to jeste stara skola, takze s oceli se na nem nesetrilo - jeden sloup sme meli problem dostat do garáze i ve 4 lidech :) Ale je to gut, kdyz clovek nemusi pod autem lezet :)
17:17:11
26.08.2008
26.08.2008
Max
-> RomanT: jakej zvedák ? pošli mi foto...kdyžtak na mail :-) taky budu shánět...ale asi pujdu do jednosloupovýho.
Jinak jeslti nemáš těhlici,tak já tu nějakou mám...snad... pravou asi určitě. kdyžtak mi napiš,kdybys jel kolem číslo na mě máš.
Jinak jeslti nemáš těhlici,tak já tu nějakou mám...snad... pravou asi určitě. kdyžtak mi napiš,kdybys jel kolem číslo na mě máš.
09:52:32
25.08.2008
25.08.2008
RomanT
-> Max: :) Brzdy sou uz hotovy (prej), ale prej se v jedny tehlici zlomil vrtak, tak je potreba sehnat jinou a znova ji predelat-takze ted se tu du poptat po prave tehlici na Fa 93 :)
Pristi tejden dam novy foto :) dal sem si do garaze stojanovej zvedak, tak se bude hnedka lip pracovat na spodku auta :) Nejdriv ale musim kaufnout nakej novej fotak-sem totiz takovej vul, ze sem si ho polozil na strechu auta, samozrejme sem na nej zapomnel, no a to, ze ho nemam, sem zjistil az doma - ach jo
Pristi tejden dam novy foto :) dal sem si do garaze stojanovej zvedak, tak se bude hnedka lip pracovat na spodku auta :) Nejdriv ale musim kaufnout nakej novej fotak-sem totiz takovej vul, ze sem si ho polozil na strechu auta, samozrejme sem na nej zapomnel, no a to, ze ho nemam, sem zjistil az doma - ach jo
20:29:02
16.08.2008
16.08.2008
Max
tak jak jsi na tom chlape ???