Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

13:47:43
15.08.2008
VOJTA ATC 175
tohle bych chtěl vidět na živo..
17:41:03
07.08.2008
pistaa
-> RomanT: pomoz si sam, i ja cakam a stale nic s tym ze ja mam uz cim brzdit.. mam vzadu upravene predne kotuce ale brzdi to a to ej doezite..
09:52:11
04.08.2008
Zdenek z Lovo
Tak tak svépomocí to budeš mít ryhleji než od toho krmiče.
14:57:38
03.08.2008
David V6
-> RomanT: FAKT TO NĚJAK ZAŘIĎ JINAK můj kamarád měl u něj upravit kliku před vánocema mu ji dal a do teď mu nedal upravený setrvák tak jsme si ho udělali sami a nezaplatili mu ani za úpravu kliky než u něj to radši doma pilníkem a máš to rychlejš
10:02:44
03.08.2008
Zdenek z Lovo
-> RomanT: NO TAK TO SE NEDOČKÁŠ OD PANA SAKYHO!!!Dobře tě krmí kecama jak mě!Já jsem je měl u něj přes dva měsíce a každý týden jsem poslouchal žvásty že je dlouho v práci a že je s tím problém,až mi po těch dvou měsících došla trpělivost a udělal jsem si je sám.Za prvé jsem rád že jsem si je udělal sám s pomocí soustružníka neboď vim že jsou z kvalitního materialu a ne z nějakýho bananu ze šroťáku.Zbytečně ti to bude u něj ležet tak si to udělej sám.Za týden jsem to měl hotový.Akorád cena byla vyšší než si řekl Saky,soustružníkmě stál 5000 kč za všechnu práci a materiál asi 5000 kč.Nevýhoda je že je tam hodně prořezů ale to s tím nic neuděláš.
16:05:23
26.07.2008
BIBO
by ma aj šlak trafil čakať tak dlho.mohol si to osadiť na tehlice z corrada G60 s brdami a mal by si svatý pokoj.možno by ti aj poloosi sadli z octavie alebo corrada
09:57:54
24.07.2008
forever_young
Já se chci dočkat.. tohle ja fakt zajímavým autííííííííí
07:09:05
16.07.2008
David V6
-> RomanT: kdo ti je dělá takovou dobu to snad není možný
15:08:10
15.07.2008
Max
-> RomanT: njn...snad brzy :-)
12:45:02
15.07.2008
RomanT
-> Max: mely bejt tenhle tejden, ale prej ma kotouc jinej rozmer nez myslel, takze sou drzaky trmenu blbe, takze znova - se asi nedockam nikdy
14:39:44
14.07.2008
Max
-> RomanT: už jsou brzdy ? :-)
09:22:59
14.07.2008
RomanT
-> exwrcteam: u sakyho
16:29:09
10.07.2008
exwrcteam
-> RomanT: u koho sis nechaval pasovat brzdy? u nekoho z okoli bo saky?:)
21:29:32
09.07.2008
Péďa17
RomanT 09.07.08 12:23:15 napsal: -> David V6: No pokud budou tenhle vikend brzdy, tak to bude gut :) Pak uz jen naky picovinky, poloosy a téčka k brzdám a jedu - ale jak rikam-jendriv musej bejt ty brzdy

To máš pravdu,bez brzd se jezdit nedá.Já mám opačnej problém.Mám silné brzdy ale 105 motor,po technické tam pujde 136
12:23:15
09.07.2008
RomanT
-> David V6: No pokud budou tenhle vikend brzdy, tak to bude gut :) Pak uz jen naky picovinky, poloosy a téčka k brzdám a jedu - ale jak rikam-jendriv musej bejt ty brzdy
11:41:31
09.07.2008
BIBO
-> TUNER: díky 6
19:52:46
07.07.2008
David V6
-> RomanT: tak jak to s tebou vypadá
12:34:28
07.07.2008
RomanT
-> TUNER: jojo je to tak 4

-> Turbo Péďa17: bohuzel, ale udajne by mely bejt hotovy, takze snad o vikendu
20:36:21
05.07.2008
TUNER
12:05:10
05.07.2008
BIBO
-> RomanT: zdravím ťa. chcem sa opýtat,na akej stranke predávaju tieto intercoolery co más aj tyy?díky,a prajem skoré jazdenie na T-čku 6
Extreme Tyres