skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
22:52:23
21.01.2009
21.01.2009
Skury
-> David V6: Dnešní době asi všechno možný...
18:35:14
21.01.2009
21.01.2009
David V6
-> RomanT: že by Saky něco slíbil a opět nesplnil
14:08:13
21.01.2009
21.01.2009
Skury
-> pistaa: Nejsou těhlice... Pokud o víkendu prohodim na svým autě motory, tak mu pošlu svoje, ať už to taky jezdí...
13:44:27
21.01.2009
21.01.2009
pistaa
-> RomanT: ako to ide?? kedy startujes??
13:30:11
18.12.2008
18.12.2008
RomanT
-> Skury: to vi jenom saky a buh
07:42:55
17.12.2008
17.12.2008
Skury
-> RomanT: A kdy je budeš mít ty?
17:03:48
16.12.2008
16.12.2008
RomanT
-> Skury: jojo, tehlice uz mam - teda saky je ma-ja ne :(
11:29:00
09.12.2008
09.12.2008
Skury
-> RomanT: Jak to s tebou vypadá? Já možná (ťuky ťuk na dřevo) budu po laku do vánoc... Těhlice už máš nebo ne?
11:20:45
09.12.2008
09.12.2008
Manyjak
pjeknej forman
14:09:34
01.10.2008
01.10.2008
Skury
Když to ale tak vezmu, tak kdybych už byl po laku, tak bych asi do toho motoru nešel. Takto mají moji debilní lakýrové jediný plus. :-D
13:46:01
01.10.2008
01.10.2008
RomanT
-> Skury: mmm tak tahle situace mi celkem dost něco připomíná
13:37:54
01.10.2008
01.10.2008
Skury
-> RomanT: Já se taky nehonim, ale spíš už by bylo na čase, abych viděl po dvou letech svý auto jezdící.... Na to, že ho mám 4 roky a 2 roky nejelo...
12:38:48
01.10.2008
01.10.2008
RomanT
-> Skury: mmm prdele, daší, kdo mě předběhne :) Nee, to byl vtip, ja už se nikam neženu - až to bude, tak to bude, lážo plážo :)
10:31:09
01.10.2008
01.10.2008
Eidy
-> MATTESS: ty si vůůůůl
09:53:57
01.10.2008
01.10.2008
Skury
RomanT 30.09.08 23:17:24 napsal:
-> Eidy: kdyz budu hodne naivni, tak mozna i tenhle rok :)
To možná budu jezdit dřív... ;)
-> Eidy: kdyz budu hodne naivni, tak mozna i tenhle rok :)
To možná budu jezdit dřív... ;)
09:30:42
01.10.2008
01.10.2008
RomanT
-> Eidy: -> MATTESS:
08:49:54
01.10.2008
01.10.2008
MATTESS
-> Eidy: myslíš na i v ní?
08:02:24
01.10.2008
01.10.2008
Eidy
-> RomanT: a jsi naivní?
23:17:24
30.09.2008
30.09.2008
RomanT
-> Eidy: kdyz budu hodne naivni, tak mozna i tenhle rok :)
21:32:14
30.09.2008
30.09.2008
Eidy
-> RomanT: Tak jak to vypadá? Kdy to zavrčí tak, aby jsi mohl jezdit? S komplet osazeným vozem.