skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
07:38:35
03.05.2007
03.05.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: no jeste bych mohl udelat prirubu a turbo hodit uplne jinam
07:36:19
03.05.2007
03.05.2007
RomanT
-> TUNER: je to kompromis mezi vicero vecma - kdyz bude moc dole, bude vadit prevodovka u zeme, kdyz bude moc nahore, bude vadit kapota (i kdyz ta se da flexou dycky upravit), kdyz by byl moc vzadu, vadilo by jednak to turbo, ale jeste vic by vadila prevodovka u napravnice a rizeni - je od rizeni snad uz jen 2 cm - kazdej kdo to ma s touhle prevodovkou a touto napravnici to podle vic dozadu uz dat nemuze - da se to pouze naklanet. Jnak to sani mi uz jako problem nepripada-ono se to tam nejak vejde-uvidime :)
07:31:53
03.05.2007
03.05.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: cece kam ty na to chodis - tohle me teda vazne nenapadlo Ale ted me napada ze ty diry pro ty 3 srouby jsou nesimetricky umisteny a podle me to nepude, ale to je muj momentalni nazor - urcite na to mrknu a zkusim to
22:54:53
02.05.2007
02.05.2007
U-Geen
-> TUNER: no az tahle fotka je kdyz je uchycenej ne? skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i... ...
22:31:46
02.05.2007
02.05.2007
TUNER
-> RomanT: Možná to je jen blbě vyfocený,ale ten motor se mi tam zdá hooooodně utopenej....To sání je tam na pikaču,určo bych ho vyměnil....Ale toť jen maine názory....
21:23:33
02.05.2007
02.05.2007
Vita ze Sudet
-> RomanT: Ta kompresorová část turba co fučí na řízení přeci neni problem, vždyť ji mužeš pootočit. Na obvodu máš tušim 3 šroubky
10:39:44
02.05.2007
02.05.2007
Max
-> RomanT: tak to gratuluju... :-) no tak to je slušný snížení... 8cm už neni moc
09:11:37
02.05.2007
02.05.2007
RomanT
-> Max: jojo :) konecne :) priste az na to hodim barvu, tak to poradne nafotim. Pruziny se zapotily - pekne si to sedlo k zemi :) Ale jeste to jde-prevodovka je zatim 8 cm nad zemi
08:54:34
02.05.2007
02.05.2007
Max
-> RomanT: takže už sedí tak jak potřebuješ ?
00:11:24
02.05.2007
02.05.2007
RomanT
motor je konečně na svém místě
13:39:16
27.04.2007
27.04.2007
TUNER
-> Pavel Korbelář: On tam byl ale pracovně....Když psal po ICQ asi po 2 měsících,tak říkal že se ještě ani v moři nekoupal......
Jinak každý auto bude řešený asi malinko jinak.
Nevim jak jsi myslel že je snadnější seriová převodovka,možná tak v řazení,ale zase se musí udělat mezikus a další blbosti kolem...Ta z golfa by měla pásnout rovnou na motor,takže to je zase nevýhoda pro mě...Takže všechno má plus i minus.
Záleží jak se s tim každej popere a jaký má možnosti....
Jinak každý auto bude řešený asi malinko jinak.
Nevim jak jsi myslel že je snadnější seriová převodovka,možná tak v řazení,ale zase se musí udělat mezikus a další blbosti kolem...Ta z golfa by měla pásnout rovnou na motor,takže to je zase nevýhoda pro mě...Takže všechno má plus i minus.
Záleží jak se s tim každej popere a jaký má možnosti....
13:31:04
27.04.2007
27.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: je stim plno s¨tarosti a problemu-ale to je na tom asi to pritazlivy-me osobne to dela radost... zavrit se hezky do garaze a tvorit svoje dilo...ale to vsichni zneme ze
12:06:18
27.04.2007
27.04.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: No ono kdyz si nekdo jede na zimu na kanary tak se ani nedivým ze se mu nechce zabívat z nejakou feldou
12:05:25
27.04.2007
27.04.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: vsechna cest tobe ale do toho fava me to prijde celkem slozitejsi, hlavne z toho duvodu ze jsi nechal serii prevodovku, tim ubylo dost problemu ale zaroven i nejaky pribyly ze?:))
07:03:05
27.04.2007
27.04.2007
TUNER
-> Pavel Korbelář: Tahle zelená Lukovo už je v tomhle stavu asi druhej rok...Dal jí nějakýmu mechanikovy,kterej je tak trochu debil,něco mu z toho rozkradl a pořád akorát sliboval...Luk neměl čas to řešit a teď přes zimu byl na kanárech se svym druhym autem (brouk f kááábriju) a byl součástí nějaký letecký show...
Prostě neměl náladu ani čas tohle řešit...Snad se to letos pohne někam dál.
Jinak motor jsem tam taky dával sám (teda s kamarádem),vodu jsem si dělal,jen tu elektriku jsem nechal na odborníkovy přes tyhle věci,protože na to nemam jak vybavení tak znalosti.... ;-)
Prostě neměl náladu ani čas tohle řešit...Snad se to letos pohne někam dál.
Jinak motor jsem tam taky dával sám (teda s kamarádem),vodu jsem si dělal,jen tu elektriku jsem nechal na odborníkovy přes tyhle věci,protože na to nemam jak vybavení tak znalosti.... ;-)
22:48:32
26.04.2007
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: Tu o ktere mluvim ja ma Ondra Talaj-nevim o tom ze by byla nekde na netu,takze odkaz nemam-byl sem se u neho parkrat podivat (Libereckej kraj-takze nedaleko od nas)a prokonzultovat nejake problemy. Tahle zelena felda ma take 1,8 20V Turbo (AGU) - prevodovka je golf 2 a poloosy prej z nejaky audiny-kazdej to resime proste malinko jinak. Pokud vim tak tyhle kluci si tam ty motory nechali dat - ja to delam sam doma v garazi-ovsem patri jim muj dik za cenne rady a zkusenosti-stejne jako ostatnim tady-predevsim tem co tam maji stejne motory a zkusenosti se stejnou problematikou (Tuner, Vita)
22:11:40
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: a ocem mluvis ty nejakej odkaz? Tahle zelena ma tedy prevodovku z golfu a motor je z ceho? polosy jsou asi reseny jak jsi tu uz psal ne? nebo nejak jinak par veci se da zamenit FE a Golf
22:04:49
26.04.2007
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: Aha - tak koukam ze kazdej mluvime o jiny felde - ta kterou myslis ty, to je ta zelena. Tenhle klucina nerezal udajne zadnej nosnik, protoze tam ma prevodovku z golfa 2 GTi a ta je mensi. Ten silenblok na tom podbehu je samozrejme nesmyslne umisten, ale neni to hlavni ulozeni-je to prej jako pojistka-ale nechci tu za neho mluvit-vim jen to o cem sme se bavili
Jinak az jednou budou poloosy hotove, urcite dam vedet za kolik to bylo
Jinak az jednou budou poloosy hotove, urcite dam vedet za kolik to bylo