Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

15:09:42
19.06.2007
RomanT
-> TUNER: si měnil za nějakou jinou, nebo jen za další neostrouhanou sériovku? 4
15:00:36
19.06.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jj,převodofku tam mam pořát.....1
14:58:10
19.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To říká ten pravej, už tam máš převodovku?1
14:56:47
19.06.2007
RomanT
-> pistaa: 4

-> TUNER: 10 dní :) To je pohoda - to stihnu ještě narvat další takovej motor do naší feldy doma - do peňáku nám ta 1,3 MPi už pomalu přestává stačit 1 4
14:54:49
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:53:27
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:51:58
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:50:39
19.06.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:35:13
19.06.2007
TUNER
Jj,jen tak dál,za 10 dní je Hrocháč....1
13:26:05
19.06.2007
pistaa
pekne super pokracujes 156
19:22:13
25.05.2007
RomanT
-> Pele: Oki vpohode - ja uvitam vzdycky jakoukoli radu nebo typ. To sani jde nahoru i u Octavie 20V (sou to stale stejne bloky) - hlava bude jina urcite :) Ja to sani mam sice moc vepredu, ale jak rikam, s tim si poradim 4
18:50:40
25.05.2007
Pele
-> RomanT: mo neviem ,tu u nas chalan postavil 1.8 16V na turbo... a sanie ostalo seria ,to zahnute nad blok... ale niesom odbornik ,to ma len tak napadlo ,tak ak to pri tomto motore nejde ,tak berem s5 1 tento mi pripada podobne ,len ma inu hlavu/20V/ a opacne to sanie 8
22:16:38
21.05.2007
RomanT
-> Pele: to by asi nešlo-celkově je koncepce turbomotorů dělaná na přetlak v sání atd... Prostě to nějak budu muset vyřešit4
19:58:28
21.05.2007
Pele
to jak chces riesit to sanie?Neda sa na to dopasovat sanie z VW 18 16V ?bo to ide ponad vyko ventilov 9
19:11:11
04.05.2007
Max
-> RomanT: doufám.... ale pořád jsi celkem dobrej. Já si na svoje čas vždy jen naplánuju...pak to nějak nevyjde 7
22:24:47
03.05.2007
RomanT
-> Max: snad nebudes cekat dlouho-uz me to stve jak se s tim seru-ale rychlejc to jaksi nejde8
21:44:26
03.05.2007
Max
-> RomanT: dobrá...počkám si až tam něco namontíš 4
16:07:22
03.05.2007
RomanT
-> Max: no nejakej chladic bych tam docela i dal 1 Budou proste muset bejt posunuty dopredu no-se tov nak udela. Stejne zadnej extra front bumper nemam a ani neplanuju, takze se kdyztak narizne puvodni. Je odriznutej i kus spodku chladicovky kvuli tomu ze se tam nevlezla servopumpa-dam tam misto toho trubku ktera bude taky vic vepredu
16:01:29
03.05.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:43:11
03.05.2007
Max
-> RomanT: no to sání....mi přijde dost vepředu...ono jde o to jaký a kolik tam budeš mít chladičů 5 abys je neměl místo předního nárazníku 1
Extreme Tyres