skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
15:09:42
19.06.2007
19.06.2007
RomanT
-> TUNER: si měnil za nějakou jinou, nebo jen za další neostrouhanou sériovku?
15:00:36
19.06.2007
19.06.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jj,převodofku tam mam pořát.....
14:58:10
19.06.2007
19.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To říká ten pravej, už tam máš převodovku?
14:56:47
19.06.2007
19.06.2007
RomanT
-> pistaa:
-> TUNER: 10 dní :) To je pohoda - to stihnu ještě narvat další takovej motor do naší feldy doma - do peňáku nám ta 1,3 MPi už pomalu přestává stačit
-> TUNER: 10 dní :) To je pohoda - to stihnu ještě narvat další takovej motor do naší feldy doma - do peňáku nám ta 1,3 MPi už pomalu přestává stačit
14:35:13
19.06.2007
19.06.2007
TUNER
Jj,jen tak dál,za 10 dní je Hrocháč....
13:26:05
19.06.2007
19.06.2007
pistaa
pekne super pokracujes
19:22:13
25.05.2007
25.05.2007
RomanT
-> Pele: Oki vpohode - ja uvitam vzdycky jakoukoli radu nebo typ. To sani jde nahoru i u Octavie 20V (sou to stale stejne bloky) - hlava bude jina urcite :) Ja to sani mam sice moc vepredu, ale jak rikam, s tim si poradim
18:50:40
25.05.2007
25.05.2007
Pele
-> RomanT: mo neviem ,tu u nas chalan postavil 1.8 16V na turbo... a sanie ostalo seria ,to zahnute nad blok... ale niesom odbornik ,to ma len tak napadlo ,tak ak to pri tomto motore nejde ,tak berem s5 tento mi pripada podobne ,len ma inu hlavu/20V/ a opacne to sanie
22:16:38
21.05.2007
21.05.2007
RomanT
-> Pele: to by asi nešlo-celkově je koncepce turbomotorů dělaná na přetlak v sání atd... Prostě to nějak budu muset vyřešit
19:58:28
21.05.2007
21.05.2007
Pele
to jak chces riesit to sanie?Neda sa na to dopasovat sanie z VW 18 16V ?bo to ide ponad vyko ventilov
19:11:11
04.05.2007
04.05.2007
Max
-> RomanT: doufám.... ale pořád jsi celkem dobrej. Já si na svoje čas vždy jen naplánuju...pak to nějak nevyjde
22:24:47
03.05.2007
03.05.2007
RomanT
-> Max: snad nebudes cekat dlouho-uz me to stve jak se s tim seru-ale rychlejc to jaksi nejde
21:44:26
03.05.2007
03.05.2007
Max
-> RomanT: dobrá...počkám si až tam něco namontíš
16:07:22
03.05.2007
03.05.2007
RomanT
-> Max: no nejakej chladic bych tam docela i dal Budou proste muset bejt posunuty dopredu no-se tov nak udela. Stejne zadnej extra front bumper nemam a ani neplanuju, takze se kdyztak narizne puvodni. Je odriznutej i kus spodku chladicovky kvuli tomu ze se tam nevlezla servopumpa-dam tam misto toho trubku ktera bude taky vic vepredu
15:43:11
03.05.2007
03.05.2007
Max
-> RomanT: no to sání....mi přijde dost vepředu...ono jde o to jaký a kolik tam budeš mít chladičů abys je neměl místo předního nárazníku