skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
10:23:01
06.02.2007
06.02.2007
RomanT
-> Max: Asi je to tim, ze jsem mel formana dycky, osobne se me libi vic nez kratky facko a k tomuhle mam svuj zvlastni vztah-je to sice prebytecna hmotnost, ale ta se da dycky vykompenzovat silnejsim motorem ze
10:20:42
06.02.2007
06.02.2007
RomanT
-> TUNER: Noooo dobra to otazka.... Je to moje hracka, takze ji mam proste jen na hrani
10:18:17
06.02.2007
06.02.2007
Max
-> RomanT: a proč jsi nezvoli fáčko ? forman má vzadu zbytečnou prdel (zbytečný kila)
08:54:25
06.02.2007
06.02.2007
TUNER
-> RomanT: Jen by mě zajímalo jako co chceš to auto používat...?
08:53:46
06.02.2007
06.02.2007
RomanT
-> Blue Power: To jsem varil COckem-no-zadna velka krasa, ale provareny je to dost a svary jsou kvalitni - beztak na to prijde plastizol a barva
08:50:59
06.02.2007
06.02.2007
RomanT
-> Fire: To ti nejsem schopen rict-lestil jsem je cim se dalo a jak jen to nejvic slo, ale konkretni hodnoty jsem nikdy nemeril - podle me to o moc vetsi neni, ale rozhoddne jsou zahlazeny svy a vsechny nerovnosti-uplne do hladka
21:57:09
05.02.2007
05.02.2007
spyker
ty si asi dost šílenec... paráda
19:41:30
05.02.2007
05.02.2007
Blue Power
to si vařil elektrikou nebo cočkem u těch bodu?
19:37:48
05.02.2007
05.02.2007
Fire
-> RomanT: zdar, jak jsi delal na tom BMM saci, o kolik jsi zvetsoval kanaly ???
08:58:12
24.01.2007
24.01.2007
RomanT
-> Adamko: ooo v te dobe kdy se lakovalo byl digitalni fotak nedostupna vec - alespon pro me
16:27:58
23.01.2007
23.01.2007
Adamko
Sevas.Ak by sa našlo nejaké foto zo stavby alebo s pred lakovania,prosím na hectorvti@azet.sk díki.Adam
18:25:04
15.01.2007
15.01.2007
Jarda2
-> RomanT: jóó tak tenhle motůrek by se mi tam taky líbil...
08:32:03
15.01.2007
15.01.2007
RomanT
Diky kluci-snad to bude nekdy i jezdit... Nikdo me nechce svarit konstrukci pro uchyceni motoru a provarit zbodovana mista v motorovym prostoru...to je pech. Kazdej jen rekne...hmmm to by bylo moc prace BTW neprodava tu nekdo COcko?
18:43:40
14.01.2007
14.01.2007
PETER
nádhera nemám slov
10:29:42
14.01.2007
14.01.2007
Wrcteam - zrušená registrace
hmm koukam ze se i ve vrchlabi tvrde ladi...
16:09:14
11.01.2007
11.01.2007
Pan Kutil
ahoj, tak sem se konečně dokopal k tomu abych smeknul a vzal čest tvojí záměně pohonné jednotky! , nako se o kolo mě s tou záměnou roztrhl pytel...a konec konců i já se chystám asi též neco v tomto směru podniknout a tedy snad v budoucnu se mám na koho obrátit ....at se dílo podaří!...a že se daří
19:23:33
10.01.2007
10.01.2007
Max
-> RomanT: můj názor je že by to řízení mělko fungovat... Neměl by tam být tak moc rozdílný tlaky,aby se to to třeba roztrhlo :-)
16:50:54
10.01.2007
10.01.2007
TAZI
-> RomanT: dík
14:18:41
10.01.2007
10.01.2007
RomanT
-> TAZI: zakladovka i vrsek - syntetika - sem zvedavej co s tim teplota udela - driv jsem na fa (tedy hlinikovem bloku) mel nitro a to drzelo bez problemu