skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
19:03:46
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: Jaky nosnik ma nariznuty? ja jak jsem koukal na ty foto tak me tam zaujal ten drzak na podbehu ten mi neprijde nejlepsi, az si nechas ty poloosy udelat tak bych prosil info na kolik to prislo:) jinak ta felina se me celkem zalibyla:))
15:34:47
26.04.2007
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: on to ma udelane tak jak to mam (budu) mit ja-po vikendu to uz bude doufam komplet viset, tak dodam fotky. On mi byl inspiraci-delal mu to nakej chlapek-udelal to dost vkusne, ale moc se s tim nesral, takze hodne rezal, nezatrene a rezate hrany, hodne nariznuty nosnik ktery neni nijak zpevneny (to jednou musi rupnout... atd) - ale jinak je to paradni prace-rozmery v motorovem prostoru
Fe a Fa jsou temer na milimetr stejne-takze me to vyslo temer stejne jak jemu
Co se tyce poloos, kazdej se krouti a cenu si nikdo nejak netroufa odhadnout
Fe a Fa jsou temer na milimetr stejne-takze me to vyslo temer stejne jak jemu
Co se tyce poloos, kazdej se krouti a cenu si nikdo nejak netroufa odhadnout
14:37:58
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: A kdyz jsi resil to s tim klucinou co ma tu feldu, tak jak to ma udelane on?
14:36:39
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Pavel Korbelář: No jestlize jsou delsi tak by melo tedy jit udelat to drazkovani nove, to nezni zas tak slozite:) neptal jsi se na cenu pro zajimavost?
11:00:46
26.04.2007
26.04.2007
TUNER
-> RomanT: Njn,AGU je AGU......
10:45:38
26.04.2007
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: ve firme kde se zabejvaj vyrobou a upravama kloubu a poloos me bylo receno, ze svareni rozhodne neprichazi v uvahu. Cesta je asi takova, ze se oktavacka poloosa zkrati a pokud bude mit dostatecny prumer(jako ze mi z mereni vypliva ze by mela mit), tak se udela nove drazkovani. Jak to udelaj to nevim, protoze je na konci zakalena - ale i zakaleny veci se daj znovu zmekcit a pak zase zakalit - jak rikam ja v tom zatim vidim nejvetsi problem-ale prijdou dalsi
10:31:47
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: Jako to se bude varit? ze dvou kusu jeden? no asi by to slo a nebude to tak slozite ne? akorat se to musi pekne scentrovat:)
10:18:56
26.04.2007
26.04.2007
RomanT
-> Pavel Korbelář: jj chladice proste musej jit celkem dost dopredu.
Jinak poloosy bych chtel upravit tak, aby se dal oktavackej konec nastrcit do Fa tehlice-chte nechte se musi zmenit jejich dylka i prumer... to vidim momentalne jako nejvetsi problem-i kdyz se zda ze uz sem nasel par lidi ktery by to udelali :)
Jinak poloosy bych chtel upravit tak, aby se dal oktavackej konec nastrcit do Fa tehlice-chte nechte se musi zmenit jejich dylka i prumer... to vidim momentalne jako nejvetsi problem-i kdyz se zda ze uz sem nasel par lidi ktery by to udelali :)
10:15:17
26.04.2007
26.04.2007
RomanT
-> TUNER: jojo tohle znam-uz sme spolu naky veci resili :) On ma ale AGU jak tak na to koukam, tudis nevznika problem s mistem pro turbodmychadlo a ma to cele posunute vic dozadu-nikdy sem to na zivo nevidel, ale tohle se mi zda vzadu az moc-ale mozna to zkresluje :) Videl sem to nazivo uz nekolikrat u Ondry Talaje a ten to ma umisteny rozmerove tak jak ja-puvodne sem si rikal ze to dam jinak, ale jinak to proste nejde-koukam ze zatim vsichni rezali vrsek chladicovky :)
09:57:22
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> RomanT: Jak budes resit poloosy?
09:51:28
26.04.2007
26.04.2007
Pavel P@nkáč
-> TUNER: Ty wole to je luxusto bych chtel vydet na zivo, ale koukam ze chladic musel premystit jinam...
08:32:52
26.04.2007
26.04.2007
TUNER
-> RomanT: Tady se můžeš podívat jak se vešel do feldy,ale předpokládam že Lukovo felinu jsi už viděl....;-)
Mělo by to bejt hodně podobný a sání se tam krásně vešlo....
www.autohificlub.cz/forum /.../219932-for%20Russel%2 0-%20FeliTTia
Mělo by to bejt hodně podobný a sání se tam krásně vešlo....
www.autohificlub.cz/forum /.../219932-for%20Russel%2 0-%20FeliTTia
20:17:23
24.04.2007
24.04.2007
Max
-> RomanT: jasný :-)
17:35:49
24.04.2007
24.04.2007
RomanT
-> Max: jojo-ale trosku to jeste predelam-dneska sem sehnal takovy pekny silenbloky z avie, tak uvidime :) Snad to nebude ulozeny moc na tvrdo... Ale predelat se to da dycky ze :)
17:28:57
24.04.2007
24.04.2007
Max
-> RomanT: no ještě to bude dost práce,ale už je skoro na svym místě
14:24:39
24.04.2007
24.04.2007
RomanT
-> TUNER: jo to by slo
13:56:10
24.04.2007
24.04.2007
TUNER
-> RomanT: Mam........na motoru...kolik dáš....
13:05:04
24.04.2007
24.04.2007
RomanT
-> TUNER: pokud mas momentalne nejaky jety po ruce....
12:33:33
24.04.2007
24.04.2007
TUNER
-> RomanT: Tak to ti nepovim,to budeš muset vyzkoušet...Ale než vymejšlet a laborovat,šel bych asi cestou výměny sacího a tim by to mělo bejt vyřešený
12:30:36
24.04.2007
24.04.2007
RomanT
-> TUNER: jj to by chtelo-ale hnout s motorem by bohuzel nepomohlo-budto brani servopumpa na jedny strane, nebo si prekazi prevodovka s rizenim na druhy strane-takhle je to celkem akorat-s turbem mas pravdu-bude tam muset prijit hodne zatoceny koleno, coz je ok, ale to sani me stve.
BTW: byl by nekde problem, kdyby se mezi teleso sani a skrtici klapku dala tak 30cm trubka a vlastni teleso klapky by bylo jinde? mela by ta zvetsena delka sani za klapkou na neco vliv?
BTW: byl by nekde problem, kdyby se mezi teleso sani a skrtici klapku dala tak 30cm trubka a vlastni teleso klapky by bylo jinde? mela by ta zvetsena delka sani za klapkou na neco vliv?