Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

11:51:09
24.04.2007
TUNER
-> RomanT: Hm Hmmmm,možná to bude chtít s motorem trochu hejbnout...Na ten výdech z turba to bude chtít přidělat hned nějaký kolínko.Mě turbo fouká hezky nahoru kam potřebuju ))

Jinak to sací potrubí z AGU bude asi opravdu kratší a hlavně bys pak neměl vstup zepředu,ale ze strany a tam už by mělo bejt místa víc.Tak bych zkusil sehnat samotný sání,určitě by to dost pomohlo s místem. 4
08:39:17
23.04.2007
RomanT
No-takže víkend začal moc hezky, když po tom, co sem sundal rozvodovej řemen, sem si jen tak z prdele zatočil sem a tam klikou a bylo vymalováno-se budu muset nekde mrknout jak se dela naky to zakladni nastaveni, kdyz tam neni remen-no nic horsiho nez ze se potka pist s ventilem se stat nemuze....vazne bych si dal pres hubu . Po tom, co byl v motorovym prostoru jen blok s prevodovkou, vypadalo vse uplne jednoduse a motorovej prostor se tvaril tak, ze by se do nej vesel klido i nakej dvanactivalec. Ovsem po pripojeni turba, sani, ostatnich sracicek vcetne servopumpy a nekolikahodinoveho vsemozneho i nemozneho naklaneni motoru bylo jasny, ze bez rezani karoserie se to prostě neobejde. Nejvetsi problem bylo turbo, ktery u tohodle modelu cumi zrovna jako na potvoru primo do manzety rizeni....vazne nah...o. Servopumpa je zase pomalu pred prednim naraztnikem a skrtici klapka nekde pred chladicem-no horor(se mi zda ze motory AGU maj to sani snad polovicni nez mam ja). Ale na konec sem to tam po rade kompromisu narval-jelikoz je to vsuve na milimetry, rozhodnul sem se pro celkem tvrde ulozeni-tedy ne na klasickych silenblocich. Zatim je jen na hrubo udelanej drzak prevodovky. K napravnici bude motor uchycen ve dvou bodech-budou 2 reakcni vzpery z Fe 1,9D-tedy s tvrdsimi silenbloky
08:18:23
23.04.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
00:14:03
23.04.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:00:20
20.04.2007
Pan Kutil
-> RomanT: tak předem bych chtěl poděkovat, poklona od mistra velka čest pro mě4 . No 13-ka má najeto 188, takže sem si řek že po 200ts pude a když už tak už1 , láká mě turbo, to nepopřu ale uvidíme...kolega Montér má taky nákou předstau ale to je prej -top secret-5 ...
21:09:47
19.04.2007
Max
-> RomanT: no...práce uspěšně pokračují....moc pěkné :-) už aby to vrčelo 4
18:55:41
17.04.2007
Pan Kutil
bombastika9 , už sem si řikal že by se u tebe zase dala hledat inspirace, jelikož mám do budoucna v plánu tež změnu pohonné jednotky...super práce, jentak dál a držim palce!!!
12:42:55
17.04.2007
RomanT
-> TUNER: oooooo děkuji 4 4
09:04:19
17.04.2007
TUNER
-> RomanT: Moooc hezká práce.....Jen tak dál....4
08:15:02
17.04.2007
RomanT
-> Fire: no už by s tím vážně chtělo pohnout - po čtyřech měsících sem to konečně postavil na kola Elektriku mám SNAD "kompletní - až mi příjde že jí je strašně moc-je to úplně celá elektrika z púvodního auta a celý je to jeden svazek-se s tim budu muset ňák poprat-no uvidíme no-aspoň že ten motor už tam bude konečně viset
08:12:37
17.04.2007
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
07:44:06
17.04.2007
Fire
-> RomanT: kurňa, teda tomu dáváš docela na prdel, jen tak dál ... a co elektrika ? 2
23:48:01
21.02.2007
Frštensky
koukam ze z decentniho auta je ted poradne brutalni kara moc pekny
23:46:50
21.02.2007
Fire
-> RomanT: čest, hele furt nejak nestiham at projedem to moje facko...resp. mam neco s napravou + su marod...jinak nejede to nejhur, na dvojku tech 80 fiči...ale pak mi prijde ze jakoby to nechce jet ! na ctyrku plnej a 140 max. baj woko, ti to litalo vice, ne ? jen abych hgledal pripadne zavadu u me nekde 6 4
19:25:22
13.02.2007
tommik.favo
mooc pekny... drzim palecky s motorem 4
12:28:17
13.02.2007
Fire
-> RomanT: 4
09:16:48
13.02.2007
RomanT
-> Fire: no problemo
08:22:18
13.02.2007
Fire
-> RomanT: hele, ja ted moc nestiham s tou projizdkou, ale neboj, pocitam s tevou...musim se ucit na zkousky 8
10:25:39
06.02.2007
Max
-> RomanT: jo to jo...kompenzuješ slušně 4
10:25:08
06.02.2007
TUNER
-> RomanT: Tak to jo.....4
Extreme Tyres