skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
15:11:15
08.01.2008
08.01.2008
RomanT
-> Max: No ja to nemeril, ale rek bych tak maximalne 2 cm - ale motor je ulozenej celkem dost natvrdo a navic na kazdy strane 2x, takze se nema moc jak cukat, i kdyz vono v maximalnim zatahu je to asi neco jinyho nezli vklidu v garazi Vsechno ukaze az cas a prvni testovaci jizdy
14:59:58
08.01.2008
08.01.2008
Max
-> RomanT: hezká práce....už aby to vrčelo :-) kolik je místa za tim potrubím (výfuk) 1 cm ? Máš tvrdý silentbloky na motoru ?
12:36:05
08.01.2008
08.01.2008
TUNER
-> RomanT: Jen přední dveře...
11:16:59
08.01.2008
08.01.2008
RomanT
-> TUNER: moje rec ty mas tohle odhlucneni mimo dveri i na podlaze a na zadni pricce? nebo jenom dvere?
09:33:47
08.01.2008
08.01.2008
TUNER
-> RomanT: Nj,já s tim tak nějak počítal.....že budu přes tunu,takže asi tak...
Ale aspoň to budeš mít tichoučký...
Ale aspoň to budeš mít tichoučký...
09:16:11
08.01.2008
08.01.2008
RomanT
-> TUNER: no hlavne sem zvedavej, jaky bude prekvapeni, az to jednou postavim na vahu!!!!!
08:56:33
08.01.2008
08.01.2008
TUNER
-> RomanT: Hezká práce....už se těšim naživo....
21:50:19
07.01.2008
07.01.2008
RomanT
jsou tu nějaký nový fotky - ještě pár malinkých drobnůstek a startuju
15:31:04
25.12.2007
25.12.2007
WMA - navigátor :)
Doufám ze se ti to nekdy rozebehne ten motor :) moc ti drzim palce. Snad te pak nekde potkam, pze tohle bych chtel videt pak v provozu :)
12:34:37
21.12.2007
21.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> RomanT: parade auticku...uz ten motr bezi alebo este ti nieco chyba?
10:11:47
19.12.2007
19.12.2007
Max
-> RomanT: to asi jo
18:36:31
17.12.2007
17.12.2007
Péďa17
Bude to velmi zajimave auto
14:50:39
17.12.2007
17.12.2007
RomanT
-> Max: tak jako rozdil oproti 1.3 BMM to snad bude no
13:39:48
17.12.2007
17.12.2007
Max
-> RomanT: tak možnost to určitě je...viděl jsem takovýhel TTčko :-)
Ale já bych se s tim nejdříve svezl,třeba budeš mile překvapen...formič je lehkej...akorát jsi tam naházel pár trubek navíc no :-) A pak motor...pravda,ten má o pár kilo navíc.... ale na sprintech s ejezdí stejně jenom rovně,tak je to jedno
Ale já bych se s tim nejdříve svezl,třeba budeš mile překvapen...formič je lehkej...akorát jsi tam naházel pár trubek navíc no :-) A pak motor...pravda,ten má o pár kilo navíc.... ale na sprintech s ejezdí stejně jenom rovně,tak je to jedno
22:13:12
16.12.2007
16.12.2007
RomanT
-> pistaa: No jo, vazne by to chtelo-sily premerime co nejdriv, jenom mam obavu, ze moje hmotnost bude vysoko nad jednou tunou - asi kaufnu jeste jeden motor a namontuju ho k zadni naprave - mam kombika-mista je tam dost
03:41:30
16.12.2007
16.12.2007
pistaa
jj chcelo yb to nove foto...ale hlavne popracovat na avte ak bude casss ...nech na jar premerame sily
21:55:32
15.12.2007
15.12.2007
Maxx
takove normalni rodinne auto ne moc pekne...
21:53:57
15.12.2007
15.12.2007
RomanT
-> Turbo Péďa17: brzo pribudou, o vanocich na to vlitnu
15:54:56
15.12.2007
15.12.2007
Péďa17
Chtělo by to nové fotky
15:27:40
04.12.2007
04.12.2007
Max
-> RomanT: tak at už to vrčí