skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
11:50:46
04.12.2007
04.12.2007
RomanT
-> David V6: ted to 2 mesice vsechno stalo-ale zacinam na tom zase delat
17:46:08
19.11.2007
19.11.2007
David V6
-> RomanT: jak seš na tom kurňa
22:25:36
07.11.2007
07.11.2007
keny110
-> RomanT: ..jo.. ..tiez vidim problem len v mracitkach.. ..vela zdaru a hlavne nech ti to paradne jazdi.. ..
14:38:35
05.11.2007
05.11.2007
RomanT
-> keny110: ale jo, respekt mam Az na technickou prijedu, tak si treba niceho nevsimnou - sundam mracitka ze svetel a bude to ok ne
09:28:15
02.11.2007
02.11.2007
David V6
-> RomanT: u mě to stát nebude mě dáš jeden den poloosy a druhej je máš komplet hotový takže bez obav
19:04:33
01.11.2007
01.11.2007
keny110
..ty nemas velmi respekt pred STK ze??.. ..
20:14:00
26.10.2007
26.10.2007
Max
-> RomanT: tak to se těšíme
12:56:06
26.10.2007
26.10.2007
RomanT
-> David V6: tak jako to uz bych nasral i ja sam sebe, kdyby to pres zimu nebylo hotovy - na jare to proste bude jezdit, tecka .
11:41:29
26.10.2007
26.10.2007
David V6
-> RomanT: tak s tim koukej hnout aspoň přes zimu
21:21:53
25.10.2007
25.10.2007
RomanT
-> David V6: -> Max: Bohuzel, momentalne je to u ledu
13:10:37
17.10.2007
17.10.2007
David V6
-> RomanT: už aspoň vrčíš???
15:45:02
16.10.2007
16.10.2007
Max
-> RomanT: tak jak to aktuálně vypadá ? už to jezdí ?
11:21:46
16.10.2007
16.10.2007
RomanT
-> bitmap: tak ono pokud to dobre svaris, tak se to nema sanci rozpadnout - hlavni je, aby se to svarilo vsechno presne a aby to pak sedlo rovne a presne do kastle - chce to hodne vymerovat. Jinak ten, od koho sem cerpal inspiraci je VICI, ten to delal davno predemnou, takze i jeho se muzes zeptat-pokusim se najit i ty jeho fotky
23:19:04
15.10.2007
15.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> RomanT: super, diky moc. Mam tu vedle sebe obe napravnice, tak vselijak premejslim jak je zkombinovat aby se mi to na prvni dire nerozpadlo, tak sbiram inspiraci kde se da :)
22:08:11
15.10.2007
15.10.2007
RomanT
-> bitmap: jojo je to presne tak-ono by se to preplatovavat asi ani nemuselo, ale pro jistotu sem to udelal :) fotky poslu :)
23:30:10
13.10.2007
13.10.2007
bitmap - zrušená registrace
-> RomanT: nemel bys prosim vic foto upravy te napravnice?
Treba jak to vypada z druhe strany, nebo vic z dalky.
Vidim dobre, ze je tam navarenej kus napravnice z favorita a svar z jedny strany jeste preplatovanej?
Treba jak to vypada z druhe strany, nebo vic z dalky.
Vidim dobre, ze je tam navarenej kus napravnice z favorita a svar z jedny strany jeste preplatovanej?
10:08:44
01.10.2007
01.10.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: lepsi nakej ventilator, nezli zadnej ventilator
10:06:35
01.10.2007
01.10.2007
RomanT
-> Max: jj spotrebak sel do sveta :) Tohle je klasika Zetec 1,8 16V, s LPG zadnej problem,celkove s autem spokojenost. Ovsem volnobeh za studena (klasicka nemoc fordu), me dost tizi. Jinak pokud mam srovnat tohle forum a forum pro forda, tak teda pred timhle forem smekam. Tady je aspon nekdo ochoten poradit, ale tam.. darmo mluvit. Jinak jezdim porad plnej za 8,2/100 LPG (autak ma 1365 kg)
19:35:22
28.09.2007
28.09.2007
Max
-> RomanT: je novej kočár sis pořídil...tak spotřební formič šel do světa ? Co tam v tom máš za motor ? 1,8 ? Kámoš má tohle v sedanu,taky se sekvenc. vstřikem LPG. Ale dost s tim bojoval,než to aspon trochu slušně fungovalo.