Peca/Akční edice Peca/Akční edice

komentáře | popis | fotky | Peca | 23.08.24 11:46 | 76x v oblíbených
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů

- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.



* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné

* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění

* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra

* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič

* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem

* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu

* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky



Z postupu prací:

* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)

* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;

* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,

* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK

* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539

* 01/2024 kompletní ošetření dutin

* 03/2024 nová STK

* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta



Peca/Akční edice - komentáře:

00:58:12
06.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
23:59:46
05.12.2020
Eidy
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Beru to tak, že teď po roce jste chytrý. 3 4

Stejně jsem se nedozvěděl, co je to zač. Ale jak říkám, Body jsem měl na podvozku roky a s ohledem na použití to vydrželo hodně. Po sezóně jsem pár míst musel zastříknout, ale zase s ohledem na lepivý gumy to dostávalo hrozně zabrat. Nikdy mi nepopraskalo ani se neloupalo. Takže za mě ok. Jiný by to asi bylo u auta, co jezdí celoročně.
23:43:03
05.12.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
Neber to jako nějaký hejty, ale "bodýčko" je v případě takovychto renovací trochu znevážení dosavadní práce. Abys měl tucha o čem tu se Surim mluvíme:
Реставрация Mercedes-Benz (#31) Герметик распыляемый. Restoration car


Jinou technologii už nepraktikuju, ve finále máš vrstvu a gumovost stejnou jako original plastizol i po letech. Ano, je to dražší. A spáry plechů bys měl mí udělaný výmazem4
23:34:43
05.12.2020
Eidy
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 04.12.20 23:55:27: co bys tam konkrétně dal? Já to teda stejně předělávat nebudu a tu 951 jsem tam dal proto, že jsem ji měl léty vyzkoušenou a držela. 4
21:40:04
05.12.2020
Peca
-> Tomaso435: A to jsi měl Body, který jsi zavřel vrchní dvouslozkou? Jak to pod tím muže “sesychat”?
21:35:04
05.12.2020
Peca
-> Tomaso435: A tak není to tedy spis o přípravě podkladu? Vždyť ty kaucuky a asfaltoviny jsou stejně na jedno brdo vsechny
21:27:37
05.12.2020
Tomaso435
-> Peca 02.12.20 21:00:38: mam vyzkouseno ze když sem to zatrel třeba druhý den, vsechno postupem casu slezlo.. pak jsem to body přestal používat, nemělo rádo vrstvy a sesychalo se a dělalo šílený póry i praskliny :/ do dneška od něho mám zbytky na autě který nechápu proč drzej když zbytek je pryč...
21:13:46
05.12.2020
Peca
-> suri: Nevím jestli mají, každopádně ja zrovna nosníky netmelil. Bylo to moc drahý, jak jsem kupoval to zlé a nanicovaté Body

34
20:02:21
05.12.2020
suri
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: nj on striekací tmel niečo stojí ale tiež by som tam body nedal





tie spoje a nosníky nemajú byť vytmelené?
upraveno 1x, naposled 05.12.2020 20:02:46
23:55:27
04.12.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy 02.12.20 17:36:09: jde to taky, ale aby to drželo, musiš to celý zmatovat, pak to drží, zalakování je samozřejmě jasný.

Osobně bych se na celý Body vyprdnul, když už sis s tim dal takovou práci , a dal bych na to zpátky "gumovej" nástřik.tohle je stejně jen na oko.
22:05:33
02.12.2020
peter13789
-> Eidy: Ja som to dal práve na to lesklé, tak uvidíme časom ... samozrejme na matnom podklade to bude zaručene lepšie držať, to uznavam, nabudúce dám matnú vrchnú farbu :)

Inak na všetky tieto výrobky od body mám svoj názor, takze ich nepouzivam
21:00:38
02.12.2020
Peca
-> Tomaso435: A jak dlouho vytvrdit bys věděl poradit? A co za vrchní barvu to snese?
17:36:09
02.12.2020
Eidy
-> peter13789: Jenže když to uzavřeš hladkou barvou, tenhle nástřik na tom pak špatně drží. To mám vyzkoušené. Já to mám na epoxidovým 2K základu. A pod tím odrezovač od Wurth.
17:25:43
02.12.2020
Peca
-> Tomaso435: 135
17:16:35
02.12.2020
Tomaso435
-> Peca: pak tohle body musíš po velmi řádném vytvrdnutí přelakovat to víš ? .. jinak moc nedělat vrstvy, pak se to loupe o dost snadněji
17:15:55
02.12.2020
Peca
-> peter13789: Jako uzavření beru to, že jde o přelakovatelné Body, takže to stejně barva na tom všem celé uzavře...
16:53:26
02.12.2020
peter13789
-> Eidy: moj nazor je,ze kazda i ked 2k zakladna farba by sa mala "uzavriet" nejakou vrchnou farbou, ziadny tento protikamienkovy nastrek ju plnohodnotne nenahradi
16:18:07
02.12.2020
Peca
-> peter13789: Nastrikal, na ten epoxidovy základ. Dle pokynu vyrobce
16:06:17
02.12.2020
Eidy
-> peter13789: Prečo? Tiež som to tak urobil.
Extreme Tyres