-> Peca 16.12.20 21:21:11: s tímhle tvrzením bych byl opatrný.
-> Peca 21.12.20 15:59:40: super. Tam je potřeba předělat ty zadní díry, že jo?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
16:03:17
21.12.2020
21.12.2020
Eidy
15:59:40
21.12.2020
21.12.2020
Peca
Přední a zadní náprava bude mít stabilizátor. Obě už jsou doma.
21:31:53
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Ok, budu na to myslet a kdyžtak ti dám vědět
21:24:43
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Jak myslis alespon te to uz neprekvapi hele
21:21:11
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: A než ty potencionalni zbytky kyseliny v mikromezeře mezi sváry něco udělají i kdyby tam byly, tak to si troufám říct, že dřív přistanem na Marsu a my dva budem už dávno v důchodě, a to se bude odcházet do penze tak v osmdesáti
21:17:28
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Jakože bych vzal zakydanej blatnik z vrakace a ponořil ho rovnou do lázně se zinkem, to jsi mi chtěl říct a varovat před tím tmelem
Tak to jo, to se neboj. Toto mě vážně ani nenapadlo
Tak to jo, to se neboj. Toto mě vážně ani nenapadlo
21:00:19
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Novej blatnik je jasnej hele ale psal jsi ze je z vrakace vite pane bakalar? jinak s tou korozi nechapes hele,,, pred vlastni galvanickou lazni se to namaci do kyseliny hele a ta pokud se ji nepodari vsude poradne vymejt hele tak korozi jeste podporuje,,, vtom miste o kterym jsme se bavili mas dva plechy na sobe hele mezi nimi mezera no mozna ,,mikroskopicka,, ale je tam,,,, kyselina tam zatekla a myslis ze se ji podarilo vodtamtad dokonale vymejt? vsadil by sis na to hele?
20:50:09
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Novej blatnik se nikdy neprodává jakkoliv lepenej, jen bodovanej na místech, jak píšeš. Účelu funkce té příčky to stačí. Vše je pak na majiteli jak si to ošéfuje s tmelem či barvou.
Do lázně zinku by mi to nikdo s jakýmkoliv tmelem nedal, vše musí být očištěno až na kov, takže i věci z vrakáče. Toto se dráťákem ve vrtačce doma nedělá, nechá se to opískovat, případně tenké plechy se chemicky vyžerou až na kov.
Z koroze tady strach rozhodně nemám.
Do lázně zinku by mi to nikdo s jakýmkoliv tmelem nedal, vše musí být očištěno až na kov, takže i věci z vrakáče. Toto se dráťákem ve vrtačce doma nedělá, nechá se to opískovat, případně tenké plechy se chemicky vyžerou až na kov.
Z koroze tady strach rozhodně nemám.
20:37:10
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Zbodovany je to jen dole k lemu jak bejva zasterka (a tam to taky pekne hnije tim jak jsou tam dva plechy na sobe hele) a nahore k rantlu hele, zbytek je v pohledovy plose lepenej a tady -> Peca 14.12.20 17:54:31: pises ze jsou z vrakace, tak nemuzu vedet ze/jestli je vyskrabanej a proto se ptam hele,,, a to se nebojis jak je to zbodovany,, ze ta kyselina pred zinkem co mezi ty dva plechy dole zatekla a uz stoprocentne neodtekla hele ze to tam korozi muze jeste urychlit hele?
20:21:15
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Aha Myslíš tu výztuhu nabodovanou sváry už z výroby? Kde tam vidíš tmel?
Jestli jsi koupil nový blatnik s tmelem hele, asi tě někdo napálil. Tmel si tam dá maximálně každý sám až doma, aby tu mezeru utěsnil. A takový tmel by zase nepřežil chemické odlakování, které zinkování musí předcházet a které spolehlivě sežere vše.
Hele v pohodě, každý nemůže vědět všechno, člověk se nemá bát zeptat, místo vymýšlení kravin
Jestli jsi koupil nový blatnik s tmelem hele, asi tě někdo napálil. Tmel si tam dá maximálně každý sám až doma, aby tu mezeru utěsnil. A takový tmel by zase nepřežil chemické odlakování, které zinkování musí předcházet a které spolehlivě sežere vše.
Hele v pohodě, každý nemůže vědět všechno, člověk se nemá bát zeptat, místo vymýšlení kravin
20:06:29
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Ty nevidis hele ze predni blatak je ze dvou dilu hele? samotnej blatak to co vidis kdyz se kouknes na auto hele,,, a plech kterej uzavira podbeh ke sloupku hele a mezi tim je lepici tmel, sranda co,,,,
20:03:07
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: V pohodě, hele nevadí, ja třeba vůbec hele nechápu o jakým “lepicim tmelu” nebo “pruhu pod tím” hele mluvíš... To se tak někdy hele stane, no. Hele
19:39:06
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Jakoze ty blataky hele se zinkovali i s tema lepicim tmelem prilepenyma prickama hele? ze celej blatak v zinku az na pruh podtim hele? to me moc logiku nedava hele
19:20:49
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Eidy: Tuner#2 má pravdu, galvanický zinek. Na to PU základ, vrch a pak přišroubovat zpátky
18:51:41
16.12.2020
16.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.12.20 18:48:00: spíše zinek.
18:48:00
16.12.2020
16.12.2020
Eidy
-> Peca: Co to je? Odrezovač?
08:46:32
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Eidy: platí “čím horší pistole, tím lepší lakýra”
08:13:59
16.12.2020
16.12.2020
Eidy
-> Peca: Tak to netrumfnu.
23:00:31
15.12.2020
15.12.2020
Peca