Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 VW Teardrops 6J 4x100, ET38, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
* 03/2025 výměna oleje, úprava čalounění palubky a volantu, dopasování přední masky, příprava na vyjetí
Peca/Akční edice - komentáře:
-> Prcalik135L: Aha

Myslíš tu výztuhu nabodovanou sváry už z výroby? Kde tam vidíš tmel?
Jestli jsi koupil nový blatnik s tmelem hele, asi tě někdo napálil. Tmel si tam dá maximálně každý sám až doma, aby tu mezeru utěsnil. A takový tmel by zase nepřežil chemické odlakování, které zinkování musí předcházet a které spolehlivě sežere vše.
Hele v pohodě, každý nemůže vědět všechno, člověk se nemá bát zeptat, místo vymýšlení kravin

Ty nevidis hele ze predni blatak je ze dvou dilu hele? samotnej blatak to co vidis kdyz se kouknes na auto hele,,, a plech kterej uzavira podbeh ke sloupku hele a mezi tim je lepici tmel, sranda co,,,,
-> Prcalik135L: V pohodě, hele nevadí, ja třeba vůbec hele nechápu o jakým “lepicim tmelu” nebo “pruhu pod tím” hele mluvíš...

To se tak někdy hele stane, no. Hele
Jakoze ty blataky hele se zinkovali i s tema lepicim tmelem prilepenyma prickama hele? ze celej blatak v zinku az na pruh podtim hele? to me moc logiku nedava hele

-> Eidy: Tuner#2 má pravdu, galvanický zinek. Na to PU základ, vrch a pak přišroubovat zpátky
-> Peca: Co to je? Odrezovač?
Teď už to snad dloooouho nic neudělá

-> Eidy: 
platí “čím horší pistole, tím lepší lakýra”

-> Peca: Tak to netrumfnu.

-> Eidy: Shanel jsem 1,2 ale marně, nebo dražší než celá moje hobby pistole. V technickém listu má ten PU uvedeno trysku 1,0 - 1,5. Tak jsem to risknul, moc neředil a nevypadá to úplně zle. Však ono na tom tmelu se to jen tak neutrhne, zkušebně šlo do laku i zadní čelo pod nárazníkem a tam dobrý. Uvidím, až s tím půjdu na relativně hladký motorový prostor...
-> Peca: Tryska 1,5 je dost. Barva se stříká i menší tryskou.

První vrstva už je tam. Měl jsem trochu obavy z 1,5 trysky v kombinaci s kompresorem z Lidlu, ale nevypadá to tak zle... ještě dam do mokrého 1-2 vrstvy

Černý lesklý PU přípraven na podvozkové části, zadní stěnu a podbehy
Chemicky odlakované přední blatníky- origo z vrakáče a drobotina na podvozek; šup s tím na galvaniku.