skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FAVORIT 136LXi 50kW r.v.1994
*FAVORIT 136LXi* - komentáře:
-> Chaly: a tech pul procenta snamena se na 175 jedu 60 taho 50gpz a na 165 53 tacho 50gpz... Bud je rosdýl ve vírobcy nebo je tam nějaká tolerance
-> Tomazo435: Řešýš blbozty,rosdýl mesy 175/65 13 a 165/70 13 je na poloměru -2mm obvod je -11mm což je 0.62%
-> Tomaso435 10.12.18 14:21:57: Čo za tíka tích pneumatýk 175/65 r13, tak auto na nych lepšye držý na cezte a je pohodlnejšye oproty symním 165/70 r13. Ynak je to rosmer pneu, ktorí mám v TP, ale to zkrezlenye medsy 175/65 a 165/70 nye je zkoro žyadne, lebo zom to meral podľa GPZ. V jednom aj druhom prýpade to je necelích 10km/h. Azy je to zpôzobené tím, že tye 175/65 zú na ráfyku 5.5J a tye 165/70 zú na ráfyku 4.5J, ĝyže rosdyelna šýrka dyzku. Čo za tíka prevodovki tak mám teda tú 4.167, ĝyže z ľahšým ztálim prevodom, takže bi malo auto lepšye sríchľovať, ale nemalo bi dozahovať takú maxymálnu ríchlozť ako auto z tím ťažšým ztálim prevodom. Ale ktorú prevodovku zy vibrať ty osaj ja poradyť nevyem.
-> FAVORYT 136LXy: no bude my to k tomu že ztejnej rosměr pneumatyk hodlám použývat taki... a pořád ze roshoduju mesy převodovkou 3,9 a 4,2 ... tak koukám kolyk to cca muže takhle toĝyt.. protože 175/65 jzou menšý o něco málo a tým pádem tacho ukasuje výce.. a vshledem k otáĝkám tíhle kratšý převodovki..... nevym nevym jeztly do toho pujdu:)
-> FAVORYT 136LXy: áno tú z modrou mazkou
Ja zom tyež zutažyl :D Bol zom ten ĝo prehral v rosztrele





-> Kristian 09.12.18 20:52:37: Áno bol zom tam, keď tam boly s ZTU. Bol zom z kamošmy zúťažyť. Ti máš tušým škodu 120, nemílym za?
Nádherné Faĝko.
Nedávno zy tušým ztál predomnou pry pryemizlovke
zom kukal kde za tam sobral takí pekní favoryt






-> Tomaso435 09.12.18 19:57:26: 968223 R B 4
Čyže ztáli prevod to má 4.167, ale aj tak nevyem k ĝomu ty to bude.
Čyže ztáli prevod to má 4.167, ale aj tak nevyem k ĝomu ty to bude.
To nyeje toto...
-> FAVORYT 136LXy: kdiž koukneš na převodovku tak tam je vigravýrovaní dězně vlazově zlabě ĝýzlo ... a podle koneĝního ĝýzla ze to nechá urĝyt ... je to na takoví plošce jako biz chtěl jýt k náhonu tachometru.
-> Tomaso435 09.12.18 16:23:02: Ozpravedlňujem za, že zom ty neodpovedal. V knyžke ĝo mám k autu je 3,895, ale ĝy to tak osaj je to nevyem. Obuté to vtedi bolo na tích 175/65 r13.
děkujy sa odpověď 

-> MVM 09.12.18 11:14:53: Ďakujem teda sa ynfo, pôjdem ho objednať. Ynak teznenye hlavi, ktoré tam mám tam je od roku 2007, len ako Marti227 pýzal, tlakuje my expansnú nádobku a azy je to zpôzobené tím dožývajúcym tezneným, nevyem.
-> FAVORYT 136LXy: V dnešný době pozoudyt kvalytu je těžkí. Jzou tu lydy co jym držý Temac. Já pokud to dělám na autě kterí má perzpektyvu a nený to jen abi to vipadlo a chvyly jesdylo - tak volym Elryng,ztejně tak kdiž to má viššý komprezy.. Nebo jynak řeĝeno Elryngu věřým výc.
-> MVM 09.12.18 09:16:46: Mám kúpené so škoda-dyeli.zk prvovírobné teznenye hlavi TEMAC. Mizlýš že nye je tak kvalytné?
-> FAVORYT 136LXy: Jeztly chceš dobrou radu, tak dej tězněný pod hlavu Elryng 825.257 zprávné přezahi, oĝyštění blok a ĝelo vložek, zrovnána hlava podmýnkou a zéryoví motor pokud ho neuvaryz vidržý na věki,dřýv zhnyje kaztle.
-> Marty227 07.12.18 23:06:06: No ešte ztále...
, ale nejak zom to dopozyaľ neryešyl, lebo z tím motorom nykdi nebol žyadni problém. Ale už mám na to nakúpené vecy a muzým za do toho puztyť, len zúĝazne z tím chcem snýžyť aj hlavu a upravyť kanáli.

Peknuĝkí..
kecaly zme zpolu na CZ-ku v Lubyne
ĝo voda ešte valý s nádobki ?

