Coupe Coupe

komentáře | popis | fotky | 8-valec | 10.05.24 14:11 | 143x v oblíbených
Škoda 110R Coupe

Dátum prvej evidencie: 31. 3. 1981



Karoséria:

- Opieskovaná + epoxidový základ

- Po výmene všetkých nosníkov, prahov, plášťa strechy, dna kufra, podlahy, kastlíka baterky, torpéda pod čelným oknom, zadnej

lavicovky

- Dvere po repase pantov

- Zadná kapota laminát (pátram po originále)

- Karosované u pazicky.sk/sk

- Lak červená rallye 8180 ,prahy v čiernej polomatnej

- Podvozok čierny mat polyuretan

- Novo chrómované nárazníky, vodiace lišty okien, kľučky, stierače v chromovanie.com/

- Vytlmená strecha, podlaha a motorová prepážka Comfortmat Premium Dark

- Vytlmené dvere a zadné blatníky Comfortmat Premium Cobra

- Nová elektroinštalácia

- Nová trubky paliva, tlaku oleja, spojky

- Palivová nádrž chemicky odlakovana, zvarený jeden roh, nalakovaná zvonka

- Plech pod nádrž nový opieskovaný + komaxit



Predná náprava:

- Hrebeňové riadenie (Molso)

- Obvarená nápravnica

- Vystužené úzke ramená, upravená miska dorazu (Molso)

- Komplet opieskované v čiernom komaxite

- Silentbloky pemit

- Speedpro okuhové pružiny

- Tlmiče KYB

- Upravené náboje, zmenšený obvod k podložkám na zmenu rozteče (Molso)

- Vŕtané kotúče

- 4piestikové brzdiče (Molso)

- Stabilizátor 16mm v komaxite



Zadná náprava:

- Nové vyztužené ramená v komaxite

- Nohavice, držiak prevodovky a brzdove štíty v komaxite

- Nové ložiska, manžety a guferá

- Stály prevod 4,22

- Tlmiče KYB, pružiny sériové v komaxite

- Zadná bubny zrovnané, obloženie beral

- Miesto silentblokov unibal (na skúšku)

- Kompletoval Molso



Motor:

- Základ Rapid 136

- Hlava Fabia 1.4

- Odlievaný kryt ventilov s vývodom do strany

- Kompresný pomer 10,5:1

- Kluka po výbruse

- Dvojitá remenica upravená na semering

- Remenice v čiernom komaxite

- Olejové čerpadlo upravené na vyšší mazací tlak

- Piestne krúžky a ložiská originál Škoda

- Vodná pumpa s velkou remenicou

- Ostrá vačka 278°/278° (Vrba)

- Sanie cez hlavu (Vrba)

- Karburátor Weber DCOE 40 (Vrba)

- 70A alternátor Felícia s malou remenicou

- Výfukové zvody 4-1 a koncový tlmič komplet nerez od www.a-m-a.sk/?lang=en

- Vetrák s novými ložiskami zn. FAG

- Leštená vrtula od člena P@WL

- Komplet G.O. MISCHO

- Vodný chladič a radiátor kúrenia s medeným jadrom, olejový chladič vyčistený všetko od www.autochladice-pelino.c z/



Interiér:

- Kompletná realizácia renovácie AnticCars p. Kukulský

- Rámy sedadiel opieskované + komaxit

- Nové: stropnica, stlpíky, tapacíre, zadné plato, poťahy sedadiel, stredový panel, koberce, lišty dverí, kryt nad prístrojovkou, kastlík prístrojovky, hadice prívodu vzduchu

- Budíky rozobraté, vyčistené, nové žiarovky podsvietenia, vynulovaný tachometer









Coupe - komentáře:

19:14:48
11.01.2014
m8rinek
-> U-Geen: No já nevím co tím básník myslel... Hold už blbnu, protože plno erek dávno nemá štefty :D.
19:13:56
11.01.2014
Eidy
-> m8rinek: Holt jednu díru v náboji/bubnu odvrtáš a nalisuješ vložku. Třeba.
19:13:01
11.01.2014
U-Geen
-> m8rinek: jako ze nekdo predelava 4x130 steft na sroub?
19:10:30
11.01.2014
m8rinek
-> spyker: To je sice fajn, ale proč budeš předělávat 4x130 rozteč na 4x130 rozteč, ale na šrouby. Předpokládám, že Fuchsy jsou 5x130 a díky tomu jde změna realizovat přes tuhle bláznivou podložku. Navíc to je realizovatelný na předním náboji, ale na kyvkovym bubnu pro nějaký vlastní tvorby není mnoho místa... Spíš žádný...



Že jsou bambulové a zahoděj výhodu šteftů za šrouby je druhá věc...
upraveno 1x, naposled 11.01.2014 19:11:24
18:30:12
11.01.2014
spyker
-> m8rinek: co blbneš plno erek už nemá štefty ... já je třeba taky nemam a měl jsem tam podložky na změnu rozteče... každopádně todle je asi nejmenší zlo a asi i nejjednodužší
12:42:21
11.01.2014
m8rinek
-> U-Geen: Taky by slo, ale zas sundavej buben a náboj kvůli nasazení plechacu.
10:21:31
11.01.2014
U-Geen
-> m8rinek: no jo... tak u erka staci jen dat delsi steft ne?
10:18:16
11.01.2014
m8rinek
-> U-Geen: Jenže to Ti nepomůže, když erko má štefty ;).
10:08:00
11.01.2014
U-Geen
-> m8rinek: to co je dole v pytlicku? :-)
09:54:58
11.01.2014
m8rinek
-> 8-valec: Myslel jsem si, že půjdeš cestou nejmenšího odporu, ještě to bude chtít udělat jinej ten propojovací svorník na matko šroub...
22:15:38
10.01.2014
8-valec
chytim ich cez podlozky na zmenu roztece, bez nich by Fuchsy boli utopene jak hajzle takze je to viacmenej kompromis
zvětšit Coupe - obrázek od 8-valec vložen 10.01.2014 22:15:38
19:36:39
10.01.2014
castrol
rovnaka otazka ako -> m8rinek: bude podlozka alebo uprava naboju ?
18:20:25
10.01.2014
m8rinek
Jak budeš řešit pět děr?
18:17:21
10.01.2014
Eidy
-> Pavel P..: Sprinty jsou lepší. Nacvakneš a jedeš. Tady musíš převrtávat náboje. 47

Ale jako jsem na to moc zvědavej. Fuchsy se mi vždycky líbily a určo to bude vypadat parádně.
18:07:03
10.01.2014
Pavel P..
takový lepší Sprinty1
17:17:47
10.01.2014
eRkos
TOP TOP TOP kola.. neviem si predstaviť nič lepšie na erku ako staré porsche disky. Veľká chvála.9
18:43:00
09.01.2014
Karlos (WIO46)
Fuchsy! Hezkypěkně! Na to jsem zvědavej.
18:45:47
24.06.2013
8-valec
-> panacik77: ked si spomenul lucku je mi jasne ze neklames...na ramcekoch SPZ som to mal dva roky :)
12:45:09
14.06.2013
panacik77
pekna r-ka!pamatam si ju este z roku 2004 ked som ju kupil od prveho majitela p.Bartolena a v roku 2007 som ju poslal do sveta(len topolčany)! ja som ju volal LUCKA :-) a od vtedy rozmyslam ako a kde skoncila!jupi!!!!!!zije!
upraveno 2x, naposled 14.06.2013 12:49:26
Extreme Tyres