Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:04:51
17.09.2008
venni
-> Eidy: 3 přesně tohle se mi stalo včíra....
22:57:08
17.09.2008
havlik
-> Eidy: si řikam že tu bliká new a nic new tu nejni8
22:55:08
17.09.2008
Eidy
Chtěl jsem natlačit další foto a zjistil jsem, že mi vypršela platnost finančního příspěvku. Musíte počkat až dojde U-Geenovi platba.10
15:38:31
17.09.2008
venni
-> Eidy: dík.Já bych určitě nějaký fotky našel,ale nechce se mi prolejzat všechny srazy na škodateamu :)
15:33:16
17.09.2008
Eidy
-> venni: tak počkej do večera. Něco vyhraboším 4
A mohl bych sem vůbec nasypat pár starších fotek.
15:18:49
17.09.2008
venni
Eidy 12.09.08 22:40:05 napsal:
Plecháče, to byly takový nesmělý začátky. Nejdřív plecháče, pak apolla (borec největší) a nakonec tyhle... no nazvěme je třeba Eidy Wheels 1 To byl tehdá ještě 1 stěrač na autě, na eRku je to ee71 41
A taky mě děsně lakal nápis "LIMITED EDITION" na přední sklo a rychlý pruhy na auto a fólie na okna atd. No prostě pikačoviny. Naštěstí nebyly prachy, tak jsem to nezkurvil. 40
to jsi měl štěstí,já jsem tenkrát tyhle krávoviny na eR spáchal a teď je pomalu odstraňuju,ale největší pakáž bude ten jeden stěrač :(
PS:hoďte jsem někdo starý fotky Kóči na plecháčích 1
08:55:13
17.09.2008
Labros
Takže Sestry Havlíkovy 3
17:05:45
14.09.2008
Eidy
-> Tuner#2: Všichni jsme byli frikulíni 3
-> Péďa17: Nee, bude asi hnusná zima a pršet a Podzim je už pouze o závodění. 8
11:45:00
14.09.2008
havlik
-> Tuner#2: no všechno je možný3
11:43:26
14.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: NJ, tak třeba jsme byli v minulém životě ségry 3
11:40:35
14.09.2008
havlik
-> Tuner#2: pro změnu si mě to předchvíli potvrdil tim LR čelem a LR kapotou ale s normálnim křidýlkem:) Já už na to seru3
11:38:18
14.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 12.09.08 19:14:41: Asi jo 40

-> Eidy 12.09.08 22:40:05: JJ apolla mám na fotkách z Tábora a ten atest byl cool 1
17:19:19
13.09.2008
Péďa17
Ahoj,pojedeš do Běšin???
22:40:05
12.09.2008
Eidy
Plecháče, to byly takový nesmělý začátky. Nejdřív plecháče, pak apolla (borec největší) a nakonec tyhle... no nazvěme je třeba Eidy Wheels 1 To byl tehdá ještě 1 stěrač na autě, na eRku je to ee71 41
A taky mě děsně lakal nápis "LIMITED EDITION" na přední sklo a rychlý pruhy na auto a fólie na okna atd. No prostě pikačoviny. Naštěstí nebyly prachy, tak jsem to nezkurvil. 40
22:35:15
12.09.2008
Eidy
-> Labros: aha... Jo ten déšt jsem potom odskákal. Měl jsem krásnou chřipajznu40
-> havlik: jojo, bejvávalo. Už je přes 2 roky prodanej. Bylo to vařený z kolen a takovým způsobem chycený do kastle81, že si ani nechci představit, co by to udělalo kdybych dal ránu. 69
-> Tuner#2: home made atest rulezzz forever 3 3... Jéééžkovi voči, plecháče. To už je let 29 26
19:14:41
12.09.2008
havlik
-> Tuner#2: kurva ty seš se mnou nějakej propojenej ne?3
17:40:48
12.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: JJ dokonce měl udělanej certifikát s atestem 1 Taky mě to zrovna včera napsadlo, když jsem koukal doma na fotky ještě na plecháčích a projížděl Eidy galerii ve svém PC4
17:37:24
12.09.2008
havlik
-> Eidy: se tuhle koukal na starý fotky na skodateamu a koukal sem že si měl v autě i rám kam ten se poděl?
17:36:03
12.09.2008
Labros
-> Eidy: čoveče v neděli už v Doksech nikdo nebude, takže nikam nepojedu. Před 5 lety v září jsme ale náhodou jeli přes Roudnici na kolech a na náměstí jsme koukali na veterány. Pamatuju si i ten vytrvalej odpolední déšť 1
16:49:41
12.09.2008
Eidy
-> P.T.: jojo, z Rce.4 Díky
-> Labros: Bohužel nebudu. Počasí slibuje dobré podmínky, ale pořádám jinou akci: historicivroudnici.wz.cz/ Pokud chceš, můžeš se v neděli odpoledne zastavit cestou z Doks na pokec.
Extreme Tyres