Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:05:14
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: jednoznacne si neotalal..toto je asi najrychlejsi repas napravy aky som v zivote videl..ohromne..gratuluje m.v.yzera to super;)
23:59:19
21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný štafle... No dobře vítězství v předu Tě přenechám, ale zadek jdu snižovat a to by bylo, abych neměl vzadu větší štafle než Ty :-))

Koukám, že jsi dal šroub skrz celé rameno, co drží stabík - matka se utrhla a nebo pro jistotu?
23:34:40
21.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: dej sem foto zespoda. na tu new napravu :) at si taky zaslintím klávesnici 1
23:33:12
21.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: tleskám, tleskám ti! 105 108
00:30:05
21.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: aha, tak to jo. Holt Škodovka, no.

Tak nová náprava už je v autě a moc ji to sluší. Pořád lezu pod autem a slintám. Musel jsem trochu podložit pružiny. Přecijen, mít spoiler 10,5 cm nad zemí není super vzhledem k silnicím. Tak teď je na 11.5cm 1 Ale štafle to má hezký. 3°, prostě nádhera5 Foto dodám brzo.
21:20:04
20.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Díky za info a ty držáky mám taky provařené, neb se to z podlahy celkem běžně trhá.4
23:42:27
18.07.2008
Eidy
Už se chystám vyměnit přední nápravu. Zítra půjde ven, zatím mám hotové přípravné práce. Jediný problém jsem našel v nedostatečně přivařených zadních držácích přední nápravy. Je to origo podlaha a asi nepočítali, že by se mohla dostat do ruky mě 1 Ale dost možná, že by to samé udělala i na sériovém autě. Prostě v jednom místě byla prasklá barva. Není to nikde utržené, jen to pruží, protože jsou pouze přibodované. Bude zde muset zasáhnout COčko.
18:52:53
18.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: Jj, zcela sériové uchycení. Akorát držáky k podlaze jsou podložený o 10mm, ale to je kvůli vedení vody mezi stabikem a podlahou.
16:57:03
18.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: JJ blbě jsem čuměl, to je tak, když sem pořád někdo leze a ruší mě od "práce" 3
16:56:26
18.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Od koho Tě píšu do ID, ale on za to nemůže. Takže máš 21čku v sériovém uchycení a drží to? Tak to jdu do 20mm.
16:11:32
18.07.2008
deathcat
-> Tuner#2: Řekl bych že si se přehlédl, Eidy má sice 19mm, ale na zadní nápravě3
16:07:14
18.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: jo a já mám 21mm 1
16:06:42
18.07.2008
Eidy
-> MATTESS: 3
-> Tuner#2: Jojo, od Svozila a jsem spokojen. Když se podíváš na tuhle fotku skoda-virt.cz/cz/.../9363 9 tak vidíš, že auto je jen nepatrně nakloněný. Zásluhu mají i pružiny a zadní stabík, ale zase vzhledem k pneumatikám je to, řekl bych, slušný. A zkroucený není. A od koho máš ty?
15:29:46
18.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jak jsi spokojený s tím stabíkem od Svozila? Co že nemáš 20tku? U takového extrémisty jako jsi ty bych to čekal :-) vybírám nový, neb ten co mám je zkroucený do vrtule a tak bádám co zvolit.
15:28:51
18.07.2008
MATTESS
-> Eidy: tak jsi měl vlastní kategorii1
15:27:09
18.07.2008
Eidy
-> WMA: pro účast v "sériovkách" bych nesměl mít slicky (ani homologovaný pro silnici) a pro účast v upravených vozech bych musel mít rám. Takže proto.
23:40:37
17.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: hele, a proč tam nemáš žádnou kategorii?? No na "sériovou" škodovku docela dobrý umístění viď 4
10:21:59
16.07.2008
Eidy
-> favo110lrs: Díky-> WMA: Dík, ale zase nepřehánějte. do DK mi ještě chybí nějaké zkušenosti, pár koníků a hlavně samosvor. Na výjezdech mě klasickej diferák občas rozhodí.

-> ALL: Máte tu výsledkovou listinu.
19:20:45
15.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: Prostě "DK" Drift King 2
15:26:27
15.07.2008
favo110lrs
fešný drift:)
Extreme Tyres