Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:47:59
30.09.2008
michal.tuareg
-> Eidy: jj , fotky jedna básen.
11:44:09
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkné foto...
11:34:48
30.09.2008
michal.tuareg
-> Eidy: už sem se lekl že byla zatáčka strom kde se tu vzal ?!! skoda-virt.cz/cz/auta?id3 =3576&a...
15:19:22
26.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Že by jsi využíval sálavé teplo od motoru?
07:16:28
26.09.2008
Eidy
1
07:08:10
26.09.2008
MATTESS
-> Eidy: moje práce, moje hobby1
06:34:21
26.09.2008
David V6
-> Eidy: tak to abys ještě natáhl teplý vzduch ke karbecům jinak ti zamrznou
23:48:10
25.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hehe, Tebe ta práce už taky poznamenala co? 1
23:42:32
25.09.2008
havlik
-> Eidy: pěknej komix3
12:28:37
25.09.2008
Eidy
-> TUNER: -> Pavel P..: -> gim: kdepak, žádnej bufík ani vlasosušidlo to nebude. Vždyť jsem říkal, že to bude sofistikovaný. Včera večer jsem vykoumal jak to provedu, teď už jen zbývý nakoupit potřebný materiál a vyrobit to 5
11:40:52
25.09.2008
TUNER
-> Eidy: He he,to jsem měl v jednej škodce se kterou jsem jezdil na vojnu....byl to takovej fén do auta na 12 voltů... ))) No na rozmražení kolečka na přednim okně když mrzlo to stačilo 3
08:47:24
25.09.2008
Zazaa
-> Eidy: tyyjo priprava na zimni obdobi :)

i kdyz je fakt ze me v gardese topeni obcas chybelo ... hlavne v Besinach kde si kazdej pritapel a ja je proste musel poradne chlastat aby me nebyla zima :)
20:41:05
23.09.2008
gim
primotop v aute :-D
23:07:54
22.09.2008
Pavel P..
-> Eidy: ale plnej kufr konzerv s fazolema taky na váze neubere.... a propanbutan je drahej3
23:05:10
22.09.2008
Eidy
Tak se tu mějte hezky, zítra jedu služebně do Švýcarska.
Jinak právě vymýšlím sofistikované vytápění do Kóčy. Nechte se překvapit, jestli se mi to podaří 5 Jen prozradím, že s vodou to nebude mít vůbec nic společného 1 To jsou přece kila navíc.3
08:51:00
18.09.2008
havlik
-> Eidy: No jako pohoda ale vypadalo to jako nejvíc odstrašujucí případ tuzingu2
08:48:47
18.09.2008
Eidy
-> havlik: no co, podložka jako podložka 1 A když když podložku tak přece z podložkoviny 3
08:40:25
18.09.2008
havlik
-> Eidy: No jo to sem uplně přehlídnul:D Ale aspon už tam nemáš ty normoš podložky cos měl předtim3
06:58:07
18.09.2008
Eidy
Tady jsou podložky. Koukněte na poškozený (zcela nový) zinek na matkách. Jednou jsem to postříkal čističem disků a je to takhle zkurvený. Přední matky zčernaly. Úplně to sežralo zinek.10
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.09.2008 06:58:07
06:39:07
18.09.2008
Eidy
-> havlik: ale je4 musíš číst pořádně. Přidal jsem větu: "Na zadní nápravu jsem nahodil 20mm duralové podložky. Pořád se nemůžu vynadívat na ty štafle :oD"
Extreme Tyres