skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:50:55
27.10.2010
27.10.2010
T
-> Eidy: : no jsem zvědav na to, má to tady třeba na tom žlutym erku a je to prostě takový divný....mě se osobně líbí bílé světlo xenonů,ale asi mi to nejde k tomuhle autu...já mám ty s tím modrým převlekem "alaxenon" a to ještě tak,ale stejně asi až odejdou tak půjdu do klasiky....ale počkam si, jak bude vypadat Kóča
09:49:58
27.10.2010
27.10.2010
pistaa
-> Eidy: do toho vy som siel aj ja a potom by som siel zajazdi t amatersku vytrvalost :)
23:22:01
26.10.2010
26.10.2010
Pavel P..
-> Eidy: to je origo... z nějakýho motoráku. do teho jedině ksenón
23:17:11
26.10.2010
26.10.2010
Eidy
-> Pavel P..: Dobrý. To by mě zajímalo jak to udělal, nebo kde to sebral. Není to z vlaku? Ale do tohohle jedině čočky.
23:16:56
26.10.2010
26.10.2010
afro100
-> Pavel P..: co to kur*a je ?
23:13:03
26.10.2010
26.10.2010
Pavel P..
23:11:40
26.10.2010
26.10.2010
Eidy
-> U-Geen: Tak přesně tyhle tam mám a jsem zklamaný. Není to žádný rozdíl. Dal jsem ji do jednoho světla a porovnal s původní. Neviděl jsem žádný rozdíl. Rozhodně ne takový, jaký by ospravedlnil cenu.
23:09:23
26.10.2010
26.10.2010
U-Geen
-> Eidy: a zkousel nejaky lepsi zarovky? Osram Nightbraker a pod.?
23:06:19
26.10.2010
26.10.2010
Eidy
Čirou optiku na Kóču rozhodně nee, nebojte.
Když moje řešení nebude uspokojivě fungovat, nasypu tam zpátky žárovky.
Ale vy byste to ze mě v Mostě stejnak vytáhli tak co už. Mám doma HID sadu. Bohužel jsem zjistil, že je značná vůle v uložení posuvného tělesa s výbojkou. Je to plastovej odlitek a nelze to nijak vylepšit. Ta vůle může díky vibracím způsobovat pohyb výbojky a tudíž změnu ohniska čehož důsledkem může být tolikrát diskutované oslňování. Vyzkouším, uvidím. Ještě jsem uvažoval o nalepení černé samolepky přes část světla, jako to kdysi jezdila závodní auta. Pokud ani tohle nepomůže, půjdou zpět žárovky a výbojky použiju na domácí lampičku. Nechci to tam cpát za každou cenu. Jen jsem si říkal, že by bylo príma, mít světla co svítí.
Když moje řešení nebude uspokojivě fungovat, nasypu tam zpátky žárovky.
Ale vy byste to ze mě v Mostě stejnak vytáhli tak co už. Mám doma HID sadu. Bohužel jsem zjistil, že je značná vůle v uložení posuvného tělesa s výbojkou. Je to plastovej odlitek a nelze to nijak vylepšit. Ta vůle může díky vibracím způsobovat pohyb výbojky a tudíž změnu ohniska čehož důsledkem může být tolikrát diskutované oslňování. Vyzkouším, uvidím. Ještě jsem uvažoval o nalepení černé samolepky přes část světla, jako to kdysi jezdila závodní auta. Pokud ani tohle nepomůže, půjdou zpět žárovky a výbojky použiju na domácí lampičku. Nechci to tam cpát za každou cenu. Jen jsem si říkal, že by bylo príma, mít světla co svítí.
19:29:26
26.10.2010
26.10.2010
T
-> m8rinek: : no neni to nutný, nebo teda spíš to spousta lidí nemá, tak si počkáme na výsledek
19:25:18
26.10.2010
26.10.2010
m8rinek
-> T: no já to pochopil jako xenon a k tomu to chce čirý sklo?
19:04:33
26.10.2010
26.10.2010
T
-> m8rinek: , -> Péďa17: : no o čiré optice nebyla řeč teda jestli dobře vidim,ale ani tu ne
to jsme ale Eidyho moc asi nepotěšili
to jsme ale Eidyho moc asi nepotěšili
18:59:52
26.10.2010
26.10.2010
Péďa17
-> T: souhlas,čirou optiku nn
18:51:03
26.10.2010
26.10.2010
m8rinek
-> T: souhlas, sem čirou optiku ne-e
18:26:29
26.10.2010
26.10.2010
T
-> Eidy: : no já nevím, to auto je postavený pěkně moderně s ponecháním jistých pravidel minulosti, tak mi tam nějak ty xenony nesedí taky jsem je chtěl, ale člověk se mění , lae každopádně je to jen můj názor
17:44:40
26.10.2010
26.10.2010
Eidy
-> T: Proč?
13:51:34
26.10.2010
26.10.2010
T
-> Eidy: : néééé to nedělej Kóče
09:16:47
26.10.2010
26.10.2010
Eidy
-> T: Rampa na Kóču? Fuj.
Nevím co to je. Píšou tam 4300K . Ale do Mostu to nestihnu ani náhodou.
Nevím co to je. Píšou tam 4300K . Ale do Mostu to nestihnu ani náhodou.
19:15:01
25.10.2010
25.10.2010
T
-> Eidy: : rampa? xenony? nebo je ještě nějaká možnost?
16:01:56
17.10.2010
17.10.2010
Eidy
Včera jsem v sedačkách udělal boční díry na pasy. Ještě musím hrany olepit lemovkou nebo tak nějak.
Při vyndavání věcí z kufru v rámci přípravy na Most jsem zjistil, že moje industriální nádoba na brzdovku někde prolíná, takže jdu vzít pravítko, papír a tužku a jdu si vymejšlet něco vzhlednějšího a hlavně lepšího.
Ještě jsem Kóče objednal nějakej dáreček. Aby v noci líp viděla. Sice potmě prakticky nejezdím, ale jeden nikdy neví
Při vyndavání věcí z kufru v rámci přípravy na Most jsem zjistil, že moje industriální nádoba na brzdovku někde prolíná, takže jdu vzít pravítko, papír a tužku a jdu si vymejšlet něco vzhlednějšího a hlavně lepšího.
Ještě jsem Kóče objednal nějakej dáreček. Aby v noci líp viděla. Sice potmě prakticky nejezdím, ale jeden nikdy neví