skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:11:12
13.10.2010
13.10.2010
105
-> Eidy: perfektni dekuju za info :)
10:20:31
13.10.2010
13.10.2010
Eidy
-> kubo980, filcek: Díky
-> 105: Složitě to možná nevypadá, ale jednoduchý mi to taky nepřišlo. Není to kovbojka, ale chce to měřit. U vlečky znáš rozměry mezi držákama a je to podle mě snazší. Sice jsem měl nějaký rozměry od Molčana, ale tahle kastle je každá jiná, takže jsem stejnak musel všechno přeměřovat.
Nevím jak teď, ale mě to stálo 7500+vlastní šikmý ramena.
-> 105: Složitě to možná nevypadá, ale jednoduchý mi to taky nepřišlo. Není to kovbojka, ale chce to měřit. U vlečky znáš rozměry mezi držákama a je to podle mě snazší. Sice jsem měl nějaký rozměry od Molčana, ale tahle kastle je každá jiná, takže jsem stejnak musel všechno přeměřovat.
Nevím jak teď, ale mě to stálo 7500+vlastní šikmý ramena.
20:15:10
12.10.2010
12.10.2010
105
muzu se prosim zeptat. na kolik vyjdou zadni ramena s drzakama od molcana dík..
montaz nevypada nejak slozite ze? podle me lepsi jak montaz vlecky
montaz nevypada nejak slozite ze? podle me lepsi jak montaz vlecky
22:29:54
08.10.2010
08.10.2010
filcek
Jednoduše to auto je koncert luxusní
16:12:20
07.10.2010
07.10.2010
kubo980
Krasa! Na posledných dvoch fotkách vyzerá ako model burago
15:02:30
07.10.2010
07.10.2010
radekp
-> PetrDNX: Jo jo, snad ho brzy uvidíme na tom našem kopci u Šternberku
14:36:01
07.10.2010
07.10.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jojo, bylo to supr.
-> James1991: Díky pane.
-> PetrDNX: Děkuji.
-> m8rinek: Dobře Ale když jsem udělal áčka, zjistil jsem mezeru mezi kolem a blatníkem, takže 20mm podložka byla nutností. Teď koukám, že to tu v popisu nemám.
Nevím, jaký ET mají dělítka, ale podle mě budeš muset vytahovat lemy.
-> James1991: Díky pane.
-> PetrDNX: Děkuji.
-> m8rinek: Dobře Ale když jsem udělal áčka, zjistil jsem mezeru mezi kolem a blatníkem, takže 20mm podložka byla nutností. Teď koukám, že to tu v popisu nemám.
Nevím, jaký ET mají dělítka, ale podle mě budeš muset vytahovat lemy.
21:31:32
06.10.2010
06.10.2010
PetrDNX
-> Eidy: Mazec auto,mazec fotky.co dodat....
21:32:19
05.10.2010
05.10.2010
m8rinek
Tak mě napadá, jak se vlezly kola na zadek? Pořád koketuju s myšlenkou posadit eR na dělítka, ale mam za to, že se 7palec nevejde ani na úzkou nápravu :((jasně dělítko má jiný ET, ale zas mam pár cm k dobru na nápravě).
21:09:01
05.10.2010
05.10.2010
James1991
Bože to je nádhera...
16:32:06
05.10.2010
05.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.10.10 16:09:18: Já jsem zas rád, že se Tě to líbilo a že jsi měl z obojího radost!
16:28:51
05.10.2010
05.10.2010
palinator
Krásný vůz, jde do oblíbených!
16:09:18
05.10.2010
05.10.2010
Eidy
Konečně jsem nahrál nějaké fotky ze srazu Illegal Street Meeting v Plzni 2010 za což velké díky Tunerovi#2. Za organizaci i za foto.
13:15:09
03.09.2010
03.09.2010
Eidy
-> unived micindev: Mám to. Díky.
12:18:32
03.09.2010
03.09.2010
unived micindev
17:39:32
02.09.2010
02.09.2010
Eidy
-> unived micindev: To věřím. Poraď mi, jak se regnout na Speedhunters?
11:43:39
02.09.2010
02.09.2010
unived micindev
ja som vedel ze amici neodolaju...minule som sa bavil s jednym panakom z US a ten bol uplne vykolajeny ked zistil ze existuju aj ine cary s motorom vzadu ako 911
08:17:53
02.09.2010
02.09.2010
Eidy
-> matoo: Ne snad, že bych směřoval za hranice. Bylo to na popud unived micindeva. Tak jsem jim to poslal a oni si vybrali. Ale je to příjemný, to nepopírám
15:39:26
01.09.2010
01.09.2010
unived micindev
o co jde? speedhunters je nieco ako nosic viralnej reklamy pre need for speed - chalani su na vyplatnej paske electronics arts, zaroven to funguje ako akysi inkubator napadov, sleduju reakcie citatelov a cast z toho prenasaju do herneho priemyslu, su celkom jasne zamerany na JDM a USDM, ale oldschool month bolo prijemne ozivenie a do vlakna napraskali zaujimavosti z celeho sveta
oldschool month pt1
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-1.aspx
oldschool month pt2
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-2.aspx
oldschool month pt3
speedhunters.com/archive/ .../readers-ride-gt-gt-you r-classic-part-three.aspx
oldschool month pt4
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-4.aspx
pozornemu neujde tommiho garde ;)
oldschool month pt5
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-5.aspx
oldschool month pt6
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-6.aspx
oldschool month pt1
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-1.aspx
oldschool month pt2
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-2.aspx
oldschool month pt3
speedhunters.com/archive/ .../readers-ride-gt-gt-you r-classic-part-three.aspx
oldschool month pt4
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-4.aspx
pozornemu neujde tommiho garde ;)
oldschool month pt5
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-5.aspx
oldschool month pt6
speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-6.aspx