Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:11:12
13.10.2010
105
-> Eidy: perfektni dekuju za info :)
10:20:31
13.10.2010
Eidy
-> kubo980, filcek: Díky

-> 105: Složitě to možná nevypadá, ale jednoduchý mi to taky nepřišlo. Není to kovbojka, ale chce to měřit. U vlečky znáš rozměry mezi držákama a je to podle mě snazší. Sice jsem měl nějaký rozměry od Molčana, ale tahle kastle je každá jiná, takže jsem stejnak musel všechno přeměřovat.

Nevím jak teď, ale mě to stálo 7500+vlastní šikmý ramena.
20:15:10
12.10.2010
105
muzu se prosim zeptat. na kolik vyjdou zadni ramena s drzakama od molcana dík..

montaz nevypada nejak slozite ze? podle me lepsi jak montaz vlecky
22:29:54
08.10.2010
filcek
Jednoduše to auto je koncert luxusní2
16:12:20
07.10.2010
kubo980
Krasa! Na posledných dvoch fotkách vyzerá ako model burago 4
15:02:30
07.10.2010
radekp
-> PetrDNX: Jo jo, snad ho brzy uvidíme na tom našem kopci u Šternberku1
14:36:01
07.10.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jojo, bylo to supr.

-> James1991: Díky pane.

-> PetrDNX: Děkuji.

-> m8rinek: Dobře 40 Ale když jsem udělal áčka, zjistil jsem mezeru mezi kolem a blatníkem, takže 20mm podložka byla nutností. Teď koukám, že to tu v popisu nemám.

Nevím, jaký ET mají dělítka, ale podle mě budeš muset vytahovat lemy.
21:31:32
06.10.2010
PetrDNX
-> Eidy: Mazec auto,mazec fotky.co dodat....4
21:32:19
05.10.2010
m8rinek
Tak mě napadá, jak se vlezly kola na zadek? Pořád koketuju s myšlenkou posadit eR na dělítka, ale mam za to, že se 7palec nevejde ani na úzkou nápravu :((jasně dělítko má jiný ET, ale zas mam pár cm k dobru na nápravě).
21:09:01
05.10.2010
James1991
Bože to je nádhera...6
16:32:06
05.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.10.10 16:09:18: Já jsem zas rád, že se Tě to líbilo a že jsi měl z obojího radost! 4
16:28:51
05.10.2010
palinator
Krásný vůz, jde do oblíbených!9 157
16:09:18
05.10.2010
Eidy
Konečně jsem nahrál nějaké fotky ze srazu Illegal Street Meeting v Plzni 2010 za což velké díky Tunerovi#2. Za organizaci i za foto.
13:15:09
03.09.2010
Eidy
-> unived micindev: Mám to. Díky.4
12:18:32
03.09.2010
unived micindev
17:39:32
02.09.2010
Eidy
-> unived micindev: To věřím. Poraď mi, jak se regnout na Speedhunters?
11:43:39
02.09.2010
unived micindev
ja som vedel ze amici neodolaju...minule som sa bavil s jednym panakom z US a ten bol uplne vykolajeny ked zistil ze existuju aj ine cary s motorom vzadu ako 911
upraveno 1x, naposled 02.09.2010 11:46:13
08:17:53
02.09.2010
Eidy
-> matoo: Ne snad, že bych směřoval za hranice. Bylo to na popud unived micindeva. Tak jsem jim to poslal a oni si vybrali. Ale je to příjemný, to nepopírám 1
15:39:26
01.09.2010
unived micindev
o co jde? speedhunters je nieco ako nosic viralnej reklamy pre need for speed - chalani su na vyplatnej paske electronics arts, zaroven to funguje ako akysi inkubator napadov, sleduju reakcie citatelov a cast z toho prenasaju do herneho priemyslu, su celkom jasne zamerany na JDM a USDM, ale oldschool month bolo prijemne ozivenie a do vlakna napraskali zaujimavosti z celeho sveta



oldschool month pt1

speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-1.aspx



oldschool month pt2

speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-2.aspx



oldschool month pt3

speedhunters.com/archive/ .../readers-ride-gt-gt-you r-classic-part-three.aspx



oldschool month pt4

speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-4.aspx

pozornemu neujde tommiho garde ;)



oldschool month pt5

speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-5.aspx



oldschool month pt6

speedhunters.com/archive/ .../readers-rides-gt-gt-yo ur-classics-pt-6.aspx
Extreme Tyres