Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:50:31
29.10.2010
Tommyk
-> Eidy: platí zítra to svezení?:)
19:06:39
28.10.2010
U-Geen
-> Eidy: jo aha, jeden vo koze (3000K), druhej o voze (bi vs normal)
14:54:19
28.10.2010
Eidy
-> U-Geen: no já to pochopil jako stejnej xenonovej bazmek, ale ne bixenon. Prostě neposuvnej, ale taky se startérem atd. V tom případě to bude stejný. Leda bys myslel něco co neznám a pak jsem asi odpověděl asi špatně.
12:27:39
28.10.2010
U-Geen
-> Eidy: jak to ze ne?
10:53:49
28.10.2010
-> Eidy: : to jsem si myslel, proto se ptám, proč toto řešení navrhuje U-geen? 4
10:29:04
28.10.2010
vhml
-> U-Geen: zadarmo jí ale neseženu a za peníze jí nechci :-D
08:41:26
28.10.2010
Eidy
-> T: ne.
07:56:42
28.10.2010
-> U-Geen: : čímž dosáhnu klasického "žlutého" světla? ale s vyšší svítívostí?
22:46:09
27.10.2010
Eidy
-> U-Geen: Tyhle už jsou doma, tak uvidím.
21:49:20
27.10.2010
U-Geen
-> Eidy: to si snad radsi porid jen H4 vybojku klasickou, ne bixenonovou...

-> vhml: proc :-) delaj se motorkovy sady ...
19:32:09
27.10.2010
vhml
-> U-Geen: to je dost divoký :-D
19:32:01
27.10.2010
Eidy
-> U-Geen: Přesně 1 Pak mě napadla ještě jedna věc. Pokud by HID svítily moc hezky na potkávací, ale trpěly by oslňováním, je tu ještě verianta naladění výbojky do stejné polohy jako u žárovky, čímž bych předešel oslnění a zafixování posuvnýho tělesa vteřiňákem. Sice bych přišel o dálkový ksenóny, ale dobrý klopený + klasika přídávný dálkový by to vynahradily. No uvidíme.
19:27:08
27.10.2010
U-Geen
-> vhml: HID na motorku :-)
19:25:59
27.10.2010
vhml
-> Eidy: tak s tlumenejma souhlasím. Ale to asi nějak zásadní líp nevymyslíš bez oslnění protijedoucího. Já bych potřeboval vymyslet něco na motorku, abych netrápil dráty 100W žárovkou celej den. A žárovku 100/55 ne a ne sehnat...
18:27:17
27.10.2010
Eidy
-> TUNER: Asi záleží na samotném světlometu. EMko obecně svítí o dost líp, než eRko.

-> jerrom: Jo, dálky jsou v pohodě, ale ty tlumený, to je špatný.
17:40:03
27.10.2010
TUNER
-> Eidy: Já Najtbrejkry mam v zelenině a rozdíl jsem teda poznal.....2 škodofky vedle sebe,jedna obyč a já Osramy....bylo to vidět na první pohled....4
17:39:54
27.10.2010
jerrom
-> vhml: no na dálky si v eRku taky libuju, ale tlumené jsou horší, nejhorší mi to vždycky přijde v Běšinech na nočním orienťáku, jinak v noci moc nejezdim.
13:16:22
27.10.2010
vhml
-> Eidy: Eidy co chceš víc na svícení než 4 oko? Mám v hlavních 100W, na vnitřní 55W, nějaké obyč levné žárovky, a nikdy jsem nejel v autě,který by se tomu aspoň trochu přiblížilo...
upraveno 1x, naposled 27.10.2010 13:17:19
13:08:53
27.10.2010
U-Geen
-> T: tak jako muzes sehnat HID s nizsi teplotou svetla... treba 3000K
11:17:08
27.10.2010
Eidy
-> pistaa: do čeho bys šel? Do HID?-> T: až to bude, dám sem fotky. A taky to vyzkouším. Ačkoliv letos už asi ne.
Extreme Tyres