skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:16:37
04.11.2010
04.11.2010
vhml
-> Eidy: teorie praví že se autu nechce zatáčet, protože to zadek pořád tlačí dopředu a když to zatáčí, tak to má vyšší tendenci ject driftem. ALe zase ta trakce za to stojí, protže já každou ostřejší zatáčku prohrabu
19:16:29
04.11.2010
04.11.2010
Eidy
-> Bery: Možná proto, že levá guma je teplejší a proto líp drží. Nebo je to poloměrem zatáček? Ono se ani nedá říct, že by to hrabalo vždycky ve stejných zatáčkách.
A co je na tom samosvoru resp. ježděním s ním divnýho? To to jako moc nezatáčí a pak najednou začne nebo co?
-> vhml: Hmm, to zní lákavě. Z čehož samozřejmě vyplývá, že žádnej nemám.
A co je na tom samosvoru resp. ježděním s ním divnýho? To to jako moc nezatáčí a pak najednou začne nebo co?
-> vhml: Hmm, to zní lákavě. Z čehož samozřejmě vyplývá, že žádnej nemám.
18:42:47
04.11.2010
04.11.2010
vhml
Kamarádi, nemáte někdo půjčit samosvor na obkreslení? Vyrobit ho víceméně není problém, ale vymýšlet se mi ho nechce...
Rád se pak podělím o pár kousků za výrobní náklady...
Rád se pak podělím o pár kousků za výrobní náklady...
15:06:32
04.11.2010
04.11.2010
Bery
-> Eidy: hlavně se s tim člověk musí naučit jezdit...
já vim že ten okruh je na pravou ruku,ale když jedeš nějakou tu levou zatáčku,tak se to tolik nestává aby jsi prohrabal..nebo se mi to jen zdá?koukal jsem jen na to natočený v ruce od Luboše.
já vim že ten okruh je na pravou ruku,ale když jedeš nějakou tu levou zatáčku,tak se to tolik nestává aby jsi prohrabal..nebo se mi to jen zdá?koukal jsem jen na to natočený v ruce od Luboše.
14:58:19
04.11.2010
04.11.2010
Eidy
-> TUNER: Jo, to jsem už taky říkal, ale otázkou je, jestli by mě díl za 15000 zrychlil přiměřeně investici
09:26:23
04.11.2010
04.11.2010
TUNER
-> Eidy: ....samosvor ...
22:19:49
03.11.2010
03.11.2010
Eidy
-> Bery: Je podvázaná tak, abych mohl sundat kolo což je vzhledem k zadnímu lemu dost volný. Nevím co se děje. Každopádně se auto nijak extra nenaklání, vzadu není stabilizátor, tak nevím. Asi tvrdší stabík dopředu a měkčí pružiny dozadu. Jinak nevím.
21:25:42
03.11.2010
03.11.2010
Vitek
-> Eidy: ok, děkuji za odpověd, právě koukám po solidním brždění při zachování 2pístu a bez posilovače,ale na druhou stranu by se mi je asi nepovedlo v běžném provozu zahřát na tu správnou teplotu.
Ty Ačka jsou mazec
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3576_2010-11-02_ 22-17-32_100.jpg
Ty Ačka jsou mazec
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3576_2010-11-02_ 22-17-32_100.jpg
21:25:13
03.11.2010
03.11.2010
Bery
co ta zadní náprava blbne,že se to pravý kolo tak odlepí?to ji máš tolik podvázanou,že se ten slick nepřilepí??Koukal jsem na videa od Luboše a docela respekt-jen tohle mě překvapilo.
18:07:12
03.11.2010
03.11.2010
T
-> Eidy: : aha nějaký znam,ale nějaký ne dík
18:00:28
03.11.2010
03.11.2010
Eidy
15:12:30
03.11.2010
03.11.2010
T
-> Eidy: : máš nějaký odkazy, kde jsi bral fotky?
22:29:15
02.11.2010
02.11.2010
Eidy
Přidal jsem fotky z Mostu, co jsem posbíral od několika lidí. Video nějak poladím o víkendu a příští týden nahraju. Bude tam pár skutečně zajímavých okamžiků. Těště se.
21:05:34
02.11.2010
02.11.2010
afro100
-> Eidy: ok, diky za vysvetlenie
21:01:02
02.11.2010
02.11.2010
Eidy
-> afro100: V tý době se 2500 nedělaly a dnes už se zase nedělají 2000. Je to ještě lepší materiál. Za studena asi brzdí hůř než 2000 a za tepla zase líp. Ale já si na studený brzdy nestěžuju.
20:53:13
02.11.2010
02.11.2010
afro100
-> Eidy: v popisu mas ale dosky DS 2000 a tuty su 2500 ... predpokladam trosku inu zmes z coho su?
20:49:44
02.11.2010
02.11.2010
Eidy
-> Vitek: To je přesně to co mám. Jsem příjemně překvapenej tou cenou, hlavně u destiček.
18:29:52
02.11.2010
02.11.2010
Vitek
-> Eidy:
ahoj ty destičky a kotouče co máš jsou tyto?
speedpro.cz/ferodo-racing -2500-zavodni-desticky-sko da-100120-p-1967.html
speedpro.cz/sportovni-der ovane-kotouce-speedpro-sko da-p-6407.html
ahoj ty destičky a kotouče co máš jsou tyto?
speedpro.cz/ferodo-racing -2500-zavodni-desticky-sko da-100120-p-1967.html
speedpro.cz/sportovni-der ovane-kotouce-speedpro-sko da-p-6407.html
17:51:17
02.11.2010
02.11.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jo, od Xenon04 z autohifi. Je fakt krásná. Dynamický fotky se mi moc líbí. Vždycky to obdivuju ve Speedu, Topgearu a podobnejch časopisech a teď je mám taky.
11:43:16
02.11.2010
02.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace