Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:41:51
15.02.2011
4dams
ale ked je ina roztec valcov, nieje aj rozdiel kluka 120 vs 130? aj ojnice su tiez 120 potom, nie?
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 14:44:12
13:43:37
15.02.2011
Minik03
-> Eidy: Rádo se stalo 1 Jinak musím pochválit ty světla. Ještě, že jsi vymyslel řešení bez samolepek. To by dle mě docela kazilo sportovní šmrnc auta
13:39:02
15.02.2011
jankomy
veľmi pekná eRka 4
13:10:19
15.02.2011
Eidy
-> Minik03: Díky tiskovému mluvčímu. Jen doplním, že je potřeba rozvrtat blok na větší vložky a jinou rozteč válců. Ale proti pozdějším blokům 130 v tom není rozdíl. Jde pouze o objem. Schwejk tehdá říkal, že tohle je nejlepší kombinace. Že 125 blok je nejsilnější. Dneska už vím, že je to nesmysl, že i pozdější 130 bloky měly taky větší výztuhy na bloku.
13:09:04
15.02.2011
kamikaze
-> Nwkt: Takže pokud to dobře chápu, tak by se dala zakamuflovat do ouži

Edit: Aha, do bloku vrtat nechci, asi zůstanu u vize LS
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 13:14:41
13:05:54
15.02.2011
Nwkt
-> kamikaze: Litinu
13:05:35
15.02.2011
kamikaze
-> Minik03: 130ka má hlavu litinu nebo hliník?
11:09:10
15.02.2011
Minik03
-> 4dams: 130 písty a vložky mají větší vrtání --> větší objem. Zkombinovat to jde normálně, výměnou kusu za kus. Stejné je to i s hlavami, hlavy motorů typových řad 742.1** jsou vzájemně záměnné (rep. dají se zadělat, samozřejmě každá má jiné parametry spalováků atd.)
11:03:39
15.02.2011
4dams
Ako sa dá skombinovať blok a kluka 120 vs piesty a hlava zo 130? a akú to ma výhodu? ak to nieje výrobné tajomstvo
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 11:04:40
10:29:55
15.02.2011
Eidy
-> T: Ne, samoleBka už není třeba.
10:17:33
15.02.2011
-> Tuner#2: : aha 8 tak to jo 10
09:44:56
15.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.02.11 09:40:32: V Plzni už do dvou, 2 x ukradený kola, jednou muzika a orvaný auto 8



skoda-virt.cz/cz/.../1435 71-pomoc-61



upraveno 1x, naposled 15.02.2011 09:45:36
09:40:32
15.02.2011
-> havlik: : myslíš, že by se mu někdo dobejval do garáže? 4



-> Eidy: : takže s tímhle stíněním čočky už nebude ta černá obludnost na skle světla? 4

jinak ty fotky s porovnáním s H4 jsou bezva, to je přesně co se mi líbí....bílý světýlko 40 156
09:20:18
15.02.2011
Eidy
-> havlik: Neboj. Blízko je blízko. Pro někoho 5 pro někoho 20km4
09:03:01
15.02.2011
havlik
-> Eidy: já bejt tebou dávam pozor na rozdávání adres místnim4
08:05:49
15.02.2011
Eidy
-> Arnold: blízko.
07:26:35
15.02.2011
Norton
-> Eidy: moc moc pekna sup medzi oblubene :o)
02:15:13
15.02.2011
Arnold
-> Eidy: dalsi od Kladna jo?? 9 1 jsem si ani nevsiml 3 3 a ty jsi primo z Kladna nebo bydlis blizko nej? 5
upraveno 2x, naposled 15.02.2011 11:33:54
01:17:56
15.02.2011
U-Geen
-> Filip: blizko Jilemnice bydlim pro zmenu ja :)
00:15:49
15.02.2011
Eidy
-> Filip: Kdepak. Pouze RZ je liberecká, protože jsem tam auto koupil v roce 1998, jinak jsem z Kladna.
Extreme Tyres