Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:42:16
20.02.2011
texmur
→ Eidy: a fakt efekt stejnej jako ta samolepka?
22:55:38
17.02.2011
Eidy
-> stika87: kulatina je na prd. To chce trubku.
22:28:49
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> U-Geen: jj tam to ma ted
22:00:57
17.02.2011
U-Geen
-> stika87 17.02.11 16:20:44: tak to uz snad lepsi k puvodnim uchytum pasu ne?
19:01:13
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> radekp: njn ale ja mam 4 body takze tam bych ty 2 musel chytnout na 1 a to se mi moc nelibi to je lepsi jak to ma ted ;-) jeste mi kamos radil projet do v zadu v platu az k motoru a tam dat nakou traverzu :)
17:28:53
17.02.2011
radekp
-> stika87: Já mám ve stěně za zadníma sedačkama štefty od LPG ale nevím, jak moc se jim dá věřit. Pásy mám chycené místo zadních pásů nahoře, ale taky to není ideál, 3tí bod jde na stranu...jako v teplákové soupravě3
16:20:44
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Eidy: aha ja prave premejslim jak to nejlepe uchytit. nejlepsi asi bude navarit mezi tlumice kulatinu a na to to prichytit co ty na to ?
14:07:00
17.02.2011
Eidy
-> stika87: Ke tam plocháč asi 3x40 od každého pasu dozadu pod okno a oba jsou spojený. Není to ale ideální. Chtělo by to provařit a dát tam desku místo plocháče.
22:42:09
16.02.2011
stika87 - Maschinenführer
cau. Dotazek ;-) ty mas ty pasy normalne prichyceny do plata nebo to mas nak vystuzovany jako treba T2 ?
21:42:00
16.02.2011
texmur
-> Eidy: a fakt efekt stejnej jako ta samolepka? Přemýšlím proč ta štěrbina tam vlestně je? nemůže to mít vliv na přehrřívání výbojky?
07:27:30
16.02.2011
Eidy
-> texmur: Zase nepřeháněj 1

Je to pozinkovanej plech ohnutej dle průměru a pak ohnutej přes hranu stínítka, aby nemohl spadnout. Toť vše.
23:14:09
15.02.2011
texmur
Eidy to clonítko vypadá geniálně. Jsi fakt machr - tak daleko jsem nešel a to jsem taky dos velkej pacient. Takže čím si překryl ty štěrbinu? jen ohnutý a napružený plech, jinak nic víc?
21:43:24
15.02.2011
Eidy
-> 4dams: Jo, ojnice je mimo střed pístního čepu.
18:01:22
15.02.2011
4dams
takze to ide, len mas ojnicu na cape piestu viac na kraji?
17:56:05
15.02.2011
Eidy
-> 4dams: Ojnice nemám ve středu pístu. Ale to není ani u 130.
17:50:03
15.02.2011
4dams
-> m8rinek: lenze on ma kluku 120 a vsetko ostatne 130
17:46:46
15.02.2011
m8rinek
-> 4dams: je, klika má posunutý ložiska, nicméně, když dáš klidu 130/135/135 a adekvátně rozfrézuješ blok tak máš vlastně blok š130 :).
16:49:56
15.02.2011
4dams
to viem ze ojnice su ine, silnejsie, a kluka ma iny priemer hlavnych lozisk, ale nieje kluka 120 robena pre OO OO a 130 vysie pre OOOO?
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 16:50:30
15:09:09
15.02.2011
Eidy
-> 4dams: Klika 120 vs 130 má jinej pouze průměr hlavních ložisek, ojniční jsou stejný. Já mám Fa ojnice. Ty mají stejně jako 130 9mm šrouby místo 8 u 120.
14:51:47
15.02.2011
petr s
-> 4dams: Klika je jiná a ojnice jsou u 130 silnější
Extreme Tyres