skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:13:42
15.02.2011
15.02.2011
Filip
Diky Eidy! Hele kdy by si chtel neco objednat od anglie, tak rekni to mne a ja te pomuzu. Vydim ze sec od libereckyho kraja ja taky sem, bydlim blysko Jilemnice jeslti znas?
23:54:06
14.02.2011
14.02.2011
kamikaze
-> Eidy: Aha, důležitější je, jak to vidíš ty
23:47:18
14.02.2011
14.02.2011
Eidy
-> kamikaze: foťák byl na manuální režim, aby si automatika neupravovala clonu a čas.
23:44:15
14.02.2011
14.02.2011
kamikaze
-> Vojťas: To může dělat foťák
23:37:14
14.02.2011
14.02.2011
Vojťas
-> Eidy: mi teda prijde ze ten rozdil oproti normalni zarovce neni krome "barvy" svetla nijak zavratnej
23:34:40
14.02.2011
14.02.2011
Eidy
Dneska jsem se ještě vrtal ve světlech a porovnal svícení H4 s HIDkou. Ohniska jsou úplně stejně.
Upravil jsem stínítka tak, abych mohl sundat samolepky.
A na poslední fotce je vidět flek, kterej vrhá HID bez samolepky nebo upraveného stínítka.
Upravil jsem stínítka tak, abych mohl sundat samolepky.
A na poslední fotce je vidět flek, kterej vrhá HID bez samolepky nebo upraveného stínítka.
23:16:01
14.02.2011
14.02.2011
Eidy
-> Filip: Po pravdě by to jednoduchý nebylo, nebýt známých a kamarádů. Jinak by to asi neprošlo. Nepočítej s tím, že když přijedeš kamkoliv na STK, že tě přivítají s otevřenou náručí. To akorát ukážou kudy pryč. Ale jak říkám, není to tak naštěstí všude.
19:10:11
14.02.2011
14.02.2011
Filip
Cestina anglictina vsechno . . Was it easy for you to put your car through STK in Czech, even with the skoda 130rs wishbones? Taky skusim v cestine, Jestli Technicka byla snadna y z zadni ramena? Ja sem sy je taky tam dal alle nevym jesli projede Technicko v cechach? Diky
15:26:14
14.02.2011
14.02.2011
T
-> Eidy: : a hele, už jsou tam no tak počkam si jak to bude vypadat venku na silnici ale to clonítko bych asi taky uvažoval spíš o nějakém chromu, nebo něco světlejšího prostě, tak černá je tam jako pěst na oko
09:58:56
14.02.2011
14.02.2011
Eidy
-> Filip: Would english be better? I see your email is from UK.
23:32:58
13.02.2011
13.02.2011
Filip
Dobry den, strasne se my libi vase skodovka. Ja sy taky stavym erku, a sem tam taky dal zadni napravy replika 130rs, je ta stena dost silna aby prodrzela? A taky muzu vam zeptat jeslti registrace na STK je lehka i z ty napravy? Promin ze moje cestina neni nejlepsi neni to moje prvni jazyk. Diky
13:13:45
13.02.2011
13.02.2011
afro100
-> Eidy: OK díky za vysvetlenie
13:03:16
13.02.2011
13.02.2011
Eidy
-> afro100: Čirý sklo nijak nesměruje světelná tok, čili pouze čiré sklo na téhle parabole by byla katastrofa. To pak chce čočku a nebo hodně šikovně lomenou parabolu.
12:35:52
13.02.2011
13.02.2011
afro100
Pekný počin ... moc tomu nerozumiem, tak ma nekameňujte ak napíšem kravinu, ale tak ma napadá, nebolo by lepšie čiré sklo ?
Mno a na spotrebáku(406), keď zhasnem diaľky, mám cca 5s pocit že som zhasol úplne ... oproti tomu kilo s H4 ujde ...
Mno a na spotrebáku(406), keď zhasnem diaľky, mám cca 5s pocit že som zhasol úplne ... oproti tomu kilo s H4 ujde ...
12:30:11
13.02.2011
13.02.2011
kamikaze
-> Eidy: Mám vpodstatě taky 4 oko a svítí to si myslím dost, když jedu s jiným autem, tak často ani nepoznám, že tam mám dálkový, pravda, že tlumený světla jsou slabší.
Jinak palec nahoru, byla by škoda ulovit zajíce
Jinak palec nahoru, byla by škoda ulovit zajíce
10:48:19
13.02.2011
13.02.2011
vhml
-> Eidy: jo na tlumený to jo, ale i tak to nesvítí zas nějak tragicky, řekl bych slušnej standart oproti třeba favoritům, kde zhasneš a skoro to nepoznáš
10:45:13
13.02.2011
13.02.2011
jok3r
-> Eidy: jo tak to uz chapu
10:44:05
13.02.2011
13.02.2011
Eidy
-> vhml: A v čem je rozdíl mezi 2 a 4okem? Tedy na klopený světla? Já se s tím párkrát vracel za tmy a byla to hrůza. Kromě bicyklu jsem nejel v ničem, co by svítilo hůř. je to tím, jak sedím níž a poslední dobou má světla rozštelovaný každej druhej a je to opruz nevidět na cestu.
10:40:20
13.02.2011
13.02.2011
vhml
Stejně nerozumím k čemu HIDky. Mám taky 4oko a v životě jsem nejel v něčem co by svítilo víc, včetně origo xenonů atd (pominu-li barvu světla)...