Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:30:10
17.07.2012
Eidy
-> T: To je přesně ono. Ale jak to funguje, to se mě neptej.1
22:54:43
16.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.07.12 20:40:55: To dělají ty Klatováci co už byli párkrát v Běšinech 4
20:40:55
16.07.2012
-> Eidy: : četl jsem stálé trápení, tak z jiného soudku....pamatuješ o čem jsi mi říkal na posledním sraze a křídlech modelů letadel 4 www.rozzlobenimuzi.com/?l inkid=284...
23:06:43
30.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Další porno video od Harryho. Neuvěřitelná přesnost jak jim navazují ty linky 9
Pagani Factory: Inside the Huayra
17:02:42
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.06.12 16:39:56: Neboj všechno bude, ale to chce čas a ten teď není 8
16:39:56
26.06.2012
-> Tuner#2: : nojo, to chce kromě beden vyházet ještě něco 4 já každým dnem přemýšlím co všechno je v autě zbytečný 3
14:50:16
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.06.12 13:22:01: Ta už přímo řve jak je těžká vždycky když Vás potká na okruhu 3
14:35:23
26.06.2012
-> havlik: : na to Tvoje LR/H je to škoda, ne 4
13:22:47
26.06.2012
havlik
-> T: já se furt hlásim o přední kapotu:)
13:22:01
26.06.2012
-> Eidy: : proto nic neprodávám, jen dělám pro sebe 3 8



-> Tuner#2: : nechytá tě to taky už třeba?....neříkala Žlutka, že by chtěla něco karbonovýho? 40
13:07:21
26.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: No, nadšenej bych z toho nebyl. Neříkám, že mám všechno super, ale říct si peníze za tohle bych se styděl.
12:23:17
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak teda žasnu za jaké zpracování si někdo nechá platit: image.europeancarweb.com/ f/.../epcp_1101_10_o+capar o_t1_flying_low+buttons.jp g



Mnohé výtvory máte dotaženější než je tohle... 4
10:49:32
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.06.12 10:40:29: Však to byl JOKE. Na Porsche jsem koukal už dřív a hned si postahoval fotky. To je prostě paráda. 4
10:40:29
26.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Předpokládám kontakt se svodidlem nebo něčím podobným. Plechovej by byl zmychlanej a třeba by proříznul gumu. Tohle se jen probrousilo. Takže co je lepší? 4

Ale to všechno je prdlajs proti tomuhle www.speedhunters.com/2012 /.../the-new-old-kid-on-th e-block
10:34:16
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: -> T: Ale taky to nevydrží všechno 40



cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../PMcG-Polo-Deskt ops-1.jpg
18:21:23
25.06.2012
šrek
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
22:45:13
17.06.2012
Fávo forever
-> Tuner#2: To je stejně strašná sranda sledovat tvoje příspěvky 3
22:40:47
17.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zivosek 17.06.12 22:01:19: Sorry, pokud to bylo myšleno v dobrém a jako JOKE. Reagoval jsem po zkušenostech z posledních týdnů kde jsem sem tam něco napsal či vložil fotku.
22:01:19
17.06.2012
Zivosek
→Tuner#2: Tak já jsem se rád podíval, zajímavé videa. S tou wapkou to byla sranda a narážka na tu vaši diskuzi nedávno, nechápu co hned děláš..4
21:28:18
17.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zivosek 17.06.12 20:36:26: Myslíš, že karbon rezne?



Příště raději rozešlu SZ těm co byli na srazu a pro které to tu mimo Eidyho bylo vloženo, sorry prostě klasika virt 21
Extreme Tyres