Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:41:13
30.09.2012
-> Eidy: : aha, tak kdo všechno teda s tim motorem kecal co 8 a i se sériií to točí 7800? teda respektive jestli je ještě něco v 7t.?
19:30:30
30.09.2012
Eidy
-> WMA - navigátor :): Si přečti popis motoru 4

-> T: Oměřil jsem současný vačky a porovnal s klukama na Alfa Romeo fóru. Sériovej motor má cca 150 koní, no a když uvážím tu mapu, tak víc než 160 tam bejt nemůže.
19:09:02
30.09.2012
-> Eidy: : kdepak jsi sehnal ty čísla? výpočty?
18:46:23
30.09.2012
WMA - navigátor :)
-> Eidy: Tak furt nic? 8 doufam ze se ti to povede brzy dat do kupy.
15:52:28
02.09.2012
Eidy
-> Zivosek: Tak tohle je hodně brutální. To je jako ještěrka.

-> WMA - navigátor :): Ještě nic. Pan doktor teď teprve otevře po dovolené a jinak ani další pokusy nedopadly dobře. Zítr mu budu volat.
12:59:25
01.09.2012
WMA - navigátor :)
-> Eidy: tak jak to vypada? povedlo se vyresit potize a uz je vse v poradku? 4 držím ti palce na dálku
08:51:44
01.09.2012
Zivosek
Eidy 20.08.12 19:45:07 napsal:

→ radekp: Koukal jsem. Ale podívej na ten rejd. Drifteři

dávaj velký podložky a dělají si často speciální ramena a těhlice, aby

měli obrovskej rejd. Čím větší rejd, tím víc bokem můžou jet a tím

víc bodů získají.


Myslel jsi asi něco takového, že? cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../PEEBEE5.jpg Šílenost 3
14:21:44
24.08.2012
matoo
-> Eidy: ale ma motor z Koči 4
14:04:35
24.08.2012
Eidy
Nevím kam to dát. www.alfaholics.com/2010/. ../retro-cars-modifying-yo ur-105-series-alfa-2

Jsou to hezký fotky hezkýho auta. Ani nevím, co je to za značku auta 47
11:43:49
21.08.2012
radekp
-> Eidy: Mě se líbí jak se dívá bočním okýnkem a výkuky má dopředu1
19:45:07
20.08.2012
Eidy
-> radekp: Koukal jsem. Ale podívej na ten rejd. Drifteři dávaj velký podložky a dělají si často speciální ramena a těhlice, aby měli obrovskej rejd. Čím větší rejd, tím víc bokem můžou jet a tím víc bodů získají. Ale tohle BMW je brutální. Ještě trochu tak tou zatáčkou couvá.

Ta fotka se mi moc líbí.
18:46:12
20.08.2012
radekp
-> Eidy: cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../bmw2002.jpg

To bysme museli otočit ty naše nápravy o 90 stupňů:-)
02:02:38
18.07.2012
Eidy
-> Gemini: Parádně jsem přezbrojil a mám parádní potíže.

skoda-virt.cz/cz/.../1619 30-uprava-rj-motoru-alfa-r omeo
22:31:33
17.07.2012
Gemini
ahooj, vidim ze si paradne prezbrojil, tak nech ti to lieta :)
22:19:37
17.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 17.07.12 10:06:21: Imitace karbonu, dřeva apod. v podstatě na cokoliv. Z Běšin mám i pár fotek co dělají kola, interiér, motorové díly apod.
upraveno 1x, naposled 17.07.2012 22:19:53
20:04:45
17.07.2012
-> Bedřich: : hezký 4
12:26:41
17.07.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Tak velikost budu tipovat, ale jeden list měl tak 60cm na délku a 15cm na šířku.Listy byly 4 každý list dělali na dvakrát(z jedné a potom druhé strany) spoj byl jen těžko rozeznatelný.Cena byla tuším 1700 a celou vrtuli?Tak nějak do dvou tisíc.Ale na některých stránkách najdeš ceník.
12:16:54
17.07.2012
-> Bedřich: : pro zajímavost, co stála ta vrtule a jak byla vůbec velká 4
11:34:48
17.07.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> T: My jsem to použili když jsme potřebovali předělat vzhled karbonové vrtule na dřevěnou.Výsledek byl neuvěřitelný a za cenu které nešlo konkurovat.Použít se to dá na cokoliv třeba i na kola.
10:06:21
17.07.2012
-> Tuner#2: : a k čemu to využívají?



-> Eidy: : no ptam se 40
Extreme Tyres