skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:36:26
17.06.2012
17.06.2012
Zivosek
→Tuner#2: To první video v 00:40, myje Pagani wapkou, síla co ?
19:56:37
17.06.2012
17.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tady je to téma z ahc, nick celender mám spojený vždy s dobrýma radama ohledně motorů, tak za zkoušku nic nedáš: www.autohificlub.cz/forum
/.../0
A tady jsou ty videa z továren jak se pracuje s karbonem a nejen to
Myslím, že obě za tu půlhodinku stojí v kuse
A tady jsou ty videa z továren jak se pracuje s karbonem a nejen to
Myslím, že obě za tu půlhodinku stojí v kuse
16:54:06
13.06.2012
13.06.2012
U-Geen
-> Toušík: steklý z čeho? :-)
-> Tuner#2: dost lidi nadava na to, ze to neni LR... neni, ale proc by mela bejt? :-))
-> Tuner#2: dost lidi nadava na to, ze to neni LR... neni, ale proc by mela bejt? :-))
14:24:05
13.06.2012
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 14:15:59: Jasně že to vím, vstřikování už jezdí druhý rok tohle jsou auta která sleduju (myšleno eMka). Nadával bylo asi silné slovo... Zrovna tam byl někdo kdo se ptal na webry, že se mu to odlejvá a to Šimurda říkal, že to problém nebyl, že to vychytali tak, aby to makalo taky dobře což na starých on-boardech je dobře slyšet, ale právě byl problém to neustálé dolaďování a hrabání se v tom i v rámci jedné rallye. A co se týče techniky, tak tohle přesně je moje krevní skupina a on neudělal nic jiného, než plně využil platné homologace. Pokud chceš aby auto fungovalo, tak tam prostě takový podvozek, převodovku, motor musíš mít. Dělají to tak všude ve světě mrkněte občas někam za hranice... Ano mám rád i dobová auta, ale kolik takových je? Navíc dneska už ani s origo Heigo rámem nikde nesmíš, takže kde je pak ta dobovost? Mám prostě rád oba světy a neodsuzuju ani jedno jako někdo před časem zde...
14:15:59
13.06.2012
13.06.2012
Toušík
-> Tuner#2: Mě to taky vyznělo že má webry i když vím že ses tam pohyboval a musíš to vědět už dávno. Jinak Šimurda má neskutečný auto, jede jako steklý ale co z toho. Je jasný že nadává, ale to musí nadávat na vše: převodovka, motor, webry... Ale furt je to staré auto do kterého jsou nasekaný novodobé díly.
13:40:48
13.06.2012
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Psal jsem, že i vstřikování s mechanickým ovládáním klapek funguje výborně a důkazem toho je Šimurda. To on sám nadával na webry v tom ohledu, že se to každou chvíli rozhasili a každý servis dolaďovali, teď se toho nemusí všimnout.
-> vhml 13.06.12 13:10:59: Hehe takhle jsem vypadal já na Podbrdské. To auto je mazec... a když projel na RZ tak pokyvoval hlavou i přítomný Emil Triner
-> vhml 13.06.12 13:10:59: Hehe takhle jsem vypadal já na Podbrdské. To auto je mazec... a když projel na RZ tak pokyvoval hlavou i přítomný Emil Triner
13:10:59
13.06.2012
13.06.2012
vhml
Ad. Šimurda, v pátek před startem Rally Krkonoše kolem toho auta lezli Blahna s Hauglandem, leželi pod tím, koukali do motoru, a pořád jen kroutili hlavou :-D
13:06:45
13.06.2012
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Z tvého předchozího příspěvku pro mě taky vyplývá, že Šimurda má karbce.
13:00:15
13.06.2012
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Giom3 13.06.12 12:11:35: A co asi tak píšu? Se Šimurdou jsem strávil celý závodní den a kecali jsme i o tomhle...
12:11:35
13.06.2012
13.06.2012
Giom3
Šimurda má el. stříkačku. Webry na synchrotestru se dělají jen kvůli volnoběhu a když máš uši, tak i bez něj. Samozřejmě musíš mít osy karbců v lajně.
12:02:41
13.06.2012
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 11:33:33: Však ano, pokud je to mechanicky ovládaná čtyřklapka tak nemám nic proti a pak to funguje lépe než karbce, které po každé RZ abys projel synchrotestem a doladil... Důkazem je toho Šimurda.
11:33:33
13.06.2012
13.06.2012
Toušík
-> Tuner#2: Tak věřím že u seriového auta ano, ale u sportovnějš laděný to zas nebude tak pomalá reakce.
11:20:34
13.06.2012
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Dohodoni mi s ním odladění na sobotu dopoledne .
11:17:29
13.06.2012
13.06.2012
francomk
-> Tuner#2: Nech to má elektroniku, vstrekovanie, ale v tomto máš pravdu. Zlatý lankový plyn!
11:13:04
13.06.2012
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.06.12 09:18:59: Naopak elektronika reaguje obvykle o dost pomaleji než karbec hlavně ty nový auta s elektronickým plynem to je děs. Jezdím dost často se C-maxem 1,8 a je to očistec ta odezva na plyn... Zlatý karbce a nebo starý vstřikování s mechanickým plynem na klapku/y.
-> Eidy: Já bych šel rozhodně cestou naladění na brzdě u někoho kdo umí. Myslím že i ten člověk tady z Plzně by uměl pomoct a je s ním domluva. Pořešíme v pátek, pokud teda dorazíte.
-> Eidy: Já bych šel rozhodně cestou naladění na brzdě u někoho kdo umí. Myslím že i ten člověk tady z Plzně by uměl pomoct a je s ním domluva. Pořešíme v pátek, pokud teda dorazíte.
10:55:24
13.06.2012
13.06.2012
Zazaa
-> vhml: 45ky krasne nakrmi 2,2litru a 180koni takze tohle by zvladly taky :)
10:14:10
13.06.2012
13.06.2012
Toušík
-> Eidy: Já to i tak pochopil že karbce reagujou pomaleji.
10:01:56
13.06.2012
13.06.2012
Eidy
-> Toušík: Já jsem nemyslel, že karbce reagují pomalu. Porovnával jsem s elektronikou u většiny ostatních aut. Naučit se s tím dá jen za normálních okolností, ale když jedeš pilu a potřebuješ, aby motor reagoval okamžitě, je těch pár desetinek nepříjemných. Tak jsem to myslel.
Vše ostatní bylo řečeno. Je to jen o doladění. Funkčnost jako taková je ok.
Vše ostatní bylo řečeno. Je to jen o doladění. Funkčnost jako taková je ok.
09:41:11
13.06.2012
13.06.2012
T
-> Eidy: : no jak to tu pročítám, tak z hlediska funkce a ceny asi není o čem mluvit no jen mi prostě ty karburátory sedí do starých aut