skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:21:36
05.07.2013
05.07.2013
minno
-> afro100: ups
23:32:50
04.07.2013
04.07.2013
afro100
-> minno: mejt ako myť, nie ako mať
23:17:40
04.07.2013
04.07.2013
minno
-> Eidy: Však ju máš takmer stále.....len pre radosť
17:53:04
04.07.2013
04.07.2013
Eidy
Tak máme naleštěno, navoskováno, vysáto, vypucovanej vnitřek, akorát podvozek jsem tentokrát nečistil. Ale Kóča vypadá krásně. Až si říkám, že bych ji měl mejt častěji jen pro radost.
20:28:05
28.06.2013
28.06.2013
T
-> Eidy: : takže přece šlo o Kóču
teď jsem koukal na Tvoje videa a dokud jsem to nesledoval , tak jsem si nevšiml, že to navázání 4-ky je opravdu žalostný...takže už jen tu 5-ku, ať to lítá až za hranici 200 km/h
teď jsem koukal na Tvoje videa a dokud jsem to nesledoval , tak jsem si nevšiml, že to navázání 4-ky je opravdu žalostný...takže už jen tu 5-ku, ať to lítá až za hranici 200 km/h
16:30:33
24.06.2013
24.06.2013
Eidy
-> T: No, to je právě sporný. Poněvadž to všechno je příprava na zateplení baráku. Teda ehmm garáže . Aby měla v zimě tepleji a nestřídaly se tam tolik teploty. Takže 12cm polystyren to snad spraví .
12:21:53
24.06.2013
24.06.2013
T
-> Eidy: : hustý, Kóča byla na druhém místě a budeš ji dávat před Mostem nebo až v zimě ?
20:05:07
23.06.2013
23.06.2013
Eidy
-> T: Kde? V ložnici? No jasně.
Včera jsem tahal vodu na garáži, dneska jsem boural zeď. Teď mám zasloužený kafe. Takže ne e.
Včera jsem tahal vodu na garáži, dneska jsem boural zeď. Teď mám zasloužený kafe. Takže ne e.
14:33:07
23.06.2013
23.06.2013
T
-> Eidy: : už je tam převodovka ?
11:33:08
19.06.2013
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 19.06.13 11:24:42: Tak Nordschleife je dost kopcovitá a je tam i jeden velký padák dolů, ale nejdelší rovina je po rovině. Kde přesně to dosahovalo těchdle rychlostí literatura neuvádí. Jinak měl tuším necelých 140HP na nějakých 650kg.
11:24:42
19.06.2013
19.06.2013
Vrba
-> Tuner#2: No vida,tak takovou maximalku jsem ani netušil,ale otazka je ,zda to nebyl spíše teoretický údaj z kopečka.Protože na takovou rychlost už by dle mého názoru ten výkon nestačil.Tuším 150 koní,nebo kolik to mělo?
11:19:08
19.06.2013
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 19.06.13 11:15:15: Až 265km/h a krom snížení a předního spojleru (aby se pod auto netlačil vzduch) toho zas tak moc pro aerodynamiku neudělali.
11:15:15
19.06.2013
19.06.2013
Vrba
-> Martin136COUPE: Jojo,pro maximálku tusim nad 220km/h ,ale k tomu musí byt přizpůsobena i karoserie,aby tě to neodfouklo
11:13:02
19.06.2013
19.06.2013
vhml
Je třeba ukecat Dušana aby dlouhý SP pustil do světa :-)
11:11:47
19.06.2013
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin136COUPE 19.06.13 11:04:54: Měl 3,45:1 pokud si dobře vzpomínám
11:08:54
19.06.2013
19.06.2013
Nwkt
-> Martin136COUPE:
11:04:54
19.06.2013
19.06.2013
Martin136COUPE
Tuším že jsem u některých okruhových 130LR a Rapida četl, že měli SP až 3.6:1.
08:37:20
19.06.2013
19.06.2013
Vrba
-> Tuner#2: Pětka chybí no,to se nedá nic dělat. Delší SP by šel nejspíš vyrobit,ale ta prevodovka by pak byla cenově uplně někde jinde :/ Na takove hobby ježdění to je asi bezpředmětné.
08:31:01
19.06.2013
19.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 19.06.13 07:28:02: Neříkám že ne. Tady dost chybí ta pětka a nebo by musel být ještě delší SP
07:28:02
19.06.2013
19.06.2013
Vrba
-> Tuner#2: Nj,jenže kdyby jsi to bral takto,tak bys potřeboval na každou trat jinou převodovku. Nejde obsáhnout všechno do ideálu na 4q převodovce. Jak už jsem psal-vždycky je to kompromis.Všechno je víceméně stavěné dle požadavků toho,kdo s tím potom bude jezdit. Přesně tak to bylo i v tomto případě.