Tažení odporu proti Jikovu

prohledat
340 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.10.2010 do 03.03.2017, založil/a vhml
řadit dle data
11:05:46
03.03.2017
Peckin
Na motoru 1221 ccm nám odešel karburátor. Mám tu jeden Jikov 30 ssop z Tatry 603. Objemově by to mělo sedět protože v Tatře jsou dva. Oproti SEDRu se otevírají obě komory současně. Myslíte že to bude dobrá náhrada nebo to v nízkých otáčkách motoru pojede špatně?
16:48:04
16.12.2015
Evž@
-> Zdenek136: nebo vyndat...roztemovat trochu dulčíkem na větší průměr a nalisovat zpět...taky funguje.Popřípadě zalepit tekutým kovem dodatečně.
16:22:57
16.12.2015
sep
-> Zdenek136: :vyškubnout,vyřezat závit,našroubovat trubičku se závitem.
16:00:15
16.12.2015
Zdenek136
Ještě se mi protáčí benzínová trubička, vyndat nejde a oblemcávat lepidlem se mi to nechce. :/
14:00:55
16.12.2015
Zdenek136
-> minno: Já myslel na propláchnutí vnitřku :)
13:56:21
16.12.2015
minno
-> Zdenek136: VIF som dával teraz do nádrže, ale to na to asi nebude mať vplyv, ak je karbec ulepený zvonku. Osobne som sa nad tým doteraz ani nezamýšľal, ale je fakt, že ako mám na motore LEKR, tak ten je stále čistý a mám ho na motore už 2 roky (jazdené na obyčajný N95 bez VIFu).
upraveno 1x, naposled 16.12.2015 13:58:48
13:24:27
16.12.2015
Zdenek136
-> minno: proti tomu ulepenýmu hnusu chci zkusit vif, jestli se propláchne aspoň uvnitř....četl jsem o tom na jiném serveru, tak to asi zkusím
13:21:21
16.12.2015
minno
-> Zdenek136: Tak ja len srandujem, že je to vlastnosť, ale asi áno, lebo mi to robili vždy aj nové SEDRe....
13:18:54
16.12.2015
Zdenek136
-> minno: díky Minno, přesně tohle jsem si myslel :D
12:20:03
16.12.2015
minno
-> Zdenek136: Čím to je? SEDRom1 Vlastnosť, nie chyba :)
10:05:56
16.12.2015
Zdenek136
Před půl rokem jsem dával komplet vyčištěný a přetěsněný sedr do Rapida. Teď už je zase olepenej hnědavou srajdou jako předtím. Odfuk ventildeklu mám vyvedený do nádobky a pryč. Čím to je? Fouká mi to karburátoru?
11:24:57
21.11.2014
Klubko_
-> dragon_cb_cz: jojo, už jsem si stím karbem párkrát hrál. Jednou mi to nechtělo jet víc, jak na 1/2 plynu. Ejhle pootočil se difuzor na 2. stupni a nesálo to do něj benzín. Nějak se stříhlo zajišťovací pérko. A kdyby mi ten difuzor při manipulaci se sundanym víkem nevypadl na stůl, asi bych nad tím dumal dost dlouho, než bych na to přišel 36
09:29:35
21.11.2014
dragon_cb_cz
-> Klubko_: To je dobře, že víš, já jen tušil 1
22:06:52
20.11.2014
dragon_cb_cz
-> RoboSK: No tak uvidíš no... já třeba koupil 4 kusy za pětikilo nebo kolik.
19:29:11
20.11.2014
RoboSK
-> dragon_cb_cz: no ja ho chcem práveže predať 1 1
18:08:06
20.11.2014
dragon_cb_cz
-> RoboSK: No, Polmo z 1.5ky na sériovou 120 nebude úplně to pravé ořechové. Jinak cena těžko říct - záleží jak moc ho chceš... Asi víc jak 2-3 stovky bych za něj nedal.
17:47:06
20.11.2014
RoboSK
chlapci , základná otázka , jakú cenú má Polmo s 1500ccm , v nálezovom stave ? 1 Tj , klapky sa hýbu v pohode , nejaká oxidácia a korózia tam je ... no proste také že sa to len tak povalovalo 1 díky .. a mám si radšej dať to polmo na sériovú 742.12 alebo nechať edsra ?
17:13:41
20.11.2014
dragon_cb_cz
-> Klubko_: Ještě jsou tam tuším "malé" dorazové šrouby jako na SEDRu - dole v přírubě. Tak na ně mrkni. Ale to už asi bude muset karbec dolů.
16:10:11
20.11.2014
Klubko_
-> dragon_cb_cz: přesně tak. Asi někde drhne na ose klapky.
No, nešteloval jsem to na motoru ohřátym po delší jízdě. To až teď. A povedlo se 6
15:23:29
20.11.2014
dragon_cb_cz
-> Klubko_: Jako že se ti ani neopře o ten dorazovej šroub, kterým šteluješ volnoběh?

Jinak nastavovat na ohřátým motoru je docela základ 4
15:07:35
20.11.2014
Klubko_
tak se mi to asi povedlo 6 Stačilo nastavovat na zahřátym notoru. Volnoběh mám teď krásných 900ot/min.
Budu to muset stějně ještě rozdělat, protože jsem zjistil, že se mi úplně nezavírá klapka 1. stupně.
00:46:41
18.11.2014
Petr Urban
-> Klubko_: Má to vliv, sniž hladinu trochu, kostka Facet v menší míře přetláčí jehláky = větší bohatost, ideálně má být regulátor tlaku.
17:53:18
16.11.2014
Klubko_
ještě jsem zapomněl napsat, mám tam Facet el. pumpu, jesti ta náhodou nemůže mít vliv.
A co se týče přisávání, zkusil jsem na běžícím motoru karb. ze všech stran postříkat sprejem-čistič karburátorů. Nic se nestalo. Kdyby to přisávalo, měly by se změnit otáčky.
11:15:22
15.11.2014
dragon_cb_cz
-> Urbi: Myslel jsem sériově osazené Polmo pro 1500 poláka... že to na škodovce je zbytečně bohaté, o tom žádná.
11:00:12
15.11.2014
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Správně sladěný karb. by právě bez sytiče chytat neměl, pokud ano a drží volnoběh hned za studena, na 90% bude zbytečně moc bohatý volnoběžný systém a motor se za tepla bude téměř uchcávat na volnoběh nebo minimálně bude bohatost směsi úplně mimo to co by mělo být.
-> Klubko_: Vyčištění karb. hlavně volnoběžný systém, podívat na veškeré dosedací plochy pod karb., zda vše těsní, možná si to někde začlo přisávat. Jinak je to o set up - volnoběžné trysky a nastavit volnoběžný systém. Jak velké máš volnoběžky ?
10:43:10
15.11.2014
dragon_cb_cz
-> Klubko_: Polmo by hlavně mělo chytat v současnejch teplotách i bez sytiče, ne?
00:01:20
15.11.2014
Šediváček
-> Klubko_: od Vény: máš zkusit profouknout volnoběžky a pak seřídit bohatost a volnoběh podle příručky. Že by to to mohlo navíc ještě hůř chytat k tomu všemu co píšeš.
23:40:18
14.11.2014
Klubko_
borci, dokážete mi poradit? Zlobí mě volnoběh v modré. Je tam sériovej felicia motor, 4-2-1 svody a polmo z 1500ccm.
Studenej motor nastartuju na sytič, za chvíli zdechne, nastartuju znova a drží 2000ot/min. Nemá na to vliv, jestli nechám napumpovat plovákovku nebo startuju hned. Sytič musím nechat až do cca 70°C, protože neudrží volnoběh. Nejvíc se to projevuje při vyřazení. Jedu, jedu, vyřadím, hodně spadnou otáčky, skoro zdechne a neochotně se roztočí na volnoběžny otáčky.
Po ohřátí na provozní teplotu je volnoběh okolo 1100ot/min, ale problém po vyřazení rychlosti zůstává.
Všebecně volnoběh docela dost kolísá, resp. snižuje otáčky, jako by zdechá a pak se probere a vyskočí na 1100. Když jsem zkoušel nastavit nižší vonoběh, tak má při poklesu ot. pod 900/min zdechat.
Podlě mě takle sériovej motor musí bez problémů mít volnoběh okolo 800ot/min, čehož bych rád dosáhl.
Nějaky návrhy, co může způsobovat kolísání volnoběhu?
14:41:16
31.08.2014
Šediváček
od Vény: No divný to neni,motor si vybírá karbec a naopak 6 Ale někdy to prostě nevyjde a to je i v mojim případě. Jinde to běhá dobře a v zádu má být něco pořádnýho a ne Lekr/Pierburg.

A budeš se možná muset s nastavením poprat sám,ale záleží,na jaký motor to pude. Možná to pojede hned,možná vůbec. Je to tak 50/50.
00:15:04
31.08.2014
Petr Urban
Divný to je. LEKR, který by měl mít kultivovanost a spodek, tak ji neměl, .... Sladění několika věcí nejen přímo v karb., nastavení.
upraveno 1x, naposled 31.08.2014 00:16:11
23:47:49
30.08.2014
Šediváček
Tak aby sme to tady uzavřeli,nikdo moc nehlasoval.Tak nakonec zůstal weber.Fáčko dá požadovaný výkon,ale nedá kultivovanost a spodek.Prostě to tomu motoru nechutná a nějak víc zabředávat se mě do toho nechtělo.Hlavně to vypadá divně vzadu 1 Weber tam je už taková klasika,i když teď to je origo,předtim byly licence a je to "nebe a dudy".Takže uvidí se,až se to konečně nějak seřídí a vyrazí se na Most.A jelikož nikdo moc netipoval,tak asi nikoho nesvezu 1 Co se týká brzdy,tak nevim,jestli se ještě někdy povede....ale zajímalo by mě,jestli ty finance se nějak úročí na hodnotách výkonu 5
00:05:23
05.08.2014
Šediváček
od vény: Pokud chcete vyhlásit soutěž za nejrychlejší Ban v historii stránek,tak mě jěšte chvilku s tou registrací provokujte. Já sem rád,že Martin funguje jako filtr 1
19:44:53
04.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 04.08.14 16:33:57: Už jsem mu to psal X krát...
18:52:59
04.08.2014
Nwkt
-> U-Geen: Tak mít vlastního tiskovýho mluvčího je taky výhoda no 3
18:51:53
04.08.2014
U-Geen
-> Nwkt: prej nechce :)
16:33:57
04.08.2014
Nwkt
-> Šediváček: Nechce si tu udělat Véna registraci?
14:22:07
04.08.2014
vhml
-> Šediváček 04.08.14 13:18:20: s krátkým stálým převodem beztak žádnej zázrak nevymyslíš, když jsou pořád kvalty rozprcaný od sebe a akorát pak máš nepoužitelně krátkou jedničku.
upraveno 2x, naposled 04.08.2014 14:25:37
13:18:20
04.08.2014
Šediváček
od vény -> Vrba: Měla by tam být 4,44. Ale přestávám tomu věřit,protože ty kvalty sou hrozně dlouhý. Ono se s těma kolečkama dost šachovalo,původně se měla dělat 4,22,ale ta nebyla nic moc. Tak jestli já debil nesundal 4,22 a nedal ho tam zpátky. Dneska to možná spočítam radši,jako dost by mě to nasralo.
11:15:06
04.08.2014
Vrba
-> Šediváček: Jakou tam má Véna aktuálně převodovku? Teda SP,který jel na pohofestu?
10:28:31
04.08.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Tak si předstih trochu zvyš, rozsah rozdělovače máš menší než u typu 880, tzn. na volnoběh 800-900ot. můžeš mít předstih minimálně stejný jako s 880. Pokud si měl klidnější volnoběh s 880 (=vyšší předstih), tak to pak muselo detonovat v středním pásmu a nemělo výkon nahoře. Další aspekt je, že bezkontakt má větší intenzitu pro jiskru, tak to může mít také vliv, vyřaď předřadný odpor či dej lepší cívku.
upraveno 1x, naposled 04.08.2014 10:58:58
22:03:37
03.08.2014
Šediváček
od vény. -> Urbi: No kdybych nechtěl mít volnoběh na cca 900ot, tak by se ten motor možná taky tak nepřevaloval. To, že se to nelíbí mě, neznamená, že to je špatně. Každopádně teď už to je dost slušný, rochu sem si hrál dneska.

No a ono to klidně může být rozdělovačem, protože když sem tam měl 880 bezkontakt, převalovalo se to i na prdelní karbec. Sice to nejelo, ale volnoběh to mělo, takže ono nemusí být všechno v karbecu.
10:30:51
03.08.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Jak si řekl mou hlášku je asi výstužné.... pumpa na sračky. Asi máš super ostrou vačku, že to nechce pěkně běžet 2

Je to o správném sladění komponent, o naladění karb. a zapal. S jedním karb. to někdy bývá horší než s 4-klapkou, možná ta jiná délka a tvary sacích větví budou hrát také roli.
upraveno 1x, naposled 03.08.2014 10:31:06
23:55:49
02.08.2014
Šediváček
od Vény: -> Urbi: Tak po mírném doladění oba dva karbeci odzkoušeny, že to na ně chytá a dokáže vrčet na volnoběh a má z něj přechod. Mnohem víc problémů bylo s Pierburgem ale.... Dál se uvidí co řekne budík a jízdní test. Každopádně na oba ty karburátory je volnoběh jak pumpa na sračky, ale to ten motor měl vždycky. Docela by mě zajímalo, čim to je 4
15:27:21
31.07.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Při zcela stejné lambdě na oba si typnu odbržděný výkon cca stejný, průběh kroutáku lepší pro Lekr, věci jako : teď to do kopce jede lépe neberu, subjektivní a zcela ovlivnitelná věc mnoha faktory, leda brzda a je jedno jaká, pokud se to bude brzdit v jeden den.
20:32:17
30.07.2014
Šediváček
Od Vény: Tak weber ma 25-26 dif, první bych dal i menší, ale sou nevyměnitelný, je to zvláštní, když odvozený licence je maj vyndavací. Ale tak skrtit motor to nebude určitě 3 No a Pierburg 22-26. Ale to bych tu neměl takle veřejně psát, kdyby zvítězil, tak bych moh jet na příštím Pohofestu konečně v sériovkách. Takle sem si to zase posral 1

-> sikula: Hele srandičky jo 1
20:17:17
30.07.2014
sikula
-> Šediváček: Ten kterej je hezčí, pojede nejlíp3
20:16:25
30.07.2014
rsvancara
-> Šediváček: Já věřím Lekru (Pierburgu) :-D
20:14:07
30.07.2014
Šediváček
od Vény: Přijímám sázky, který víc pojede 4 Kdo to uhodne, tak má u mě svezení třeba v Mostě, sraze nebo na jiný bezvýznamný akci, kterých se účastním 4 Nehlašte se všichni 1
zvětšit Tažení odporu proti Jikovu - obrázek od Šediváček vložen 30.07.2014 20:14:07
upraveno 1x, naposled 30.07.2014 20:19:07
15:50:58
30.07.2014
Šediváček
od Vény: -> Urbi: Jakýkoliv rejpání do emulzky je naprd. Uděláš tam sice díry a nebo je zaslepíš, ale těžko jí prodloužíš a nebo změníš vnitřní a vnější průměr. Vnitřní se dá vyvrtat, ale ne tam, kde by z toho nic nezbylo. Tady je jediná rozumná věc je koupit a nebo vyrobit podle nákresu. Obojí ojeb. Na Jikovech máš cca 5 typů a to beru defakto celou historii automobilky. Teď otázka, co je lepší 4

Na fávo karbec-pierburga mám redukci, takže to je v pohodě, není to nic extra, ale líp to nejde, musel bych udělat celý sání.

A já tu registrovanej nejsem, nemám to za potřebí a akorát bych se tu s někým porafal. Takhle to funguje jako částečný filtr 1 No a jinak sem přispívám jenom, když se do mě někdo naveze a tohle je aby se tu lidi nenudily. Někoho to možná zajímá, pokud ne, psát to sem nemusím. A hlavně příspěvek první byl o tom, že i když nejezdim Sedry, atd. na upraveným motoru, tak proti nim nic nemam a nebojím se napsat, že licence weber nefunguje, jak by měla. Ale tam to je spíš o tom, v jakým to je stavu, ale kvůli něčemu se na závodních autech jezdily jenom různý typy weberů, solexů atd. Jikova na ferrari nenajdeš 1 Ale je to o tom, že ta značka dělala věci pro denní spotřebu.

V.V.
Extreme Tyres